olisiko kenelläkään hyviä ohjeita, mitä voisi kokeilla nyt ramadanin aikana... erilaisia salaatteja ym...
varsinkin jos pohjois-afrikkalaisten ruokien reseptejä löytyisi, olisin todella kiitollinen :)
Ramadan Mubaarak!
ramadan ajan ruoka
9
920
Vastaukset
- `
- Kinkkukiusaus
-Kinkkusuikalepata
-Sianlihakastike perunamuusi ym,ym - zxdzcx
Sian silavaa ja olutta vain
- berbermorsian
Aamiainenhan koostuu taateleista, hedelma mehusta, harira keitosta (valmiitakin saa jotka maukkaita), kananmunista, ja erilaisista kakuista.
Klikkaa internetista ramadan herkut/ ruoat niin loydat paljon resepteja. Parhain tietenkin kana/ lammas tajine, jos omistaa tajine padan. Ei siina monimutkaisia resepteja ja mausteita tarvitse, vain vahan keittotaitoa ja mielikuvitusta.
Hyvaa ramadan teille!
- Taiah
..reseptejä muutama, jos haluat kokeilla.
Tällä reseptillä olen itse ainakin tehnyt chorbaa ja hyvin on miehelle kelvannut :
http://www.theworldwidegourmet.com/recipes/fish-chorba/
Olen kylläkin laittanut sinne tietenkin harissa ja käyttänyt kalan sijasta monta kertaa kanaa.
Ja tunisialainen tajine :
6 perunaa
reilu kourallinen persijlaa
1 sipuli
3-4 valkosipulin kynttä
oliiviöljyä
harissaa'
kurkumaa
muita mausteita oman maun mukaan
kanaa/kalaa/lihaa kypsennettynä
11 kananmunaa
Kuutioi perunoit pieneksi ja paista öljyssä. Laita vuokaan kaikki aineet ja sekoita keskenään. Lopuksi lisää kananmunat (rakenne rikottu) ja sekoita tasaiseksi . Uunissa 175astetta n tunti. - jaska jokunen
eikös ramadanin aikana vältellä valkosipulia???????????
- Suhina67
Tässä hyviä ohjeita: http://www.chahiatayba.com/recettes
- i like..
taatelit ja kylmä maito..tosi hyvää
- Anonyymi
hei minulla on kosovolainen ystävä ja haluaisin aittaa häntä ramadanin aikana koska hänen ruuanlaittotaitonsa ovat vähän mitä on niin mitä ruokaa voisin tehdä hänelle tottakai teen jotain omia ruokia mutta olisi kiva yllättää hänet
- Anonyymi
Burek toimii kyllä. Salaatti kaveriksi. 🙂
Papukeitto on myös kiva ja huomattavasti helpompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026