Miksi miehet ei tee aloitetta?

aloitteen tekijä.

Minulla on ollut useamman kerran tilanne, että olen ollut kiinnostunut jostakin miehestä ja huomaan selviä merkkejä että kiinnostus on molemmin puolista, mutta mies ei oo koskaan tehnyt aloitetta. Aikani olen odotellut ja kun aloitetta ei ole tullut niin olen aina rohkaissut itseni ja tehnyt sen itse. Siinä vaiheessa mies sitten aina paljastaa, että on itsekkin ollut jo pitkään ihastunut minuun. Näin on suurinosa seurustelusuhteistani alkanut. Olis kiva jos se aloite tulis joskus miehenkin puolelta mutta ei. Miksi ette miehet tee aloitetta?

45

13593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä väliä.

      ei vaan tuu tehtyä, sama se, jos nainen kysyy niin katotaan sitten treffien merkeissä tuleeko siitä mitään, jos nainen ei kysy niin ihan sama, ehkäpä en ole kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut ihan vakavasti, ei ole kiirettä pariutua, ihan sama...yksinkin menee vallan mainiosti mutta luonto se ajaa mielenkiintoa naisia kohtaan, ainakin ajatustasolla, käytännössä sitten ehkä sitoutumiskammoa hieman, mistä tietää, tehköön akka ite alotteen jos kiinnostaa, mulle ihan sama.

    • kjl652

      kymmenet tai jopa sadat pakit painavat mielessä...eikä naisen flirttailu tunnu aina merkitsevän sitä, että olisi kiinnostunut.

      • 6+11

        **eikä naisen flirttailu tunnu aina merkitsevän sitä, että olisi kiinnostunut. **

        ... eikä miehenkään flirttailu aina tarkoita kiinnostusta ... mut joo saman olen havainnut kuin aloittaja. Mulle on yks ja hailee kuka sen aloitteen tekee mutta jos miestä pitää jahdata niin ei se yksinkertaisesti ole oikeasti kiinnostunut.


      • sadddw
        6+11 kirjoitti:

        **eikä naisen flirttailu tunnu aina merkitsevän sitä, että olisi kiinnostunut. **

        ... eikä miehenkään flirttailu aina tarkoita kiinnostusta ... mut joo saman olen havainnut kuin aloittaja. Mulle on yks ja hailee kuka sen aloitteen tekee mutta jos miestä pitää jahdata niin ei se yksinkertaisesti ole oikeasti kiinnostunut.

        "jos miestä pitää jahdata niin ei se yksinkertaisesti ole oikeasti kiinnostunut. "

        mutta miksi ei sama pätisi naisiin? :O


      • nyt jo vanha...
        sadddw kirjoitti:

        "jos miestä pitää jahdata niin ei se yksinkertaisesti ole oikeasti kiinnostunut. "

        mutta miksi ei sama pätisi naisiin? :O

        ei naisia kannata jahdata.

        jos kysyt treffeille ja nyt ei sovi, eikä seuraavakaan niin se oli siinä sitten.

        naisten perässä _ei_ kannata juosta. jos semmoisen naisen saa itselleen niin vituilleen se menee kuitenkin.

        minulla ei ole koskaan mennyt putkeen ne suhteet, jotka ovat alkaneet jahtaamisesta eli siitä, että naiselle olisi pitänyt osoittaa suoraan kiinnostusta enemmän kuin kertaalleen. kyllä se nainen tietää heti jos sitä kiinnostaa ja ihastuneesta naisesta ei edes meinaa päsätä eroon, vaikka haluaisikin ;)

        esimerkiksi vaimoni kanssa ei ollut koskaan mitään soittaa-ei soita-tavataanko-ei-käy-käykö-ehkä-pelleilyjä. kun tavattiin ensimmäisen kerran ja kumpaakin kiinnosti, ei jatkossa ollut koskaan vaikeuksia saada häntä (tai minua) kiinni tai sovittua tapaamista. toista se oli sen naisen kanssa, jota tapailin ennen vaimoa. tapaamisten järjestäminen oli niin vaikeeta, aikataulussa ei meinannut olla tilaa ja kaikkea muuta vastaavaa (asioita jotka kertoivat, ettei sitä oikeasti kiinnostanut).

        en nyt sano, etteikö naista kannattaisi jahdata jos se on kiinnostava, mutta vain, jos se ei häiritse muiden naisten katselemista, eikä semmoiseen muutenkaan kannata panostaa. ja asenteen pitää ola semmonen, että tässä on vaan sänkykamarin lämmikettä, nimittäin muuta siitä ei tule.


      • 6+11
        sadddw kirjoitti:

        "jos miestä pitää jahdata niin ei se yksinkertaisesti ole oikeasti kiinnostunut. "

        mutta miksi ei sama pätisi naisiin? :O

        Niin, olis kait pitänyt heti laittaa että oikeasti kiinnostunutta miestä/naista ei tarvi jahdata ... *huokaus* Kun olen nainen, niin sitä naisen näkökulmasta ajattelen. Minua ei tarvitse jahdata mutta selkeästi pitää mielenkiinto osoittaa, tekipä sen aloitteen mies tai minä. Kummankin. Miehen ja naisen.


    • eitod.tee???

      Niinpä, ja mua on alkanut ottamaan päähän se. Että miehet ei tee aloitteitakaan enää nykyään, ruikuttavat silti "kasasta pakkeja" mitä saavat (siis miten?) ja nynnyilevät. Sitten ne ottaa sen joka eteen sattuu tulemaan, jos ihastusta ei saa, miehille kelpaa mikä vaan.
      Olisi enemmän kuin kivaa, että se aloite tulisi miehen puolelta, ois kivaa, kun se mies olis se mies. Mutta... Aikaan ei saada, aloitteita ei tehdä, joka asiassa nynnyillään, kunto ei kestä, dietillä ollaan, ja kaikesta pitää valittaa. Ihmettelen myös että miten miehet voi syyttää naisia "prinsessaleikeistä", kun tuntuu, että kyllä ne on ne miehet jotka sitä prinsessaleikkiä nykyään leikkii.

      Ja tasan tarkkalleen suurin osa kaikista suhteita, mitä tiedän, on alkanut niin, että nainen tekee aloitteen, nainen rohkaisee itsensä.
      Tietty, ehkä miehillä on se "kun kaikkia yrittää, niin jonkun saa" taktiikka, missä ei osata pätkääkään katsoa, kenelle se aloite osoitetaan ensimmäiset vuodet ja sitten otetaan turpaan se sata kertaa, ja sitten ihmetellään ja nynnyillään koko loppuelämä.
      Tai sitten kun ei voida enää tutustua, siis eihän tuntemattomasta koskaan tiedäkään, ja jos tutustumisessa on aina taka-ajatus, ei koskaan tunne ketään.

      No, aivan sama, miehet on tylsiä, pelkureita ja nynnyjä nykyään. Neitejä ja metroseksuaalisia homppelispomppelispoikia, ja se on kyllä tosi masentavaa.
      Ja ei tarkoita ihanne toista ääripäätä, siihen pätemissotaintoisen machosekopään ja tämän nynnyilyn väliin jäää aika paljon tilaa kyllä...

      • Ojotar

        Onko tullut mieleen että niitä miehiäkin on monia eri luonteisia? Ei ne miehet ole kaikki samasta muotista. Jotkut (aika monet) ovat oikeasti varsinkin nuorena aika ujoja. Aina pitää muiden jätkien edessä näyttää kovaa jätkää mutta oikeasti ollaan vielä aika pikkupoikia. Ei se aloitteen teko silloin ole aina niiin helppoa kun jokaiset pakit voivat tuntua kovalta iskulta omaa vielä kehittyvää mieskuvaa kohtaan. Eihän kaikki naisetkaan ole aina niin sosiaalisia ja rohkeita, niin miksi kaikkien miesten pitäisi olla? Voi siellä alla olla kuitenkin ihan miehekäs ja "oikea" mies vaikka ei olisi aina naisia iskemässäkään. Ja kyllä moniin naisiin vetoaa myös sellainen ujompikin mies.


      • Synnynnäinen taito

        >>>Että miehet ei tee aloitteitakaan enää nykyään...>No, aivan sama, miehet on tylsiä, pelkureita ja nynnyjä nykyään.


      • m30+

        "Niinpä, ja mua on alkanut ottamaan päähän se. Että miehet ei tee aloitteitakaan enää nykyään, ruikuttavat silti "kasasta pakkeja" mitä saavat (siis miten?) ja nynnyilevät"

        Kun ei kelvannut naisille nuorempana, en aio tuputtaa itseäni vanhempana(kaan). Kyllä se kuule vaikuttaa suhtaitumiseen naisia kohtaa, jos on ollut heille vain pelkkää ilmaa.

        Tosin rajan olen pitänyt aina siinä, että yksinhuoltajille annan pakit, koska ei vain kiinnosta olla hätävarana varasijalla.


      • igs8gsa

        "Niinpä, ja mua on alkanut ottamaan päähän se. Että miehet ei tee aloitteitakaan enää nykyään, ruikuttavat silti "kasasta pakkeja" mitä saavat (siis miten?) ja nynnyilevät."

        Viestistäsi saa kuvan, että miehet ovat kyllä aiemmin tehneet aloitteita, mutta eivät enää nykyään. Oletko koskaan miettinyt mistähän se mahtaa johtua?

        Kyllä miehet nykyäänkin tekevät varmasti aloitteita. Niille kireille kakskymppisille. Näille se karu totuus iskee päin kasvoja sitten kymmenen vuotta myöhemmin, kun miehet eivät olekaan enää niin kiinnostuneita heistä. Kylläpä käy sääliksi aivan helvetísti.


    • Miesvain

      Minun mielestäni tuo aloitteentekijäasia tuntuu olevan täysin päinvastoin. Omasta kokemuksesta on huomannu etteivät Naiset koskaan tee aloitetta eivätkä ilmaise kiinnostustaan tarpeksi selvästi. Minkä takia naisten mielestä aina miehen täytyy tehdä aloite ja pitää keskustelua yllä ja osoittaa olevansa kiinnostunut kun olisi paljon helpompaa jatkaa keskustelua jos nainenkin koittaisi keksiä aiheita. Esim jos baarissa menee juttelemaan jollekkin naiselle on oltava äärimmäisen itsevarma ja tehtävä aloite. Sen lisäksi on pidettävä keskustelu yllä ja siinä sivussa koittaa kertoa hyviä juttuja ja viihdyttää naista. Sitten ku osoittaa kiinnostuneensa naisesta enemmänkin niin nainen joko näyttää hyvin epäselvästi tai ei näytä ollenkaan vastakaikua. Jo pelkästään tuo aloitteentekeminentuntemattomalle naiselle olisi paljon helpompaa jos edes joskus nainen tulisi aloittamaan juttelun tai edes hymyilisi söpösti jollein tulisi heti itsevarmempi olo aloittaa keskustelu

    • yhrfilpo

      Naisista ei ota selvyyttä varmuudella onko ne kiinnostuneita vai ei. Mulle ainakin on tullut useita "sanoja" tai "tekoja" niiiiin puuun takaa että huhuhuh! Kehottaisin kertomaan suoraan jos on jotain mielessä!

    • Pertsa L

      joko me ollaan selvät merkit huomatessamme jo varattuja tahoillamme tai sitten emme usko todeksi sitä että Sinun kaltaisesi kaunotar on oikeasti meistä kiinnostunut kun turpaan ei taas kerran jaksaisi ottaa..

      • blackie&red

        minä en ainakaan kovin usein lähde tekemään aloitetta vaikka huomaan naisen katselevan minua. Ei vaan aina löydy sitä rohkeutta, etenkään selvinpäin. Humaluspäissäni olen tuttavuuksia tehnyt mutta mitään niistä ei ole tullut. Pitäisi kai ottaa opikseni..? Mutta jos selvinpäin lähden lähestymään naista niin sen on pitänyt oikeasti kolahtaa... Tarkoitan silloin kun on "perhosia vatsassa".. Luonteeltani olen yksinäinen susi, mutta kaipaan ystävää vierelleni, en mitään toisessa kiinni roikkuvaa persoonaa, vaan sellaista joka antaa toisellekin omaa tilaa ja aikaa. Nytkin kun olen armeijassa niin viikonloppuna täytyy vaan yrittää saada kaipaamaansa omaa rauhaa ja hiljaisuutta jottei räjähdä..


    • Almiira

      Tätä minäkin olen miettinyt, että miksi miehet ei tee aloitteita ja miksi se on minä, joka aina sen aloitteen tekee. Ilman oma-aloitteisuutta, olisin varmaan vieläkin vailla minkäänlaisia suhteita. Eipä noita montaa ole, ettei miesten tarvitse huoraksi haukkua. Mutta se juuri kummastuttaa, että mikä siinä on, ettei miehet minusta kiinnostu sen vertaa, että viitsisivät aloitteen tehdä.

      • kuulkaas joo

        Katsokaas naiset kun Suomessa nainen tekee aloitteen, nainen tekee työt, nainen tekee lapset, nainen tekee kotityöt, mutta ei koskaan saa kiitosta mieheltään, vaan pelkkää paskaa niskaan. Suosittelen, siskot, älkää tehkö sitä aloitetta, säästytte monelta itkulta.


      • m30+
        kuulkaas joo kirjoitti:

        Katsokaas naiset kun Suomessa nainen tekee aloitteen, nainen tekee työt, nainen tekee lapset, nainen tekee kotityöt, mutta ei koskaan saa kiitosta mieheltään, vaan pelkkää paskaa niskaan. Suosittelen, siskot, älkää tehkö sitä aloitetta, säästytte monelta itkulta.

        Itse naiset ovat itselleen ristiä kasaamassa. Kukaan ei käske suhteessa ylisuorittamaan ! Lisäksi jos nainen ei ymmärrä antaa suhteessa miehelle tilaa, ja ennen kaikkea mahdollisuutta osallistua kotitöihin - turha on valittaa.

        Nykynaisille aloitteiden tekeminen on turhaa touhua, kun useinmiten se kiinnostus ei ole aitoa, vaan pikemminkin tarkoitushakuista. Lisäksi turhan moni nainen antaa itsestään sen verran ristiriitaisia signaaleita, ettei vaan kiinnosta kerta toisensa jälkeen hakata päätä Karjalan mäntyyn.


    • 22

      No siksi, että me miehet ollaan niin arkoja pelkureita. Pelkäämme, että saamme pakit.

    • miehenkuvotus

      Tiedän olevani niin ruma ja vastenmielinen, että lähestymiseni naista kohtaan katsoittaisiin loukkaukseksi. Joten vältyäkseni siltä vittuilulta ja maanrakoon polkemiselta, olen nähnyt paremmaksi jättää Heidät rauhaan.

    • näin_on_

      älä huora valehtele!!!

    • ei molemminpuoleista

      Ei tunnu hyvältä naisenakaan, kun tuntuu, että dissaus meneillään..Tein siis baarissa aloitteen ja oltiin ilta yhdessä. Tanssittiin ja suudeltiinkin ja kaikki meni mukavasti. Ihastuinkin, kun olin jo nuorenakin vähän ollut.
      Erotessa hän saattoi koti-ovelle ja pyysi puhelinnumeron. Viikko kului ja laitoin sitten itse viestiä ja, niin sitten kävi, että mies ei mitään ole vastannut...! Olen niin pettynyt, kun hän vaikutti rehdiltä ja tavalliselta ja juuri niin mukavalta, että ei halua toisen mieltä ikinä pahoittaa.. Noh aina ei voi voittaa ja onneksi ei sänkyyn menty, että tarvitsisi vielä siitäkin morkkista tuntea:( Kaipa olis tarvinnut olla vaan mieluimmin vaikea. Noh, olipa sitten hauska ilta muuten vaan.
      Eli tekee aloitteen kumpi vaan, niin ei se vaan aina siitä jatku.

      • ETtäö tällee

        Voi! Ihanko kerran sait pakit? Koitapa kerätä niitä nyt alkuun vaikka 10. Meille miehille se tulee ihan itsestään. Yksikin kaveri on saanut ainakin kahdet pakit ja homohaistattelut vain kulkemalla tanssilattialla naisen ohi tekemättä aloitetta edes.


    • kolmioleipää

      Se on niin kertakaikkiaan tuurinkauppaa..käykö kemiat vaiko ei..joskus se toinen osapuoli tarvitsee miettimisaikaa...ja ottaa sitten yhteyttä kun on valmis kohtaamaan ....Tai sitten et ollut hänen mieleensä kuin vain yhden illan seurana..Tylsää..mutta elämä jatkuu..

    • asdfadffgef3234ff

      Se, että mies ei tee aloitetta voi johtua myös siitä, että on tosissaan kiinnostunut naisesta ja ei halua tunkea tämän elämään, jos ei ole edes suunnilleen varma ettei ole pilaamassa tämän ja perheen elämää.

    • Huoh...

      Nimimerkille ei molemminpuoleista.

      Niin kun sulle käy noin kerran elämässä niin se on heti maailmanloppu sun muuta mutta kun normi miehelle tuo on jo nykyaikana arkipäivää..

      Nimimerkille eitod.tee???

      Mietippä omalle kohdalle oisko se niin mahtavaa kun menet juttelemaan 10-20 eri miehelle illan aikana ja kaikki sanoo sut huoraksi tai haukkuu muuten?

      "No, aivan sama, miehet on tylsiä, pelkureita ja nynnyjä nykyään. Neitejä ja metroseksuaalisia homppelispomppelispoikia, ja se on kyllä tosi masentavaa.
      Ja ei tarkoita ihanne toista ääripäätä, siihen pätemissotaintoisen machosekopään ja tämän nynnyilyn väliin jäää aika paljon tilaa kyllä... "

      Kannattasko sitä kumppania katsoa ihan jostain muualta?
      Ei parin promillen kännissä baaritiskiltä....

      • ei molemminpuoleista

        Huoh--kaukselle. Ei se todellakaan ollut maailmanloppu eikä muutakaan se, että ei vastannut viestiini, vaan lähinnä juuri suuri pettymys. Jos en tuntisi enää mitään, niin lukeutuisin varmaan kaltaisiisi katkeroituneisiin ja luovuttaneisiin..? Eikä tämä ollut eka kerta edes. Olen aloitteita tehnyt ennenkin, mutta numeroani ei ole silloin pyydetty..
        Olen tästä taas yhtä kokemusta rikkaampi ja mitään ei varsinaisesti mennyt pieleen, että josko vielä kohtaamme, niin uskon jopa, että siitä jatketaan mihin jäätiin.. Olen peruspositiivinen, mutta tottahan se harmittaa, kun odottelee heti liikoja tapahtuvan ja rakentelee jo pilvilinnoja.
        Että ehkä kevyemmällä otteella ja ajatuksella seuraavan kerran mentäisiin sinä Huoh ja minä myös...:))


    • Alun loppu

      Naiset on tehneet jo pitkään selväksi miehille että, tekeepä he mitä tahansa suhteen suhteen he voivat joutua ja joutuvatkin vaikka minkälaisen alistuksen ja kusetuksen kohteeksi.

      Puhumattakaan jos vakiintuu ja yrittää suhdetta oikeasti. Avioliitoista suurin osa hajoaa ja miehet maksaa kaikesta kusetuksesta jota naiset käyttää hyväkseen. Esimerkiksi jättämällä lapsetkin heitteille.

      Suhteen aloittaminen on todellakin harkittava tarkoin miesten puolella ja aloitteellisuus on tärkeää sillä se todellakin tulee jättää naisille sillä heidän tulee alkaa kantamaan vastuu suhteiden kestävyydestä ym. Siihen tarvitaan aloitteita ja harkintaa ja vastuun ottoa. Ei riitä leikkiminen toisten tunteilla. (Miesten)

      • ei molemminpuolista?

        Hmmm..mielenkiintoinen käänne keskusteluun..

        Oletko siis sitä mieltä, että, jos nainen kokee miehen vakavasti otettavaksi ja on itse valmis sitoutumaan ja näkemään vaivaa suhteen etenemiseen, niin NAINEN voi ja sen pitääkin laittaa vielä toinenkin viesti, niin kuin varmistukseksi, että ei ole tässä vain leikkimässä..??

        Voiko mies "unohtaa" vastata vain sellaiseen "mitäs sulle kuuluu?"-viestiin? Onko ahdistelua, jos ei heti luovuta, kun toinen sen numeron pyysi eikä ole mitään kuitenkaan tehnyt..?

        Hänellä kyllä tuore toinen ero takana..siis jätänkö rauhaan vai yritänkö vielä? Olisin niin valmis häneen tutustumaan ihan tosissaan!


    • HHH....

      Itse ainakin teen aloitteen, jos nainen osoittaa jollain tavalla olevansa kiinnostunut, esim. katsoo silmiin ja mahdollisesti jopa hymyilee. Jos minkäänlaista katsekontaktia ei tule, en mene juttelemaan.

    • 16

      En tee aloitteita kun ei ole tähänkää mennessä tarvinnut, niin ei tule sitten itse tehtyä niitä. En ole mikään erityinen "kaunis poika", mutta olen kuulemma helposti lähestyttävän näköinen ja aina mukava, jos joku uskaltautuu tulla. Koskaan ei ole tarvinnut yksin baarista lähteä

    • fgfgggfs

      Siihen on kolme syytä miksi en tee aloitetta. Yleisin syy on se etten ole naisesta kiinnostunut. Mutta jos olen kiinnostunut tai jopa hieman ihastunut, niin miksi en tee aloitetta:

      1) Nainen ei anna merkkejä siitä että olisi itse kiinnostunut minusta -> ei aloitetta.

      2) Yksinkertaisesti pelko uusista pakeista / hylkäämisestä on nöyryyttävien aiempien kokemusten vuoksi liian suuri -> ei aloitetta.

      Jos tulisi selväksi että nainen on kiinnostunut niin ottaisin pakkien riskin, mutta muuten en.

      • Komppaan tätä. Mulla on kans samanlaiset syyt.


      • Ex Pimp

        Millä lailla se pakkien saaminen satuttaa? Tuleeko siitä jalka kipeäksi tai jotakin?

        Ei minua ainakaan pelota pakit, kun tiedän että maailma on naisia täynnä. jos ei aloitetta tee niin saa kyllä olla yksin. Tai noh, joskus harvoin tulee aloitteita kyllä naisiltakin mutta tosi kolkkoa olisi odotella niitä.


    • ordinary guy

      Syitä siihen, miksi en ole tehnyt aloitteita erilaisissa tilanteissa:

      - en ole kiinnostunut sinusta

      - en tunne sinua tarpeeksi hyvin

      - ei ole tullut sopivaa tilaisuutta

      - en pidä ystäväpiiristäsi

      - sinulla on poikaystävä

      - en ole varma, otletko jättänyt edellisen poikaystäväsi (ja sinulla on saattanut olla niitä paljon)

      - lisäksi joinain päivinä ei vain ole draivia ja kiinnostusta ottaa naisia kauhean vakavasti. Välillä on hauskaa vain jorailla vaikka kavereiden kanssa baarissa tai pelata bilistä tai mitä ikinä

    • Pablo-84

      Naisen on helpompi lähestyä miestä kuin miehen naista.

      Itseasiassa, koko parisuhdedynamiikka toimii paremmin kun nainen lähestyy miestä eikä toisinpäin.

      Nainen on se joka haluaa enemmän asioita siltä lähestymiseltä, naisen on vaikeampaa saada mitä hän haluaa, lähestyminen on naiselle helpompaa ja naisen on helpompaa valita lähestymisen kohde.

      Jos nainen lähestyisi aina miestä, niin suurempi osa lähestymisistä johtaisi johonkin sen sijaan että jäisi pelkäksi lähestymiseksi.

      Siksi mä sanoisinkin, että miesten pitäisi lopettaa naisten lähestyminen kokonaan ja antaa naisten tehdä se homma.

    • dkfjgldfgl

      Noihin voi vaikuttaa monta asiaa. Väittäisin että suurin osa miehistä tekee kuitenkin kymmeniä tai satoja jonkinasteisia aloitteita nuoruusvuosinaan. Naiset eivät takuulla tee niin monia, koska baarissa mies näyttää yleensä olevan se joka aloitteen tekee.

      Vaikea sanoa miksi ap:n tapauksessa noin on, mutta voi olla, että mies ei ole kiinnostuksen merkkejä nähnyt, ja/tai monia muitakin naisia on ollut kiikarissa.

    • ,..,

      Koska emme uskalla.

    • Poksuko

      Huonot kokemukset naisista. Toinen pointti, esitetään kiinnostunutta, mutta todellisuudessa ei sitä olla, vaan halutaan pelailla. Kolmanneksi, täysin ristiriidassa olevat signaalit ts. ollaan kiinnostuneita, mutta ei osoiteta sitä riittävän selkeästi, tai ollaan jopa tylyjä.

      Mies ei ole selvännäkijä saati ajatusten lukija.

    • soobrokenheart

      Tiedän tällaisia miehiä

      Rakastuneita 1 naiseen, ihastuneita 2 naiseen, harrastavat vain seksiä 3 naisen kanssa, välttävät 4 nainen vaikka onkin kiva, lupaavat koko maailman 5 naiselle sitten jättävät.

      Mitä helvettiä?? eli se taitaa oikeasti olla niin että miehille on aivan sama kenen kanssa ovat vaikka unelmien nainen olisi edessä.


      Sitten on näitä jotka haluavat vain yhden ja jos menettävät tän naisen tekevät itsarin.

    • jolähesepätoivoinen1

      Olen 17 tyttö. olen ollut ihastunut itseäni neljä vuotta vanhempaan mieheen jo melkein kolme vuotta. Ihastuminen on nylyään muuttunut rakkaudeksi. en katsele muita, en käy baareissa, ja tiedän ettei mieskään käy. suhteemme on että olen hänen pikkusiskonsa paras ystävä, joten tulee nähtyä muutamia kertoja viikossa näin ohimennen. en voi rentoutua hänen seurassaan, änkytän ja punastelen. nykyään tosin olo on hieman helpottunut. emme koskaan ole missään kaksistaan. joskus huomaan, toivottavasti en kuvittele, mutta olen ajatellut että miehillä ei ole tapana osoittaa mitään merkkejä ilman tarkoitusta. olen siis mielestäni havainnut silloin tällöin merkkejä kiinnostuksesta. esimerkiksi kesällä hän mielellään lähti pelaamaan pesäpalloa yhdessä kavereideni kanssa, vaikka paras ystäväni ei lähtenytkään mukaan. olen niin ujo että en voisi kuvitellakaan kysyväni häntä, ja toisakseen pelkään pakkeja koska en kehtaisi enää näyttäytyä hänen edessään sen jälkeen ja olen sentään siskon kaveri. sisko ei tietääkseni tiedä tunteistani mitään. niin että oitvoisin aloitetta mieheltä.

    • -GO-

      Minä en oikein saa kunnon aloitetta tehtyä, koska tuntuu, että oma elämä ei ole siinä kunnossa, että kannatisi aloitteita tehdä. Kyse on vain niin arkisesta asiasta kuin oikean työpaikan puutteesta.

    • maailman pelastus?

      voitasko kirjottamaton sääntö tehdä että naiset tekis aina alotteen koska muuten luullaan uhaksi tai muuten ongelmaksi.

    • 8+17

      Tietenkin aina on mukava katsella hyvännäköisiä naisia. Sinuakin on vain sillä silmällä katseltu, ei suinkaan vaimo ehdokkaana.

      Niinpä se onkin vain kohteliaisuus kun väitämme muka olleemme vastavuoroisesti jo pitkään ihastuneita salaa.

    • semiruma n

      Kaunis nainen ei joudu olemaan ilman seuraa..miehet lähestyvät kiitettävästi erästä kaunista ystävätärtäni..hän onkin upea nainen..että en yhtään ihmettele...Me semirumat saadaan vaan juoda yksin ne viinilasillisemme..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      174
      3265
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1358
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1062
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      784
    Aihe