asiasisältö

Kurt Cobainin

lyriikat on aivan mielettömän nerokkaita kun ne tajuaa. Uskon, ettei Kurt edes kärsinyt kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Tyyppi oli yksinkestaisesti nero, joka vastaanotti kaiken informaation ihmisiltä ja tajusi sen epäloogisuuden. Sen tähden ei varmaan jaksanutkaan elää.

3

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkiksi.........

      lauseet:
      come as you are, sellaisena kuin olet
      as you were, sellaisena kuin toivoisi olevansa kuten lapsena oli
      as I want you to be, sellaisena kuin muut haluavat sinun olevan
      as a friend, ystävänä
      as a trend, typeränä trendinä tullakseen muiden hyväksymäksi
      as an old enemy, vanhana koulukiusaajana

      Helvetin nero

      • .....

        - take your time- ota aikasi asian ymmärtämiseen
        - horry up- kiirehdi, aika käy tylsäksi
        - choise is yours, en halua painostaa
        - dont be late, et saa myöhästyä
        = en suinkaan halua nujertaa itsetuntoasi, MUTTA älä ole tyhmä, on olemassa vain yksi ainoa oikea vaihtoehto, minä tiedän joten tule jo samalle tasolle ettei yksin tartte olla


      • sdxgxg
        ..... kirjoitti:

        - take your time- ota aikasi asian ymmärtämiseen
        - horry up- kiirehdi, aika käy tylsäksi
        - choise is yours, en halua painostaa
        - dont be late, et saa myöhästyä
        = en suinkaan halua nujertaa itsetuntoasi, MUTTA älä ole tyhmä, on olemassa vain yksi ainoa oikea vaihtoehto, minä tiedän joten tule jo samalle tasolle ettei yksin tartte olla

        - Spring is here again, tender age in bloom = kevät on täällä taas, herkkä ikä teinissä jolloin se puhkeaa kukkaan
        - he knows not what it means = mies ei tiedä mitä se tarkoittaa
        - sell your kids for food, we can have some more = laita lapsesi huoraamaan jotta saamme rahaa ruokaan, voimme saada lisää lapsia ja rahaa
        - the water is so yellow = vesi on niin saastaista
        - im a heathy student = esitän tervettä oppilasta
        - and just maby im to blame for all ive heard but im not sure = ja ehkä minun kaikkia ajatuksia voidaan syyttää sen perusteella mitä olen ikinä kuullut mutta olen tehnyt johtopäätöksen, joka on että tulos on väärä, mutta en ole varma
        - im so exited i cant wait to meet you there but i dont care = olen niin innoissani, en malta odottaa sinua ymmärryksessä mutta en välitä
        - get away from your home = mene pois kotoasi
        - never met a wise man, if so, its a woman = en ole koskaan tavannut viisasta miestä, jos niin, se on nainen
        - gotta find a way to find a way = pakko löytää ilmaisukanava
        - i had better wait = paras olisi odottaa
        - one more special message to go as defense im neutered and spayed = vielä yksi viesti menemään todisteena siitä, että olen neuronisoitu ja steriloitu
        - what the hell am i trying to say = mitä helvettiä yritän sanoa itselleni
        - dont hurt your self, i want some help to myself = älä satuta itseäsi, haluan apua itselleni
        - she is just as bored as me = hän on yhtä tylsistynyt kuin minä
        - i got this friend you see who makes me feel = minulla on ystävä katsos, joka saa minut tuntemaan
        - i dont regret a thing = en kadu mitään
        - and the animals ive trapped, have all become my pets = ja kaikki villieläimet jotka olen vanginnut, niistä on muuttunut lemmikkejäni
        - i found it hard, it was hard to find, well whatever nevermind = löysin vastauksen vaikeasti, sitä oli vaikea löytää, mutta mitä ikinä, ihan sama.......... tuskin muut ymmärtää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe