....tällä palstalla ei näy järjen hiventäkään, ja mikä ihmeen tyhmä dorka tämä Veijo oikein on! Eipä ole kyllä moista ihme ääliötä tullut aikaisemmin vastaan.
Tämä ei todellakaan ole keskustelupalsta, täällä ei ole ainuttakaan keskustelua, jokainen vain laittaa omia juttujaan ja nostelee ne ensimmäiseksi.
Ai että tällaista on VHH? No se todella näyttää vaikuttvan aivoja tuhoavasti.
Mikä paskapalsta tämä onkaan....
28
307
Vastaukset
- Niin se vaan on
tämä on vain kahden vähäpäisen VHH:laisen viihdepalsta jossa he itse tekevät itsensä tyhmäksi - ihan itse huomaamattaan.
- asdfghjklöäertyuiopå
kaivautukaa koloihinne trollit.
- KIMINKINEN ITE
mattila höpöttää jostain iltalehden haastattelusta jossa ollut joskus takavuosina ( kauan ennen ABBAA ) munaamassa itseään ja esittelemässä läskejään,,,veijo taas ruotsista linkittää sokerihumalassa wanhoja aku-ankan vuosikertojaan ja höpöttää jostain lchf-vhh tivolistaan sokeriveden valuessa hampaattoman suun pielestä.
kuvottavaa mutta HAUKAA NIIN KIVAA KIUSTA näitä ukko raasuja. - trolli-POMO
KIMINKINEN ITE kirjoitti:
mattila höpöttää jostain iltalehden haastattelusta jossa ollut joskus takavuosina ( kauan ennen ABBAA ) munaamassa itseään ja esittelemässä läskejään,,,veijo taas ruotsista linkittää sokerihumalassa wanhoja aku-ankan vuosikertojaan ja höpöttää jostain lchf-vhh tivolistaan sokeriveden valuessa hampaattoman suun pielestä.
kuvottavaa mutta HAUKAA NIIN KIVAA KIUSTA näitä ukko raasuja.BARBI-nukkeni !
kiva kusettaa ukkoja.
- heh heh heh heee
jos tällaiset tyypit kuin tämä Veijo ja Mattila ovat VHH:n lähettiläät ja sen kirkkaimmat tähdet.
Käsittämätöntä miten nuo ukot jaksavat huseerata mokomien viestien kanssa, "mun viesti" ja muut "olen nyt päättänyt että nostan kirjoitukseni laittamalla pisteen..." jne.
Eikö todella äijällä ole mitään muuta tekemistä kuin sunnitella miten saa juttunsa näkyviin tällaisella todellisella paskojen paskapalstalla. - Veijo
.
- fghjklöäåpoiuytrebnm
keskittyneet tänne aikasemmin autot ja liikenne oli heidän temmellyskenttänsä.
- kari tuhkamuna
,,,en sinun ,vaan RUOTSIN KUNINGASKUNNAN SOKERITAUTI-LIITON vuoksi KUN SE PÄÄSTÄÄ NOI TOLLON KUIN SINUT HÄÄRÄÄMÄÄN TÄNNE AKU-ANKKA-kirjoinesi..
POTKI VAIKKA MUMMOJA siellä slussenilla.
- Anonyymi
ikävä palsta on syvältä
- Anonyymi
Veijo on poistunut foorumilta, ja tilalle on tullut Massiivikalorihiihtäjä. Veijo oli MKH:ään verrattuna melkoinen nobelisti ja älykkö.
- Anonyymi
Mitä älykästä siinä nyt on jättää kokonaan pois hiilihydraatit😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä älykästä siinä nyt on jättää kokonaan pois hiilihydraatit😂
"Mitä älykästä siinä nyt on jättää kokonaan pois hiilihydraatit😂"
Riittääkö edes maalaisjärki päättelemään kirjainlyhenteitä? VHH -lyhenne tarkoittaa vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ei hiilihydraatitonta. Minusta tämä on ainakin itselleni aika selvä asia ja kummastelen näitä omituisia kommentteja asian tiimoilta.
Mitähän älykästä muuten sellaisessa elämäntavassa muuten on että piilottaa karkkia itseltään? Tai että syö homeisia viinirypäleitä uskoen että ne ehkäisee sairastumista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö edes maalaisjärki päättelemään kirjainlyhenteitä? VHH -lyhenne tarkoittaa vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ei hiilihydraatitonta. Minusta tämä on ainakin itselleni aika selvä asia ja kummastelen näitä omituisia kommentteja asian tiimoilta.
Mitähän älykästä muuten sellaisessa elämäntavassa muuten on että piilottaa karkkia itseltään? Tai että syö homeisia viinirypäleitä uskoen että ne ehkäisee sairastumista?Hiilihydraattia pitää syödä paljon.😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiilihydraattia pitää syödä paljon.😲
Kysyin että mitä älykästä on siinä että piilottaa karkkia itseltään tai syö homeisia viinirypäleitä?
Ymmärrätkö nyt kirjainlyhenteen VHH?
En käsitellyt tässä ollenkaan kysymystä pitäisikö hiilihydraattia syödä vähän vai paljon. Karkithan on pelkkää hiilihydraattia niin ihan ymmärrettävää onkin että syöt sitä paljon, mutta miksi piilotat karkit jos koet että hiilihydraattia pitää syödä paljon? Pitääkö sitä syödä salaa itseltään ja miksi? Ketä sillä huijaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin että mitä älykästä on siinä että piilottaa karkkia itseltään tai syö homeisia viinirypäleitä?
Ymmärrätkö nyt kirjainlyhenteen VHH?
En käsitellyt tässä ollenkaan kysymystä pitäisikö hiilihydraattia syödä vähän vai paljon. Karkithan on pelkkää hiilihydraattia niin ihan ymmärrettävää onkin että syöt sitä paljon, mutta miksi piilotat karkit jos koet että hiilihydraattia pitää syödä paljon? Pitääkö sitä syödä salaa itseltään ja miksi? Ketä sillä huijaa?Eihän niiden joilla on makean himo kannata pitää mitään karkkeja ja suklaakeksejä ruoka kaapissa
KOSKA ne syö muuten kaikki ja siitä lihoo erittäin nopeasti.
Monet lihavat lihavat ihmiset ON siksi lihavia koska eivät ole tajunneet tätä asiaa 😳😂 Anonyymi kirjoitti:
Eihän niiden joilla on makean himo kannata pitää mitään karkkeja ja suklaakeksejä ruoka kaapissa
Monet lihavat lihavat ihmiset ON siksi lihavia koska eivät ole tajunneet tätä asiaa 😳😂Harvinaisen totta. Vaikka en syö makeaa paljon niin en osta sitä kotiin. Kun varastossa on vaan terveellisiä vaihtoehtoja niin syö paljon enemmän terveellistä ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niiden joilla on makean himo kannata pitää mitään karkkeja ja suklaakeksejä ruoka kaapissa
Monet lihavat lihavat ihmiset ON siksi lihavia koska eivät ole tajunneet tätä asiaa 😳😂Itse otan kaupasta aina rypäleitä, jotka eivät ole homeessa.
Paprikassa home ei aina näy päälle, vaan pinta on hyvä mutta sisukset pilalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet lihavat lihavat ihmiset ON siksi lihavia koska eivät ole tajunneet tätä asiaa 😳😂Eikö karkit lihota kellarissa säilöttynä? 🤔 Nimim
lihomisessa vielä amatööri sinun rinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse otan kaupasta aina rypäleitä, jotka eivät ole homeessa.
Paprikassa home ei aina näy päälle, vaan pinta on hyvä mutta sisukset pilalla.Etkö tiedä että homeiset viinirypäleet on antipiotiippiä.Kaikki sairaudet loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän älykästä muuten sellaisessa elämäntavassa muuten on että piilottaa karkkia itseltään? Tai että syö homeisia viinirypäleitä uskoen että ne ehkäisee sairastumista?Eräs ystävä jätti hiilihydraatit ja keskittyi vaan peoteiineihin ja alkoi liikkumaan kun kävi ilmi että oli diabetes alkamassa . Sai arvot akålas dietillään ja nyt syö taas tasapainoista ravintoa mihin kuuluu kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet lihavat lihavat ihmiset ON siksi lihavia koska eivät ole tajunneet tätä asiaa 😳😂Ihan niin ,minulla oli vuosi sitten kova himo suklaaseen ja aloin lihomaan ja huomasin että kun en osta niitä niin ei mene kaapista niitä etsimään. Sillä jos on kotona suklaata niin ei saa jarruja päälle vaikka kuinka hyvin tietää seuraukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet lihavat lihavat ihmiset ON siksi lihavia koska eivät ole tajunneet tätä asiaa 😳😂Tuossa asiassa ratkaisee raha,JOS sinulla on vain ylimääräistä rahaa,osta kalliilla 23-30 kilo kaupasta pieniä pakkauksia 🧐
TAI säästä rahaa ostamalla isompia eriä netistä hintaan 3-7 EUR kilo.😯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiilihydraattia pitää syödä paljon.😲
Homeisia viinirypäleitä pitää syödä paljon. 😯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin ,minulla oli vuosi sitten kova himo suklaaseen ja aloin lihomaan ja huomasin että kun en osta niitä niin ei mene kaapista niitä etsimään. Sillä jos on kotona suklaata niin ei saa jarruja päälle vaikka kuinka hyvin tietää seuraukset
Pitää piilottaa kellariin 10 kg karkkia ja kirjoittaa päälle ELÄ OTA, ja syö VAIN 582 g päivässä silloin laihtuu.😯
- Anonyymi
Voi olla ettei Veijo ja Mattila enään elä vaikka ovat vielä aika nuori
- Anonyymi
Sama koskee massiivikalorihöpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee massiivikalorihöpöä.
Ei ole ollut tarpeeksi antibiotiittiä.
- Anonyymi
Minä OLEN nuori ja seksikunto on hyvä VAIKKA se onkin pyöräilyä 😯ja syön samalla karkkia. Olen 65 ja elän vielä 50 vuotta ja minulla on normaali erektiot vielä 110nen vuotiaana.Ja Veitsenterävät vatsalihakset on kun täytän 100 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796142Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942