Pakkiksen Mike

3rr3r3r

Mielipiteitä kaverista? Omasta mielestä loppupeleissä ihan jees!

24

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silari715517

      Synteettinen rokkaaa!

      • böönä-muhonkka

        ampuu räkäpäitä siviilissä.


    • Pakkopaita

      Turha sitä täällä on kysellä ne jotka ovat kiinnostuneita Mikestä menee Pakkotoistolle. Minkä ihmeen takia sen täytyy tulla tänne kun sillä on oma palvelu ja yhdessäkään sen alotuksessa ei ole mitään järkeä pysyköön siellä omalla foorumillaan.

    • bunukoasla

      Pitääkö valokuvataiteilijalla olla erityisen mukava luonne? Ei kukaan kysy esim onko Helmut Newton hyvä jätkä!

      • kjjkjsljs

      • www.mave.foorumi.eu

      • utynrhhb

      • karhunpaska.
        utynrhhb kirjoitti:

        Kato, paskanmarjakarhua alkanu taas vituttamaan.

        terve ravattisonni. miten sun foorumilla menee?


      • muskleanmusu
        karhunpaska. kirjoitti:

        terve ravattisonni. miten sun foorumilla menee?

        ravatin foorumilla paljon käyttäjiä. :D :D :D :D :D :D :D :D xD xD xD xD


      • tsukutsuku
        muskleanmusu kirjoitti:

        ravatin foorumilla paljon käyttäjiä. :D :D :D :D :D :D :D :D xD xD xD xD

        Paskanmarja karhua vituttaa.


      • ssdsadsadsadsdsad
        tsukutsuku kirjoitti:

        Paskanmarja karhua vituttaa.

        ei jaksa edes kommentoida


      • ilkka 83
        ssdsadsadsadsdsad kirjoitti:

        ei jaksa edes kommentoida

        Kateelliset sossupummit tiedoksi: Mike opettaa taideteollisessa korkeakoulussa valokuvausta ja on lähdössä Japaniin kiertueelle maaliskuussa


    • dvdvdvdvdvd

      JOO taiteilija on kyseessä ja hieno herrasmies

    • Marjariski

      Mike tykkää antaa banaania:D

      Verenpaineet kuulemma nousee tästä osoitteesta:D
      http://mave.foorumi.eu/index.php

      • nokialainen ....

        nokialaista vellipersettä harmittaa nyt :D


      • Marjariski

        Joku käyttää mavefoorumille rekisteröimääni nimimerkkiä tässä spammaillussa.
        Ilmeisesti omat eväät jo loppuun syöty?


      • draamarunnari
        Marjariski kirjoitti:

        Joku käyttää mavefoorumille rekisteröimääni nimimerkkiä tässä spammaillussa.
        Ilmeisesti omat eväät jo loppuun syöty?

        Tamperelainen velliperse, joka vaihtoi nimimerkkiä. xD


      • nrgb
        Marjariski kirjoitti:

        Joku käyttää mavefoorumille rekisteröimääni nimimerkkiä tässä spammaillussa.
        Ilmeisesti omat eväät jo loppuun syöty?

        maveforumi.

        Todellinen uhka pakkotoistolle!


    • fanifanifani

      Helvetin mukava jätkä!

    • ilkka 83

      Hyvä kuvaaja ja lihaksikaskin - haukkari hulppeat 36 cm pumpissa

    • hahahihihi

      laukesitko?

    • dfvddfvdv

      www.pakkotoisto.com

    • Miklu pikkis
    • Tane ite

      Tane oli pienipullea säiliöauto kuski, kun tane sai fosun hyttiin ja alkoi naimaan....Tanen piti aukaista Scanian sivuovi jotta se sai perseensä ulos siksi aikaa kunnes mulkku meni sisään. Silloin mä tajusin et Tanella on iso.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe