Pööh, nyt ne taas parantavat palvelua ja koko systeemi on kohta uusia mielenkiintoisia bugeja ja ongelmia täysi:
http://closed.suomi24.fi/closed/galleria.html
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9282581
No jippii
11
199
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.
iltaisin jo pitkään et tiedossa on ollut et jotain taas touhuavat.
- Onko se huono asia
että ympäristö tulee hyvin informoiduksi kunkin henkilön tekemisistä. Ilmeisesti paremmin kuin ennen?
Aluksi omista salailutarpeista riippumatta systeemi paljastelee satunnaisesti niitäkin tietoja jotka on valittu piilotettaviksi.
- Onko se huono asia
buddy-love kirjoitti:
Aluksi omista salailutarpeista riippumatta systeemi paljastelee satunnaisesti niitäkin tietoja jotka on valittu piilotettaviksi.
Emmekö olekaan yhtä suurta perhettä?
Onko se huono asia kirjoitti:
Emmekö olekaan yhtä suurta perhettä?
Voi olla, mutta monet eivät ehdottomasti haluaisi paljastella juttujaan.
Toisaalta ne jotka ovat tajunneet jo alussa miten netissä kaikki menee aina jossain vaiheessa pieleen, tuskin ovat laittaneet itsestään mitään paikkaansa pitäviä tietoja.
(Itselläni on tuskin mitään tietoja missään ja suurin osa pakollisista on sävelletty ihan mielialan mukaan)- Onko se huono asia
buddy-love kirjoitti:
Voi olla, mutta monet eivät ehdottomasti haluaisi paljastella juttujaan.
Toisaalta ne jotka ovat tajunneet jo alussa miten netissä kaikki menee aina jossain vaiheessa pieleen, tuskin ovat laittaneet itsestään mitään paikkaansa pitäviä tietoja.
(Itselläni on tuskin mitään tietoja missään ja suurin osa pakollisista on sävelletty ihan mielialan mukaan)ei häiritse sellainen seikka, että en ole lainkaan rekisteröitynyt?
Onko se huono asia kirjoitti:
ei häiritse sellainen seikka, että en ole lainkaan rekisteröitynyt?
Asialla ei ole merkitystä, mutta keskustelujen jatkuvuuden kannalta tunnistettavuudesta on apua.
Ja olet sinä varmaankin kuitenkin rekisteröitynyt joillakin tiedoilla jollekin muulle verkkopalvelulle.
Minä siis käytän kaikkialla rekisteröinneissä lähinnä humpuukia.- Onko se huono asia
buddy-love kirjoitti:
Asialla ei ole merkitystä, mutta keskustelujen jatkuvuuden kannalta tunnistettavuudesta on apua.
Ja olet sinä varmaankin kuitenkin rekisteröitynyt joillakin tiedoilla jollekin muulle verkkopalvelulle.
Minä siis käytän kaikkialla rekisteröinneissä lähinnä humpuukia.Olen loukannut herkkää sieluasi pysymällä tunnistamattomana... Voitko mitenkään antaa anteeksi...?
Onko se huono asia kirjoitti:
Olen loukannut herkkää sieluasi pysymällä tunnistamattomana... Voitko mitenkään antaa anteeksi...?
(muista kuintenki lausua muutama Avemariaa ja sytyttää pari kynttilää)
Mene ja tee parannus lapseni, sillä kaikki syntisi on annettu sinulle anteeksi.
*vetäytyy rippituolin yksinäisyyteen*
- jee..
Eli huomenna sähköpostin lisäksi koko sivustolle ei pääse kirjautumaan Operalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
