Joten, onko kukaan kuullutkaan kyseisestä bändistä? :D Musta tuntuu, etten oo vielä törmännyt yhteenkään, joka ois. Soittaa ihanaa, kuten nimessäkin jo lukee, keskiaikaistyyppistä musiikkia. Huiluja, viulua, sen sellasta. Ja jos joku on törmänny tuohon, niin oiskos mitään muita yhtyeitä/artisteja, jotka soittais vähän saman tyyppistä musiikkia?
Törmäsin ite yhtyeeseen kun kakkoselta tuli BBC:n kaksi osainen minisarja the Virgin Queen, kerto Elizabeth ensimmäisestä. Villiinnyin täysin kun kuulin sen taustamusiikit, kaivoin ne esiin youtubesta ja törmäsin nimeen. :D Ja sen jälkeen oon haikaillu, että kumpa tulis tänne pohjolaankin käymään sieltä sateisesta Englannista...
//Kansanmusikki antaa mielikuvan kuivasta iskelmästä ja tangosta. Hyi. Englannikshan se on "traditional", mikä ei kuulosta läheskään yhtä kuivakalta. Tai sitten vika on mun omien korvien välissä.
Medieval Babes
kultapanda__
0
637
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446