Kannattaa pyrkiä sellaiseen suhteeseen jossa toisen onnellisuus on molemmille yhtä tärkeää (tai vähemmän tärkeää, mutta kuitenkin samalla tavalla).
Vastaukset 7
- mariamania
Parisuhde on kuin perho :) Pörröinen, toimiva ja huolella sidottu.
- mariamania
buddy-love kirjoitti:
Hirmu houkutteleva ja vaarallinen varomattomille otuksille jotka siihen tarttuvat.
parisuhteen rakentaa yhtä ajatuksella, kuin sidotaan perho, niin on sillä edellytykset onnistua.
Meen nukkumaan, että jaksan herätä aamukalaan. Öitä. mariamania kirjoitti:
parisuhteen rakentaa yhtä ajatuksella, kuin sidotaan perho, niin on sillä edellytykset onnistua.
Meen nukkumaan, että jaksan herätä aamukalaan. Öitä.Minulla on nyt myöhäinen rytmi päällä ja valvon vielä pitkään.
- hei haloo
Pyrkiminen ei todellakaan riitä, kun on tottunut siihen, että tuollaisia suhteita on samanaikaisesti ollut 2-4 kappaletta jo vuosia!
Samanaikaisesti?
Vaatii tasapuolista piittamattomuutta, mutta jos kaikki osapuolet ovat siihen tyytyväisiä, niin siitä vain.
Itse en sopeutuisi moiseen.
- tonou
kannattaa pyrkiä sellaiseen suhteeseen että on sinut itsensä kanssa (vähän epälojaalilta kuulostaa, mutta vitut siitä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261563
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.149645Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232536- 187499
- 31490
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 183444
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403