Au pairit Irlannissa

Ipsu88

Hei!
Olen juuri saapunut Irlantiin Suomesta 21.8. ja haluaisin ottaa yhteytta muihin au paireihin taalla. Asun Dublinin alueella ja olen taysin irlantilaisessa perheessa niin olisi mukava lorpotella valilla suomeksi ja vaihtaa kokemuksia. :) Olen taalla toukokuuhun asti ja olisi mukava saada uusia ystavia. Ottakaa yhtetta! :)

10

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dublinisssa

heipparallaa, ite oon kanssa Irlannissa au pairina tässä Dublinin lähistöllä ja juttu kaveri ois enemmän ku plussaa!! viititkö antaa s-postin ni vois laittaa meilii tjv (:

• iinadd

• EevaH91

Hei, mä olen vasta tulossa irlantiin 1.10 ja olisi kiva ehkä nähdä siellä muitakin suomalaisa au paireja. Itse olen menossa pienempään paikkakuntaan Tibberyyn 200 km Dublinista mutta tarkoitus on kuitenkin viikonloppuisin matkustella Irlannissa. Voisitko kertoa jotain vinkkejä mitä Irlannista kannattaa tietää ennenkuin sinne lähtee?

• irlantiin!
        EevaH91 kirjoitti:

Hei, mä olen vasta tulossa irlantiin 1.10 ja olisi kiva ehkä nähdä siellä muitakin suomalaisa au paireja. Itse olen menossa pienempään paikkakuntaan Tibberyyn 200 km Dublinista mutta tarkoitus on kuitenkin viikonloppuisin matkustella Irlannissa. Voisitko kertoa jotain vinkkejä mitä Irlannista kannattaa tietää ennenkuin sinne lähtee?

itse olen kanssa lähdössä irlantiin 1.10. meen Corkin lähelle ja tosiaan olis kivaa päästä näkeen muita suomalaisia au paireja, että ei unohdu miten tätä kieltä puhutaan :D

• jsspdd

Saavuin ite kans au pairiksi Dubliniin 21.8 :D
      Eli täällä ollaan ja juttukavereita olis tosiaan kiva saada :D sähköposti on [email protected]

T:Hanna

• åm

Moi,

Juttuseura kelpaa aina, itse olen au pairina Sligossa (semi pieni kaupunki lännessä), jossa ei au paireja kauheena pyöri :DD
      Oon suunnitellu myös viettäväni osan vapaista viikonlopuista Dubliniin tutustuen, ja seura olisi tosi tervetullutta.
      Mun sähköposti on [email protected]

• irkuissa

Täällä myös yksi tyttö, joka on au pairina Dublinissa! Oon ollut täällä nyt viikon.. Suomalainen juttuseura ja uudet kaverit olisivat tervetulleita :) s-posti osoite: [email protected]

• .
        irkuissa kirjoitti:

Täällä myös yksi tyttö, joka on au pairina Dublinissa! Oon ollut täällä nyt viikon.. Suomalainen juttuseura ja uudet kaverit olisivat tervetulleita :) s-posti osoite: [email protected]

Olen myös lähössä Irlantiin au pairiksi tammikuussa 2011. Olis kiva saada vähän tuttuja sillä suunnalla olevista tai samoihin aikoihin sinne lähtevistä! Olisi paikanpäälläkin jotain seuraaa! Mulle voi kirjotella osotteeseen [email protected]

• Irina5

Mä saavun Irlantiin viikon päästä, asun Dublinin liepeillä Maynooth:ssa. Olisi kiva jutella enemmän!

[email protected]

• aupairirlanti

Hei! Olen myös elokuuhun 2011 asti au pairina Irlannissa Dublinin lähistöllä Greystonesissa ja olisi tosi kiva tutustua muihin suomalaisiin au paireihin! Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe