No jippii

11

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,.,.,.

      iltaisin jo pitkään et tiedossa on ollut et jotain taas touhuavat.

    • Onko se huono asia

      että ympäristö tulee hyvin informoiduksi kunkin henkilön tekemisistä. Ilmeisesti paremmin kuin ennen?

      • Aluksi omista salailutarpeista riippumatta systeemi paljastelee satunnaisesti niitäkin tietoja jotka on valittu piilotettaviksi.


      • Onko se huono asia
        buddy-love kirjoitti:

        Aluksi omista salailutarpeista riippumatta systeemi paljastelee satunnaisesti niitäkin tietoja jotka on valittu piilotettaviksi.

        Emmekö olekaan yhtä suurta perhettä?


      • Onko se huono asia kirjoitti:

        Emmekö olekaan yhtä suurta perhettä?

        Voi olla, mutta monet eivät ehdottomasti haluaisi paljastella juttujaan.
        Toisaalta ne jotka ovat tajunneet jo alussa miten netissä kaikki menee aina jossain vaiheessa pieleen, tuskin ovat laittaneet itsestään mitään paikkaansa pitäviä tietoja.

        (Itselläni on tuskin mitään tietoja missään ja suurin osa pakollisista on sävelletty ihan mielialan mukaan)


      • Onko se huono asia
        buddy-love kirjoitti:

        Voi olla, mutta monet eivät ehdottomasti haluaisi paljastella juttujaan.
        Toisaalta ne jotka ovat tajunneet jo alussa miten netissä kaikki menee aina jossain vaiheessa pieleen, tuskin ovat laittaneet itsestään mitään paikkaansa pitäviä tietoja.

        (Itselläni on tuskin mitään tietoja missään ja suurin osa pakollisista on sävelletty ihan mielialan mukaan)

        ei häiritse sellainen seikka, että en ole lainkaan rekisteröitynyt?


      • buddy-love
        Onko se huono asia kirjoitti:

        ei häiritse sellainen seikka, että en ole lainkaan rekisteröitynyt?

        Asialla ei ole merkitystä, mutta keskustelujen jatkuvuuden kannalta tunnistettavuudesta on apua.

        Ja olet sinä varmaankin kuitenkin rekisteröitynyt joillakin tiedoilla jollekin muulle verkkopalvelulle.
        Minä siis käytän kaikkialla rekisteröinneissä lähinnä humpuukia.


      • Onko se huono asia
        buddy-love kirjoitti:

        Asialla ei ole merkitystä, mutta keskustelujen jatkuvuuden kannalta tunnistettavuudesta on apua.

        Ja olet sinä varmaankin kuitenkin rekisteröitynyt joillakin tiedoilla jollekin muulle verkkopalvelulle.
        Minä siis käytän kaikkialla rekisteröinneissä lähinnä humpuukia.

        Olen loukannut herkkää sieluasi pysymällä tunnistamattomana... Voitko mitenkään antaa anteeksi...?


      • Onko se huono asia kirjoitti:

        Olen loukannut herkkää sieluasi pysymällä tunnistamattomana... Voitko mitenkään antaa anteeksi...?

        (muista kuintenki lausua muutama Avemariaa ja sytyttää pari kynttilää)

        Mene ja tee parannus lapseni, sillä kaikki syntisi on annettu sinulle anteeksi.


        *vetäytyy rippituolin yksinäisyyteen*


    • jee..

      Eli huomenna sähköpostin lisäksi koko sivustolle ei pääse kirjautumaan Operalla.

      • Tasku-windowsilla (ipaq ei ole toiminut sivuilla enää aikoihin).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe