Kannattaa pyrkiä sellaiseen suhteeseen jossa toisen onnellisuus on molemmille yhtä tärkeää (tai vähemmän tärkeää, mutta kuitenkin samalla tavalla).
Parisuhdeneuvo
7
129
Vastaukset
- mariamania
Parisuhde on kuin perho :) Pörröinen, toimiva ja huolella sidottu.
- mariamania
buddy-love kirjoitti:
Hirmu houkutteleva ja vaarallinen varomattomille otuksille jotka siihen tarttuvat.
parisuhteen rakentaa yhtä ajatuksella, kuin sidotaan perho, niin on sillä edellytykset onnistua.
Meen nukkumaan, että jaksan herätä aamukalaan. Öitä. mariamania kirjoitti:
parisuhteen rakentaa yhtä ajatuksella, kuin sidotaan perho, niin on sillä edellytykset onnistua.
Meen nukkumaan, että jaksan herätä aamukalaan. Öitä.Minulla on nyt myöhäinen rytmi päällä ja valvon vielä pitkään.
- hei haloo
Pyrkiminen ei todellakaan riitä, kun on tottunut siihen, että tuollaisia suhteita on samanaikaisesti ollut 2-4 kappaletta jo vuosia!
Samanaikaisesti?
Vaatii tasapuolista piittamattomuutta, mutta jos kaikki osapuolet ovat siihen tyytyväisiä, niin siitä vain.
Itse en sopeutuisi moiseen.
- tonou
kannattaa pyrkiä sellaiseen suhteeseen että on sinut itsensä kanssa (vähän epälojaalilta kuulostaa, mutta vitut siitä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647