Greatest Disco Collection

Marketeissa on nyt myynnissä Greatest Disco Collection -niminen DVD, joka on harkinnan arvoinen hankinta 80-luvun diskosta tykkääville. Konsertti on äänitetty v. 2003 Pariisissa ja esiintyjälistassa ovat:
-Oliver Cheatham
-Pasadenas
James D-Train Williams
-Change (sama porukka esiintyy myös BB and Q Bandinä)
-Fat Larrys´s Band
-Ottawan
-Tina Charles
-Imagination
-Anita Ward
-Pino D´Angio
-Boule Noire
-Awilo
-Karen Lefkada
-Jerome Prister
-Jocelyn Brown

Alan ihmisille sattuu silmään, että joukossa on joitakin todella laulutaitoisia tyyppejä (Oliver Cheatham. Jocelyn Brown, Pasadenas). Yllättäen myös Change yllättää huippuesityksellään ja paikalliset nimetkin ovat aivan kuuntelukelpoista tavaraa. Kaikki esitykset lauletaan taustanauhojen päälle ja joillakin raidoilla taustalaulukin tulee nauhalta. Kannen biisilistasta puuttuvat D-Trainin You´re the one for me sekä Inner Lifen huippubiisi I´m caught up (In a one night love affair) joka lauletaan sekä shown alussa että lopussa.

6

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottawan d-i-s-c-o

      mielenkiintoiselta kuulostaa, tarkennatko mistä marketista löysit? Ei kai se yllätys kenellekään ole, että Jocelyn Brown on OIKEA artisti eikä mikään playback-tähdenlento :D

      • Anteeksi, vastaus viivästyi, kun en käynyt pitkään aikaan tällä palstalla. Mitenkähän tuon marketin nimen tähän tohtisi laittaa, kun ei täällä periaatteessa saisi mainostaa? Noh, jos sanon, että sen nimi alkaa A:lla, niin jospa se menisi läpi kivana arvausleikkinä...


      • hirvi-sonni
        Krahina kirjoitti:

        Anteeksi, vastaus viivästyi, kun en käynyt pitkään aikaan tällä palstalla. Mitenkähän tuon marketin nimen tähän tohtisi laittaa, kun ei täällä periaatteessa saisi mainostaa? Noh, jos sanon, että sen nimi alkaa A:lla, niin jospa se menisi läpi kivana arvausleikkinä...

        Desireless - Voyage Voyage
        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM&feature=related

        Kokoelmalevyissä on ongelmana se, että omat lempparibiisit uupuu melkein aina.


      • hirvi-sonni kirjoitti:

        Desireless - Voyage Voyage
        http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM&feature=related

        Kokoelmalevyissä on ongelmana se, että omat lempparibiisit uupuu melkein aina.

        Lisäksi täälläpäin myynnissä olevilla diskokokoelmilla on yleensä aina ne samat hittibiisit. En itse yleensä harrasta kokoelmia vaan ostan vanhoja käytettyjä vinyyliälppäreitä summamutikassa. Niiltä löytyy monesti yllättäviä uusia suosikkibiisejä. Esimerkkinä vähän joka puolella haukutaan Rick Astleyä, jonka Whenever you need somebody - LP:n poimin tässä talteen ivallinen virne kasvoillani. Yllättäen levyä tuli pyöritettyä kerta toisensa jälkeen: sillä on joukko todella vahvoja melodioita jämäkästi tulkittuina.


      • Ottawan d-i-s-c-o
        Krahina kirjoitti:

        Lisäksi täälläpäin myynnissä olevilla diskokokoelmilla on yleensä aina ne samat hittibiisit. En itse yleensä harrasta kokoelmia vaan ostan vanhoja käytettyjä vinyyliälppäreitä summamutikassa. Niiltä löytyy monesti yllättäviä uusia suosikkibiisejä. Esimerkkinä vähän joka puolella haukutaan Rick Astleyä, jonka Whenever you need somebody - LP:n poimin tässä talteen ivallinen virne kasvoillani. Yllättäen levyä tuli pyöritettyä kerta toisensa jälkeen: sillä on joukko todella vahvoja melodioita jämäkästi tulkittuina.

        joo, nyt mäkin olen nähnyt ton dvd:n tuolla A:lla alkavassa tavaratalossa... eikä maksa kuin femman. Jos todella laulavat taustanauhojen päälle, eikä playback niin ehkä harkinnan arvoinen.


      • Ottawan d-i-s-c-o kirjoitti:

        joo, nyt mäkin olen nähnyt ton dvd:n tuolla A:lla alkavassa tavaratalossa... eikä maksa kuin femman. Jos todella laulavat taustanauhojen päälle, eikä playback niin ehkä harkinnan arvoinen.

        Itsellä on tullut kelailtua tuota DVD:tä viikottain, kun on sattunut olemaan luppoaikaa. Musiikillisen annin lisäksi lavalla näkyy makeita tanssijattaria ja tanssikuvioita. Changen päävokalistia katsellessa tuli mieleen, että siinäpä olisi kalapuikkoviiksen malli, jos alkaisi kasvattamaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe