Elämäänsä pettynyt herrasmies

Olen jo 31-vuotias poikamies, ilmeisesti näytän jäävän tässä elämässä yksin. Suomalaiset naiset ovat jotenkin niin sisäänpäin kääntyviä, miten heihin voi oikeassa elämässä tutustua, jos olen katsonut jotakin vaikka vähän hymyillyt, niihin iskee lähes jo paniikki, jonka hyvin huomaa itsekin, kamala pelko ja varauksellisuus hiipii paidan alle, jotkut jopa hätääntyneet niin paljon, ettei tiedä minne lähteä karkuun. Miten voi tuollaisiin arkoihin niin omassa maailmassa elväiin tutustua? Minusta ei kannata edes voimavaroja tuhlata noihin ollenkaan, eihän ne uskaltaisi edes puhua. Ajatuksena on vain pahat mielessä, tuo mies on ehkä pedofiili, tai epätoivoinen seksinhakija tmv.
Naisetkin voisivat asennettakin välillä korjata, ennenkuin alkavat itse haukkumaan miestä asennevammaiseksi tai luuseriksi. Tottakai itsekin joutuu olemaan pikkasen epävarma, kun on nähnyt millaisia suurin osa naisista on, viittikö sitä itsekkään enää olla niin huomaavainen, auttavainen, kun vastaanotto on jopa järjetöntä ja tuomitaan ihminen jo ennenkuin se voi edes esitellä itseään.
Niin onko naisten asenteissa nykyään parantamista? Omasta mielestä ainakin on, ainakin kun kohdalle on sattunut ihan järjettömiä itsekkäitä tapauksia..
Missä ovat hyvät, kunnolliset naiset, jotka todella arvostavat rehtiä, kilttiä, terveesti elävää, tunteellista herrasmiestä?
Näistä naisista harva kulkee vapaana. Suurin osa on näitä itsensä etsijöitä, jotka baarissa ravaa tai ovat jotenkin sairaita. Kummankaan ryhmän naisia en halua ystäviksi, eikä ne ole ystäviä, vaan korkeintaan muutaman viikon tuttuja, tai päivän tuttuja.
Nuorena ajattelin et saan löytää ihanan naisen, joka todella arvostaa munlaista miestä, löytäisi syvällisen rakkauden. Nyt elämäänsä pahoin pettynyneenä, yksin vain kulkiessa ja epämukavia tapauksia kohdanneena, on todella vaikea uskoa enää syvällisen rakkauden syntymiseen. Kiitoksia vain paskoille muijille, joilla ei ole mitään kunnioituksen osoitusta ollut, vain leikkiminen toisen tunteilla. Ei miehen sydänkään ole mikään kone, joka ei murru ois aina yhtä eheä. Kyllä miehenkin sydän murtuu, jos ei koskaan saa hyväksyntää, hellyyttä, rakkautta.
Jokaisen ihmisen sydän haavoittuu jopa kyynistyy, kuten itsellä on lähes käynyt, jos ei koskaan saa kohdata mitään positiivista, jokainen sitä tarvitsee. Moni ois sortunut miehistä etenkin tätä elämää kokeneena viinaan, juonut suruunsa, jotkut jopa rikoksiin. itse en koska en nää mitään hyötyä siitä, tyydyn sitten yksin olemiseen, joka tietty tuntuu pahalta, kun haluaisi jakaa elämässään jotain ennenkuin aikani koittaa pois, jäisi jotain muistojakin itsestäni esim. lapsia tai muuta.
Maailma on täynnä ihmisiä, siitä huolimatta ei löydy sitä yhtäkään, en oikein ole innostunut hakemaan vaimoa ulkomailta.
Saa nähdä muuttuuko tämä elämä tässä asiassa enää, pienet on marginaalit, kun vertaa nykyihmisiä millaisia ne ovat, on mahdollisuudet aika pienet.
Miehissä kohtalotovereita löytyy selkeästi enempi, jotka pakolla jäävät yksin.

31

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minn ss

      "Miehissä kohtalotovereita löytyy selkeästi enempi, jotka pakolla jäävät yksin. "

      Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä, joten on myös enemmän yksinäisiä naisia.

      Oma saamattomuutesi ei johdu naisten salaliitosta, vaan löydät syyn katsomalla peiliin

      • kyyyyyyyyyyyy

        Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä, joten on myös enemmän yksinäisiä naisia.

        Paskapuhetta. Pariutumisikäisiä miehiä on noin 50 000 enemmän ja määrä kasvaa koko ajan kun maahanmuuttajat on enempi miespuolisia.


      • hoihhoijja
        kyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä, joten on myös enemmän yksinäisiä naisia.

        Paskapuhetta. Pariutumisikäisiä miehiä on noin 50 000 enemmän ja määrä kasvaa koko ajan kun maahanmuuttajat on enempi miespuolisia.

        Paskapuhetta. Taas.


      • minna ss
        kyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä, joten on myös enemmän yksinäisiä naisia.

        Paskapuhetta. Pariutumisikäisiä miehiä on noin 50 000 enemmän ja määrä kasvaa koko ajan kun maahanmuuttajat on enempi miespuolisia.

        No voivoi. Puhuinkin kokonaisväestöstä. Ja sille ei kukaan mahda mitään, että miehiä syntyy 5% enemmän kuin naisia


      • bvjdhlskjk

        Voi kuinka omaperäistä... Katso vähemmän televisiota.


      • koppadi
        minna ss kirjoitti:

        No voivoi. Puhuinkin kokonaisväestöstä. Ja sille ei kukaan mahda mitään, että miehiä syntyy 5% enemmän kuin naisia

        aloittaja voisikin yrittää suhdetta 9 vuotiaan tai 65 vuotiaan kanssa. Siellä on enemmän naisia.


      • rajansa kaikella
        minna ss kirjoitti:

        No voivoi. Puhuinkin kokonaisväestöstä. Ja sille ei kukaan mahda mitään, että miehiä syntyy 5% enemmän kuin naisia

        Turha sitä on koko väestöstä puhua, kun naisenemmistö johtuu siitä, että naiset elävät pitempään. Naisia on siis vähemmän pariutumisikäisissä, mutta selvästi enemmän 65 vuotiaissa kuin miehiä. Et kai oleta, että 31 vuotiaan miehen pitäisi etsiä naista vanhuksista?


      • eroja on

        Aloittaja kirjoittikin miehistä, jotka jäävät vasten tahtoaan yksin. Naisista ilmeisesti löytyy enemmän niitä, joille yksin eläminen ei ole niinkään vastentahtoista. Se on toisaalta helppo ymmärtää, koska naisen on helpompi sekä keventää mieltään naisverkostoissa puhumalla (yksinäisillä miehillä ei samanlaista keskustelutukea yleensä ole) sekä tietty aina itsensä vastakkaisen sukupuolen suhteen yksinäiseksi tuntiessaan hakea mies laastariksi baarista.


      • Pariutumisiässä olevia naisia on vähempi, jos et ole tutkimuksia lukenut. Voit sinäkin katsoa vain peiliin, näet itsekin pinnallisessa maailmankuvassa elävän syyllisen. Itse olen tyytyväinen peilikuvaani, hymyilenkin usein karismaattiselle katseelleni, kyse ei mistään saamattomuudesta ole, vaan nyky naisten pinnallisesta elämäntavasta, suurissa unelmissa elämistä, et kaikki olisi täydellistä. Treffeillekin lähtiessäkin pitäisi olla jo ihastunut, juuri noita unelmissa eläviä, jotka rakastavat anonyymista seurustelua.
        Voisitte katsoa peiliin ja miettiä missä oikeasti on vika. Unelmissa eläminen on eri asia kun todellisuus.
        Naiset pelkää todellisuutta, eivätkä uskalla treffeille lähteä ellei ole jo pakahtuneet tunteet vallassa, naurettavaa!
        Usein treffeille mennään et halutaan tutustua paremmin toisiinsa ja eläväänkin olemukseen, eikä tulla ihastuneena, kun ei mene niinkuin suunniteltiin häivytään ja loukataan ja pillitetään myöhemmin kun ei löydy kunnon miestä. naiset ikävä kyllä oppii vasta pahan kokemuksen jälkeen, ovat suurin osa yh-äitejä, kun tajuavat et olisi pitänyt se kunnollinen heti silloin ottaa..
        Tällaisia tarinoita saa aika usein lukea täältä netistä.


    • spagutytsi88

      Sulla ei KOULUTUSTASO ehkä riitä! Tai sitten kroppasi on huonossa kunnossa! Nykynainen haluaa miehen joka kukene TARJOAMAAN naiselle hyvää seksiä,ihania lahjoja,luxus-elämän..jne Ehkä et kykene vain TARJOAMAAN naiselle sitä mitä nainen haluaa. Nainen katsoo aina sen mitä mies kykenee nTARJOAMAAN hänelle!! monet miehet ovat työttömiä,sivistymättömiä,huonovartaloisia,näyttävät Notre Damen kellonsoittajalta..

      • LELLITTY PASKA

        SINÄ NAISHUORA NÄYTÄT PETOLINNUN PERSEELTÄ JA MIKSI SINUA EI KUKAAN OLE HUOLINUT, KOSKA TÄLLÄ PALSTALLA KYYHÖTÄT JA PASKAA JAUHAT.
        ET TIEDÄ TODELLISESTA ELÄMÄSTÄ YHTÄÄN MITÄÄN, OLET ISUKIN LELLIMÄ PASKIAINEN.


    • huhuuuuu1234

      Tjaa...kerroppa perustuuko musertunut olosi ihan pelkästään siihen että ihmiset ei hymyile takas vai oletko saanut kolhuja seurustelussa? Jälkimmäinen on huomattavasti rankempaa menoa. Tämä vaan tiedoksi sulle jos noinkin pienestä olet jo syvästi haavoittunut.

      Yksinoleminen on kurjaa ja vipinää tarttee meistä jokainen. Kokeile jotain uutta 'taktiikkaa' tai vaihda maisemaa niin voi onnistua.

    • ytry

      Ongelma on siinä että nuorena sait nuorta, mutta nyt et enää saa nuorta.
      Siis saat akan kun lasket tasoa.

    • hawk_

      Minusta tuntuu että sinä et oikein tunne naisia, naisilla nimittäin ei ole todellista empatiaa olemassakaan,ne on paljon kylmempiä sisäisesti kuin mies, vaikka muuta saattavat ajoittain esittääkin.
      Oletko huomannu et kun sunlainen mies tulee esim. näilläkin palstoilla kertomaan synkästä elämästään ,niin eipä hirveesti ole naiset lohduttamassa,mut sit ku nainen tekee saman, niin mites miehet reagoi.?
      -Joka toinen työntää sähkistä kysymättä ja tarjoo lohdutusta.

      Sun pitää ymmärtää et naisia kiinostaa vain a:)suuri kyrpä.
      b:)Miehen ulkonäkö.
      c:)Paksu lompakko.

      • fuujjj

        Hah. Paskapuhetta.

        Esim jos kumppani sairastuu vakavasti, niin se on todennäkisimmin mies joka jättää jos nainen sairastuu


      • t.ATM
        fuujjj kirjoitti:

        Hah. Paskapuhetta.

        Esim jos kumppani sairastuu vakavasti, niin se on todennäkisimmin mies joka jättää jos nainen sairastuu

        Se sairaus on vaan viimeinen niitti. Mies on halunnut vanhasta akastaan eroon jo vuosikaudet. Ja 12-vuotiasta tilalle.


      • zyyyyyyyyy

        Näin on.

        ja vastavuoroisesti naiset tarjoavat:
        a) epänaisellista ja usein ylipainoista ulkonäköä
        b) huonoa lahnaseksiä harvoin
        c) jatkuvaa valitusta ja mäkätystä
        d) painostusta lisääntymään
        e) pakollista osallistumista naisen typerään sosiaaliseen elämään, kissanristijäiset, sukulointi jne.
        f) Jatkuvaa rahanmenoa: mikään ei koskaan riitä
        g) kokonaisvaltaista kontrollointia ja kyttäystä: oman elämän saa unohtaa

        listaa saa jatkaa...


      • clvöäA

        "Kiitoksia vain paskoille muijille, joilla ei ole mitään kunnioituksen osoitusta ollut"
        Jaa että lohduttaakin vielä pitäisi?


      • On noitten naisten mielikuvitus aika sairaanoloista etenkin tuo pinnallisuus, siksipä voi ajatella et, kun minihameessa, korkokengissä oleva muija painelee baariin, päässä ei ole yhtään järkeä, sen tietää jo kysymättäkin, et tuo on niin pinnalla leijuja ettei se ymmärrä syvällisimmille asioille yhtään mitään, vain ulkoinen on kaikki kaikessa.
        Naurettavaa jos joku suuri kyrpä on vaatimuksena, onkohan akat itse pervoja nykyään enempi, en tiedä vaikka olisivatkin. Kyrvän pituus ei mittaa älykkyyden määrää. Paksun lompakon ymmärtää, koska raha kiehtoo naisia, et voisi kieroudellaan saada miehen ostamaan kalliimpia koruja,muita lahjoja, siksipä naiset kuolaa kansanedustaja miesten perään, toivoen et pääsisi naimisiin, sitä kautta eroamaan saadessa rahaa avioerosta, onneksi nykyään moni tajuaa ottaa avioehdon, ei rahan perässä naimisiin menevät lutkat saa omaisuutta puoliksi. Itse otan avioehdon aivan pakosti, tuskin tarvii kuitenkaan, kun tässä jäädään poikamieheksi, ei tarvitse tuota asiaa liiemmin miettiä.
        Matti Vanhanen on miellyttänyt monia naisia, kun sillä iso kyrpä, pitkä varsi, rahaa jaettavaksi, kyllä nyky pinnalliset naiset kuolaa tuollaisten perään, kuka väittää ettei tämä pidä paikkaansa?


      • Onelineristi
        Jk79 kirjoitti:

        On noitten naisten mielikuvitus aika sairaanoloista etenkin tuo pinnallisuus, siksipä voi ajatella et, kun minihameessa, korkokengissä oleva muija painelee baariin, päässä ei ole yhtään järkeä, sen tietää jo kysymättäkin, et tuo on niin pinnalla leijuja ettei se ymmärrä syvällisimmille asioille yhtään mitään, vain ulkoinen on kaikki kaikessa.
        Naurettavaa jos joku suuri kyrpä on vaatimuksena, onkohan akat itse pervoja nykyään enempi, en tiedä vaikka olisivatkin. Kyrvän pituus ei mittaa älykkyyden määrää. Paksun lompakon ymmärtää, koska raha kiehtoo naisia, et voisi kieroudellaan saada miehen ostamaan kalliimpia koruja,muita lahjoja, siksipä naiset kuolaa kansanedustaja miesten perään, toivoen et pääsisi naimisiin, sitä kautta eroamaan saadessa rahaa avioerosta, onneksi nykyään moni tajuaa ottaa avioehdon, ei rahan perässä naimisiin menevät lutkat saa omaisuutta puoliksi. Itse otan avioehdon aivan pakosti, tuskin tarvii kuitenkaan, kun tässä jäädään poikamieheksi, ei tarvitse tuota asiaa liiemmin miettiä.
        Matti Vanhanen on miellyttänyt monia naisia, kun sillä iso kyrpä, pitkä varsi, rahaa jaettavaksi, kyllä nyky pinnalliset naiset kuolaa tuollaisten perään, kuka väittää ettei tämä pidä paikkaansa?

        Syy yksinoloosi on, että olet kateellinen Matti Vanhaselle, joka on tv:n perusteella karismattomin poliitikko ikinä. Eikä varmasti ole viehättänyt kovinkaan monia naisia elämänsä aikana.


    • Eks siveyden sipuli

      Hmm, onkohan lähestymistavassa vikaa? Jos joku vain katsoisi ja/ tai hymyilisi, niin oudolta vaikuttaisi. Hyvän vaikutuksen tekee puolestaan, jos tulee asiallisesti tai humoristisesti juttelemaan ja kysäisemään vaikka kahveille. Mieleistä naista voit etsiä myös laatimalla profiilin huolella: siihenhän voit laittaa vaikka mitä toivomuksia koskien naisen arvoja ja luonnetta. Voin vannoa: helläsydämisiä, empaattisia, hauskoja ja ystävällisiä naisia on edelleen myös nuorissa naisissa. Monet heistä tosin saattavat olla kovin ujoja! 31-vuotiaana (eikä koskaan) kannata heittää kirvestä kaivoon parisuhdetta toivoessa. Kehitä sosiaalisia taitojasi, tutustu erilaisiin ihmisiin, harrasta erilaisia asioita, katso, että ulkoinen habitus on sellainen kuin itse haluat. Hyvä hygienia on naisten keskuudessa valttia, samoin kuin päähän sopiva tukka.

      • htyuui

        Toi oli kai huumoria? Käy suihkussa ja kampaa tukka, honk honk!


      • htyuui kirjoitti:

        Toi oli kai huumoria? Käy suihkussa ja kampaa tukka, honk honk!

        Meistä kukaan ei ole täydellinen, jota ikävä kyllä monet naiset hakee. Juttuja lukiessa, yllätyin et näin moni vastannut. On totta et naisia on vähempi pariutumisiässä, siksi miehistä osa jää aivan yksin, jopa korkeasti koulutettu mieskin voi jäädä. Itse halusin itsenäiseksi yrittäjäksi, joten en ois voinut kuvitella istuvani ikääni koulunpenkillä.
        Yrittäjällä ei ole aikaa lähteä tuosta vaan minne katselee pinnalla kulkevia naisia, joita baarissa kyllä riittää, sieltä itseäni ei tapaakaan, koska ei ole juoppojen kokoontumispaikka mun paikkani, kaikki ei haluaa olla mitään bilehileitä, saa juostua juoksunsa nuorena jo ohitse, jopa 22 vuotiaana oli jo näin.
        Päähän sopiva tukka pitäisi olla yhden mielestä. Mielestäni tukka sopii aivan hyvin itselleni.
        Sitä on luotu profiilikin huolelle nettiin, eipä siihen vastaa kukaan, koska en ole riittävän pitkä, joka on pinnallista nykynaisilta. Juuri et vain pituus, paksu lompakko, suuri kyrpä kelpaa kuten yks vastaaja oli maininnut. Näyttää pitävän paikkansa.
        Naisten asenne täydellisyyden hakemisessa, on kyllä aika naurettavaa!


      • heart aloha
        Jk79 kirjoitti:

        Meistä kukaan ei ole täydellinen, jota ikävä kyllä monet naiset hakee. Juttuja lukiessa, yllätyin et näin moni vastannut. On totta et naisia on vähempi pariutumisiässä, siksi miehistä osa jää aivan yksin, jopa korkeasti koulutettu mieskin voi jäädä. Itse halusin itsenäiseksi yrittäjäksi, joten en ois voinut kuvitella istuvani ikääni koulunpenkillä.
        Yrittäjällä ei ole aikaa lähteä tuosta vaan minne katselee pinnalla kulkevia naisia, joita baarissa kyllä riittää, sieltä itseäni ei tapaakaan, koska ei ole juoppojen kokoontumispaikka mun paikkani, kaikki ei haluaa olla mitään bilehileitä, saa juostua juoksunsa nuorena jo ohitse, jopa 22 vuotiaana oli jo näin.
        Päähän sopiva tukka pitäisi olla yhden mielestä. Mielestäni tukka sopii aivan hyvin itselleni.
        Sitä on luotu profiilikin huolelle nettiin, eipä siihen vastaa kukaan, koska en ole riittävän pitkä, joka on pinnallista nykynaisilta. Juuri et vain pituus, paksu lompakko, suuri kyrpä kelpaa kuten yks vastaaja oli maininnut. Näyttää pitävän paikkansa.
        Naisten asenne täydellisyyden hakemisessa, on kyllä aika naurettavaa!

        Naisella on oikeus naisena vaatia täydellinen mies vaikkei itse varmana ole läheskään täydellinen?


      • Metal Girl
        heart aloha kirjoitti:

        Naisella on oikeus naisena vaatia täydellinen mies vaikkei itse varmana ole läheskään täydellinen?

        tahansa on oikeus vaatia kumppanilta ihan mitä tahansa mutta ei kannata valittaa jos toiveitaan vastaavaa kumppania ei löydä.


    • 3+5

      I hear you man! Naiset on pinnallisia. Ite on himpun verran alle 170cm. Parisuhteesta saa vain haaveilla. Olen kyllä ollut naimisissa, mutta se olikin ainut nainen joka koskaan on mut kelpuuttanut parisuhteeseen. Oon nyt 30v . Seksiä ja lyhyitä tapailuja, (kesto max 2 viikkoa),mut loppujen lopuksi pituus on este, koska naista hävettää kulkea seurassani. Muut ominaisuuudet eivät riitä kompensoimaan pituutta eli raha. Jos oisin 180cm,mulla ei ois mitään ongelmia saada parisuhdetta. Niin monet jutut ovat alkaneet hyvin,mut parin viikon päästä nainen sanoo ettei nyt ole valmis tapailuihin. Sama nainen sit seurustelee jonkun 180cm kans parin kuukauden päästä.

      Pittää koittaa tehdä rauha itsensä kanssa tässä asiassa ja myöntää että yksin jää...

      • jffof

        Mistä johtuu tämä merkittävä ero suomalaisten miesten ja naisten välillä, jonka huomasin:
        Suomalaiset naiset haluavat erittäin mielellään ulkomaalaisen miehen kumppanikseen.
        Mutta suomalaiset mehet, kuten tämä aloittajakin sanoo: en halua ulkomailta hakea vaimoa.?? Eikö ole outoa.
        Mikä siinä on?
        Itse naisena haluaisin ulkomaalaisen miehen (tietyin rajauksin: kristitty, länsimaasta).


      • minäkin itse
        jffof kirjoitti:

        Mistä johtuu tämä merkittävä ero suomalaisten miesten ja naisten välillä, jonka huomasin:
        Suomalaiset naiset haluavat erittäin mielellään ulkomaalaisen miehen kumppanikseen.
        Mutta suomalaiset mehet, kuten tämä aloittajakin sanoo: en halua ulkomailta hakea vaimoa.?? Eikö ole outoa.
        Mikä siinä on?
        Itse naisena haluaisin ulkomaalaisen miehen (tietyin rajauksin: kristitty, länsimaasta).

        Suomalaiset naiset haluavat erittäin mielellään ulkomaalaisen miehen kumppanikseen. Miehet eivät niinkään ellei ole aivan pakko. Itse huomaisin saman asian nuorempana. Oma veikkaukseni on että kyseessä on suomalaisten alemmuuskompleksi ja suomalaisissa perheissä/yhteiskunnassa vallitseva miesten yleinen halveksunta. Suomalainen nainen kokee suomalaisen miehen alamittaiseksi itselleen. Ulkomaalainen mies on taas oikea mies, rohkea, itsevarma, hyvänäköinen.

        Tämä olisi ihan tutkimisen arvoinen paikka. Onkohan muualla yhtävahvaa ulkomaalaisten miesten ihannointia kuin Suomessa. Ja pois jätetään rahan perässä juoksevat köyhien maiden naiset.


      • outoa perin
        minäkin itse kirjoitti:

        Suomalaiset naiset haluavat erittäin mielellään ulkomaalaisen miehen kumppanikseen. Miehet eivät niinkään ellei ole aivan pakko. Itse huomaisin saman asian nuorempana. Oma veikkaukseni on että kyseessä on suomalaisten alemmuuskompleksi ja suomalaisissa perheissä/yhteiskunnassa vallitseva miesten yleinen halveksunta. Suomalainen nainen kokee suomalaisen miehen alamittaiseksi itselleen. Ulkomaalainen mies on taas oikea mies, rohkea, itsevarma, hyvänäköinen.

        Tämä olisi ihan tutkimisen arvoinen paikka. Onkohan muualla yhtävahvaa ulkomaalaisten miesten ihannointia kuin Suomessa. Ja pois jätetään rahan perässä juoksevat köyhien maiden naiset.

        pointtiani, eli yritin viestittää aloittajalle, että miksi ihmeessä hän rajaa kumppanin haun ulkopuolelle niin paljon muita ja kelvollisia naisia kuin vain suomalaiset. Tarkoitin että jos hän laajentaisi reviiriään, niin ruotsilaivalta voisi löytyä vaikka joku ruotsalainen nainen hänelle. Tai tallinkilta virolainen, pietarista venäläinen, yms.Ja tarkoitan kunnon naisia. Miksi hän ylenkatsoo kaikki muut maailman naiset? Hehän voivat olla vielä tasokkaampia kuin suomalaiset!


    • Sellix

      Sehän se ratkaisee varmasti yksin jäämisen ja tosissaan saa loppuelämänsä syyttää naisia ala-mäestään..

      No, onneksi et kuulu heihin ja siksi kunnioitan sinua todella paljon.

      Totuus kuitenkin on, että ihminen itse määrää elämästään ja tekee siitä sellaisen kun haluaa. Välillä onnistaa, välillä ei, mut sitten on tehtävä kompromisseja. Mitä jää jäljelle ja mikä on seuraavaksi paras vaihtoehto. Näin se menee..

      Rauhoitu hyvä mies, pysähdy !. Mene johonkin maalle, vaikket siitä pitäisikkään, vedä verkkarit ja lenkkarit jalkaan, painele metsäteitä, pelto aukeita, järven tai merenrantoja. Ei alkoholia, naisia, kavereita vain sinä yksin ajatuksiesi kanssa. Kun tulet 3-7 päivän kuluttua kaupunkiin, ajatuksesi ovat selkeytyneet sekä päämääräsi mitä todella haluat..

      • Olen aivan rauhoittunut elämääni, tiedän mitä todellakin haluaisin, mutta ongelma on naisissa, jotka yksinkertaisesti eivät osaa tarttua kiinni aitoon mahdollisuuteen, koska itsekeskeisyys ja pinnallisuus on jopa sairaanoloista tänä päivänä. Joku missi joka esittelee vain ulkokuortaan, nitisee jo siitä jos yks hius on liian pitkä, ei tuollaista jaksaisi katella päivää pitempään. Niillä usein ei päässä ole mitään, eivätkä osaa asioista keskustella, tämä on tullut huomattua.
        Mun ei maalle tarvi mennä, koska asun siellä jo muutenkin. olen painellut paljon metsäteitä ja polkuja, ihastellut luonnon rauhaa, pohtinut siellä ajatuksia, onneksi luonto tarjoaa aina lähellä olollaan hiljaisen paikan, jossa ei tarvitse ikäviä ihmisiä katella, kuunnella niitten möykkäämistä.
        Kaupunkiin ei aina viitsi edes lähteä, kun sieltä sit näkee noita saasteisia ihmisiä, joilla asiat ovat huonommin mitä itselläni, sortuvat äkkiä johonkin kevytsuhteeseen, koska yksin eivät kykenisi kovin kauan olemaan, mitä itse kykenee, eikä sorru päihteisiin, johon kaupungissa asuva todennäköisesti sortuisi.
        Joten ihmetellä vaan saa et mitä nykyihmiset nykyään ovat, onko turvallista periaattessa enää tutustua läheisemmin, kun mitään aitoutta, maalaisjärjellä varustettua herrasmiestä ei oikein kaupungissa asuvat naiset ainakaan ymmärrä. Kaupunkilaisiin sitä muutenkin saa pettyä. Maalaistytöt ovat usein kans kotona, niin miten on heitä mahdollisuus enää tavata, kun ei niitä nettimaailmassakaan oikein ole, ovat kai tyytyneet yksin asumaan luonnonrauhassa, tai ovat kaikki löytäneet jo maajussinsa.
        Jotenkin näin ne asiat näyttää nykyään olevan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe