Greatest Disco Collection

Marketeissa on nyt myynnissä Greatest Disco Collection -niminen DVD, joka on harkinnan arvoinen hankinta 80-luvun diskosta tykkääville. Konsertti on äänitetty v. 2003 Pariisissa ja esiintyjälistassa ovat:
-Oliver Cheatham
-Pasadenas
James D-Train Williams
-Change (sama porukka esiintyy myös BB and Q Bandinä)
-Fat Larrys´s Band
-Ottawan
-Tina Charles
-Imagination
-Anita Ward
-Pino D´Angio
-Boule Noire
-Awilo
-Karen Lefkada
-Jerome Prister
-Jocelyn Brown

Alan ihmisille sattuu silmään, että joukossa on joitakin todella laulutaitoisia tyyppejä (Oliver Cheatham. Jocelyn Brown, Pasadenas). Yllättäen myös Change yllättää huippuesityksellään ja paikalliset nimetkin ovat aivan kuuntelukelpoista tavaraa. Kaikki esitykset lauletaan taustanauhojen päälle ja joillakin raidoilla taustalaulukin tulee nauhalta. Kannen biisilistasta puuttuvat D-Trainin You´re the one for me sekä Inner Lifen huippubiisi I´m caught up (In a one night love affair) joka lauletaan sekä shown alussa että lopussa.

6

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottawan d-i-s-c-o

      mielenkiintoiselta kuulostaa, tarkennatko mistä marketista löysit? Ei kai se yllätys kenellekään ole, että Jocelyn Brown on OIKEA artisti eikä mikään playback-tähdenlento :D

      • Anteeksi, vastaus viivästyi, kun en käynyt pitkään aikaan tällä palstalla. Mitenkähän tuon marketin nimen tähän tohtisi laittaa, kun ei täällä periaatteessa saisi mainostaa? Noh, jos sanon, että sen nimi alkaa A:lla, niin jospa se menisi läpi kivana arvausleikkinä...


      • hirvi-sonni
        Krahina kirjoitti:

        Anteeksi, vastaus viivästyi, kun en käynyt pitkään aikaan tällä palstalla. Mitenkähän tuon marketin nimen tähän tohtisi laittaa, kun ei täällä periaatteessa saisi mainostaa? Noh, jos sanon, että sen nimi alkaa A:lla, niin jospa se menisi läpi kivana arvausleikkinä...

        Desireless - Voyage Voyage
        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM&feature=related

        Kokoelmalevyissä on ongelmana se, että omat lempparibiisit uupuu melkein aina.


      • hirvi-sonni kirjoitti:

        Desireless - Voyage Voyage
        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM&feature=related

        Kokoelmalevyissä on ongelmana se, että omat lempparibiisit uupuu melkein aina.

        Lisäksi täälläpäin myynnissä olevilla diskokokoelmilla on yleensä aina ne samat hittibiisit. En itse yleensä harrasta kokoelmia vaan ostan vanhoja käytettyjä vinyyliälppäreitä summamutikassa. Niiltä löytyy monesti yllättäviä uusia suosikkibiisejä. Esimerkkinä vähän joka puolella haukutaan Rick Astleyä, jonka Whenever you need somebody - LP:n poimin tässä talteen ivallinen virne kasvoillani. Yllättäen levyä tuli pyöritettyä kerta toisensa jälkeen: sillä on joukko todella vahvoja melodioita jämäkästi tulkittuina.


      • Ottawan d-i-s-c-o
        Krahina kirjoitti:

        Lisäksi täälläpäin myynnissä olevilla diskokokoelmilla on yleensä aina ne samat hittibiisit. En itse yleensä harrasta kokoelmia vaan ostan vanhoja käytettyjä vinyyliälppäreitä summamutikassa. Niiltä löytyy monesti yllättäviä uusia suosikkibiisejä. Esimerkkinä vähän joka puolella haukutaan Rick Astleyä, jonka Whenever you need somebody - LP:n poimin tässä talteen ivallinen virne kasvoillani. Yllättäen levyä tuli pyöritettyä kerta toisensa jälkeen: sillä on joukko todella vahvoja melodioita jämäkästi tulkittuina.

        joo, nyt mäkin olen nähnyt ton dvd:n tuolla A:lla alkavassa tavaratalossa... eikä maksa kuin femman. Jos todella laulavat taustanauhojen päälle, eikä playback niin ehkä harkinnan arvoinen.


      • Ottawan d-i-s-c-o kirjoitti:

        joo, nyt mäkin olen nähnyt ton dvd:n tuolla A:lla alkavassa tavaratalossa... eikä maksa kuin femman. Jos todella laulavat taustanauhojen päälle, eikä playback niin ehkä harkinnan arvoinen.

        Itsellä on tullut kelailtua tuota DVD:tä viikottain, kun on sattunut olemaan luppoaikaa. Musiikillisen annin lisäksi lavalla näkyy makeita tanssijattaria ja tanssikuvioita. Changen päävokalistia katsellessa tuli mieleen, että siinäpä olisi kalapuikkoviiksen malli, jos alkaisi kasvattamaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe