Joten, onko kukaan kuullutkaan kyseisestä bändistä? :D Musta tuntuu, etten oo vielä törmännyt yhteenkään, joka ois. Soittaa ihanaa, kuten nimessäkin jo lukee, keskiaikaistyyppistä musiikkia. Huiluja, viulua, sen sellasta. Ja jos joku on törmänny tuohon, niin oiskos mitään muita yhtyeitä/artisteja, jotka soittais vähän saman tyyppistä musiikkia?
Törmäsin ite yhtyeeseen kun kakkoselta tuli BBC:n kaksi osainen minisarja the Virgin Queen, kerto Elizabeth ensimmäisestä. Villiinnyin täysin kun kuulin sen taustamusiikit, kaivoin ne esiin youtubesta ja törmäsin nimeen. :D Ja sen jälkeen oon haikaillu, että kumpa tulis tänne pohjolaankin käymään sieltä sateisesta Englannista...
//Kansanmusikki antaa mielikuvan kuivasta iskelmästä ja tangosta. Hyi. Englannikshan se on "traditional", mikä ei kuulosta läheskään yhtä kuivakalta. Tai sitten vika on mun omien korvien välissä.
Medieval Babes
kultapanda__
0
574
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453887Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152942- 322500
- 271811
- 491421
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431391Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 311218
- 501141
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161125