Kestävät ja tyylikkäät talvikengät

35

Mistä saisin oikeasti kestävät talvisaappaat, jotka ovat hyvännäköiset? Alkaa ottaa päähän, kun kahtena talevena olen erehtynyt ostamaan alle 50 euron kauniit halpissaappaat, jotka ovatkin sitten kestäneet vain sen yhden talven.Lopputalvesta ovat olleen niin kuluneita, että lumi tulee rei'istä sisään. Toiset olivat Seppälästä ja toiset H&M:sta.

5

1652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhh

Ite täällä ihmettelen suuresti että eikö muilla ole samoja ongelmia kenkien kanssa? mä en ymmärrä ollenkaan.

• baby jane

Biancosta. Ei minulla paljoa muita kenkiä olekaan kuin Biancon ja Vagabondin. Olen sitä paitsi köyhä opiskelija mutta rakastan kauniita kenkiä ja jos jotkut ostan niin ostan mieluummin kalliimmat, muotoillut ja nahkaiset, kestävät taatusti :) Minusta esim. Biancon nahkasaappaat ovat kestäneet huimasti, mustat lempparisaappaani ovat sitä paitsi ihan lättänäpohjaiset jolloin yleensä pohja irtoaa kun vähän potkasee kanttikiveen. Mutta niin vaan ovat kolmatta talvea nekin käytössä ja ilman naarmun naarmua pinnassa. Maksavat kyllä itsensä takaisin :) Ja kyseisen puljun kengistä oma kokoni (39) vaan aina sopii niin täydellisesti jalkaani että mitäpä tuota hyvää vaihtamaan.

Elekee hyvät ihmiset ostako mitään H&M:n kenkiä tai varsinkaan Seppälän, tai no jos ostatte niin ne kestää sen pari kuukautta max ja ovat poisheittokunnossa..

• nnnrrrdd
        baby jane kirjoitti:

Biancosta. Ei minulla paljoa muita kenkiä olekaan kuin Biancon ja Vagabondin. Olen sitä paitsi köyhä opiskelija mutta rakastan kauniita kenkiä ja jos jotkut ostan niin ostan mieluummin kalliimmat, muotoillut ja nahkaiset, kestävät taatusti :) Minusta esim. Biancon nahkasaappaat ovat kestäneet huimasti, mustat lempparisaappaani ovat sitä paitsi ihan lättänäpohjaiset jolloin yleensä pohja irtoaa kun vähän potkasee kanttikiveen. Mutta niin vaan ovat kolmatta talvea nekin käytössä ja ilman naarmun naarmua pinnassa. Maksavat kyllä itsensä takaisin :) Ja kyseisen puljun kengistä oma kokoni (39) vaan aina sopii niin täydellisesti jalkaani että mitäpä tuota hyvää vaihtamaan.

Elekee hyvät ihmiset ostako mitään H&M:n kenkiä tai varsinkaan Seppälän, tai no jos ostatte niin ne kestää sen pari kuukautta max ja ovat poisheittokunnossa..

Ne Vagabondit ja Biancot ovat ihan samaa roskaa kun Andiamon ja Dinskon. Samaa kiinalainen tehdas tekee niitä kaikkia. Mulla on hajonnut kaikki 4 liikkeen kengät kuukaudessa.

• kotimaisilla kengill
        nnnrrrdd kirjoitti:

Ne Vagabondit ja Biancot ovat ihan samaa roskaa kun Andiamon ja Dinskon. Samaa kiinalainen tehdas tekee niitä kaikkia. Mulla on hajonnut kaikki 4 liikkeen kengät kuukaudessa.

Oletteko kokeilleet suomalaisia kenkiä. Maksavat kyllä enemmän mutta laatu on aivan jotain muuta kuin näissä ulkomaisissa ja suomen talven olosuhteet on otettu huomioon.

Merkkejä mm.
        - Janita(seinäjoki), heillä on naisten talvisaapikkaita
        - Fina(Orivesi, uusi merkki joka tuli aiemman Broadway-nimisen tilalle, kaupoissa tajutaan kun sanoo että se on "Mantereen Kenkätehtaan" merkki)
        - Minna Parikka by Mantere(myös Mantereen kenkätehtaassa tehtyjä)
        - Jalas (Jalasjärvi, ei välttämättä kauniita naisten saapikkaita)
        - Sievi (sievi, ei välttämättä myöskään kauniita saapikkaita)
        - Palmroth(Pirkkala)

• näinoonn
        kotimaisilla kengill kirjoitti:

Oletteko kokeilleet suomalaisia kenkiä. Maksavat kyllä enemmän mutta laatu on aivan jotain muuta kuin näissä ulkomaisissa ja suomen talven olosuhteet on otettu huomioon.

Merkkejä mm.
        - Janita(seinäjoki), heillä on naisten talvisaapikkaita
        - Fina(Orivesi, uusi merkki joka tuli aiemman Broadway-nimisen tilalle, kaupoissa tajutaan kun sanoo että se on "Mantereen Kenkätehtaan" merkki)
        - Minna Parikka by Mantere(myös Mantereen kenkätehtaassa tehtyjä)
        - Jalas (Jalasjärvi, ei välttämättä kauniita naisten saapikkaita)
        - Sievi (sievi, ei välttämättä myöskään kauniita saapikkaita)
        - Palmroth(Pirkkala)

heti suomalaisia kenkiä, laatu on aivan loistavaa mutta mallit ovat ihan mummomaisia.

Itse niin ihmettelen että eikö täällä ole muita ihmisiä joiden mielestä massa kengät ovat huonoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      52
      4548
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      149
      4197
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3832
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3800
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      43
      3625
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      77
      3453
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3021
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2875
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2696
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2404
    Aihe