Mielipiteitä kaverista? Omasta mielestä loppupeleissä ihan jees!
Pakkiksen Mike
24
760
Vastaukset
- Silari715517
Synteettinen rokkaaa!
- böönä-muhonkka
ampuu räkäpäitä siviilissä.
- Pakkopaita
Turha sitä täällä on kysellä ne jotka ovat kiinnostuneita Mikestä menee Pakkotoistolle. Minkä ihmeen takia sen täytyy tulla tänne kun sillä on oma palvelu ja yhdessäkään sen alotuksessa ei ole mitään järkeä pysyköön siellä omalla foorumillaan.
- bunukoasla
Pitääkö valokuvataiteilijalla olla erityisen mukava luonne? Ei kukaan kysy esim onko Helmut Newton hyvä jätkä!
- www.mave.foorumi.eu
kjjkjsljs kirjoitti:
- utynrhhb
www.mave.foorumi.eu kirjoitti:
Kato, paskanmarjakarhua alkanu taas vituttamaan.
- karhunpaska.
utynrhhb kirjoitti:
Kato, paskanmarjakarhua alkanu taas vituttamaan.
terve ravattisonni. miten sun foorumilla menee?
- muskleanmusu
karhunpaska. kirjoitti:
terve ravattisonni. miten sun foorumilla menee?
ravatin foorumilla paljon käyttäjiä. :D :D :D :D :D :D :D :D xD xD xD xD
- tsukutsuku
muskleanmusu kirjoitti:
ravatin foorumilla paljon käyttäjiä. :D :D :D :D :D :D :D :D xD xD xD xD
Paskanmarja karhua vituttaa.
- ssdsadsadsadsdsad
tsukutsuku kirjoitti:
Paskanmarja karhua vituttaa.
ei jaksa edes kommentoida
- ilkka 83
ssdsadsadsadsdsad kirjoitti:
ei jaksa edes kommentoida
Kateelliset sossupummit tiedoksi: Mike opettaa taideteollisessa korkeakoulussa valokuvausta ja on lähdössä Japaniin kiertueelle maaliskuussa
- dvdvdvdvdvd
JOO taiteilija on kyseessä ja hieno herrasmies
- Marjariski
Mike tykkää antaa banaania:D
Verenpaineet kuulemma nousee tästä osoitteesta:D
http://mave.foorumi.eu/index.php- nokialainen ....
nokialaista vellipersettä harmittaa nyt :D
- Marjariski
Joku käyttää mavefoorumille rekisteröimääni nimimerkkiä tässä spammaillussa.
Ilmeisesti omat eväät jo loppuun syöty? - draamarunnari
Marjariski kirjoitti:
Joku käyttää mavefoorumille rekisteröimääni nimimerkkiä tässä spammaillussa.
Ilmeisesti omat eväät jo loppuun syöty?Tamperelainen velliperse, joka vaihtoi nimimerkkiä. xD
- nrgb
Marjariski kirjoitti:
Joku käyttää mavefoorumille rekisteröimääni nimimerkkiä tässä spammaillussa.
Ilmeisesti omat eväät jo loppuun syöty?maveforumi.
Todellinen uhka pakkotoistolle!
- fanifanifani
Helvetin mukava jätkä!
- ilkka 83
Hyvä kuvaaja ja lihaksikaskin - haukkari hulppeat 36 cm pumpissa
- hahahihihi
laukesitko?
- dfvddfvdv
www.pakkotoisto.com
- Miklu pikkis
Aika hyvältä näyttää,vBulletin alusta toimii mainiosti.
http://www.mave.fi/forum.php - Tane ite
Tane oli pienipullea säiliöauto kuski, kun tane sai fosun hyttiin ja alkoi naimaan....Tanen piti aukaista Scanian sivuovi jotta se sai perseensä ulos siksi aikaa kunnes mulkku meni sisään. Silloin mä tajusin et Tanella on iso.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483