Huolisitko naisen, jolla ei ole rintoja? Puhutaan rinnoista, jotka eivät täytä pienimpiäkään liivejä, siis todella pienistä.
GALLUP! Rinnaton nainen?
10
770
Vastaukset
- §
Varmasti kelpaa monelle miehelle, jos muuten on naisellinen ja mukava. Vain naiset ovat ehdottomia miesten vartaloiden suhteen.
Todellakin, tässä esim. Heli Roiha: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/treffit/heli_roiha/378219.jpg
Kaikki ei ole rinnoista kiinni.- ROAD TO HELL
apa66 kirjoitti:
Todellakin, tässä esim. Heli Roiha: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/treffit/heli_roiha/378219.jpg
Kaikki ei ole rinnoista kiinni.MIKSEI MUN VAIMO SAISI AIKANAAN OLLA MYÖS 6 LAPSEN ÄITI.JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA OLTAISI YHDESSÄ 34 VUOTTA JOSTA NAIMISISSSA 17 VUOTTA
- ROCK AND ROLL
ROAD TO HELL kirjoitti:
MIKSEI MUN VAIMO SAISI AIKANAAN OLLA MYÖS 6 LAPSEN ÄITI.JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA OLTAISI YHDESSÄ 34 VUOTTA JOSTA NAIMISISSSA 17 VUOTTA
MIKSEI
- yarrrr
Keira Knightley
- vain..
Jos naisellinen nainen kiinnostaa niin tuskin rinnaton ihan on siellä ihannelistan kärkipäässä.
- arska40+
Toivoisin löytäväni rinnattoman naisen. Minua kiihottaa hoikka nainen, joka olisi täysin sileärintainen, pelkät nännit. Huolisin myös naisen, jolta on molemmat rinnat poistettu.
- .......
Kyllä. Exälläni oli B-kuppi, eli käytännössä rinnaton, eikä se menoa haitannut. Onneksi nykyiselläni on DD
- 18
:D
- 19+10
Joo, jos olet muuten suht hyvännäköinen ja mukava.
Monella urheilullisella naisella on aika pienet rinnat,
mutta silti he ovat kauniita eikä ole miehistä puutetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2569625K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1615378Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1545034PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *604712- 1812170
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.102115Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991746- 881478
- 151095
- 411073