lyriikat on aivan mielettömän nerokkaita kun ne tajuaa. Uskon, ettei Kurt edes kärsinyt kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Tyyppi oli yksinkestaisesti nero, joka vastaanotti kaiken informaation ihmisiltä ja tajusi sen epäloogisuuden. Sen tähden ei varmaan jaksanutkaan elää.
asiasisältö
3
261
Vastaukset
- esimerkiksi.........
lauseet:
come as you are, sellaisena kuin olet
as you were, sellaisena kuin toivoisi olevansa kuten lapsena oli
as I want you to be, sellaisena kuin muut haluavat sinun olevan
as a friend, ystävänä
as a trend, typeränä trendinä tullakseen muiden hyväksymäksi
as an old enemy, vanhana koulukiusaajana
Helvetin nero- .....
- take your time- ota aikasi asian ymmärtämiseen
- horry up- kiirehdi, aika käy tylsäksi
- choise is yours, en halua painostaa
- dont be late, et saa myöhästyä
= en suinkaan halua nujertaa itsetuntoasi, MUTTA älä ole tyhmä, on olemassa vain yksi ainoa oikea vaihtoehto, minä tiedän joten tule jo samalle tasolle ettei yksin tartte olla - sdxgxg
..... kirjoitti:
- take your time- ota aikasi asian ymmärtämiseen
- horry up- kiirehdi, aika käy tylsäksi
- choise is yours, en halua painostaa
- dont be late, et saa myöhästyä
= en suinkaan halua nujertaa itsetuntoasi, MUTTA älä ole tyhmä, on olemassa vain yksi ainoa oikea vaihtoehto, minä tiedän joten tule jo samalle tasolle ettei yksin tartte olla- Spring is here again, tender age in bloom = kevät on täällä taas, herkkä ikä teinissä jolloin se puhkeaa kukkaan
- he knows not what it means = mies ei tiedä mitä se tarkoittaa
- sell your kids for food, we can have some more = laita lapsesi huoraamaan jotta saamme rahaa ruokaan, voimme saada lisää lapsia ja rahaa
- the water is so yellow = vesi on niin saastaista
- im a heathy student = esitän tervettä oppilasta
- and just maby im to blame for all ive heard but im not sure = ja ehkä minun kaikkia ajatuksia voidaan syyttää sen perusteella mitä olen ikinä kuullut mutta olen tehnyt johtopäätöksen, joka on että tulos on väärä, mutta en ole varma
- im so exited i cant wait to meet you there but i dont care = olen niin innoissani, en malta odottaa sinua ymmärryksessä mutta en välitä
- get away from your home = mene pois kotoasi
- never met a wise man, if so, its a woman = en ole koskaan tavannut viisasta miestä, jos niin, se on nainen
- gotta find a way to find a way = pakko löytää ilmaisukanava
- i had better wait = paras olisi odottaa
- one more special message to go as defense im neutered and spayed = vielä yksi viesti menemään todisteena siitä, että olen neuronisoitu ja steriloitu
- what the hell am i trying to say = mitä helvettiä yritän sanoa itselleni
- dont hurt your self, i want some help to myself = älä satuta itseäsi, haluan apua itselleni
- she is just as bored as me = hän on yhtä tylsistynyt kuin minä
- i got this friend you see who makes me feel = minulla on ystävä katsos, joka saa minut tuntemaan
- i dont regret a thing = en kadu mitään
- and the animals ive trapped, have all become my pets = ja kaikki villieläimet jotka olen vanginnut, niistä on muuttunut lemmikkejäni
- i found it hard, it was hard to find, well whatever nevermind = löysin vastauksen vaikeasti, sitä oli vaikea löytää, mutta mitä ikinä, ihan sama.......... tuskin muut ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992