kuinka kauan exän tavaroita tarvitsee säilyttää eron jälkeen? eropaperit ovat lähetetty eteenpäin noin 3kk sitten ja vielä olisi noin 3kk jolloin ero astuu virallisesti voimaan lopullisesti. Vaikuttaako tämä asiaan mitenkään tähän säilytykseen?
säilytys
4
1011
Vastaukset
Miksi ihmeessä säilytät hänen tavaroitaan? Onko hän jo muuttanut johonkin luotasi? Jos on, niin lyö kamat kasaan ja käske joko hakemaan tai sitten vain ilmoitat, että tuot ne pois harmeistasi. Ei kenenkään romuja tarvitse nurkissaan katsella. Tosin et voi niitä ilmeisesti ihanpihallekaan nakata sateeseen. Mutta toimita pois kuitenkin. Jokaisella on eron jälkeen oikeus omaan asuntoonsa siinä muodossa, jossa sen itse haluaa pitää, eli jos et itse halua hänen tavaroitaan katsella, käske hakea pois.
- treagtedg
ositus jo tehty ja asunto, jossa tulevan exäsi tavaroitaan säilyttää, sinun? Oletko sanonut hänelle, että haluat hänen romuistaan eroon?
- .....
Toisen omaisuutta ei saa tuhota, eli sinun pitää säilyttää sitä kunnes toinen ne suvaitsee tulla hakemaan.
Saat tietenkin periä säilyttämisestä maksun. Ei se varastotila ilmaista ole. - mikä ero?
Se että vaihe 1 on jätetty mutta vaihe 2 tekemättä tarkoittaa että olet vielä naimisissa... ero on vasta kun se kakkosvaihe on jätetty.
huomioithan että niin kauan kun teillä on ositus tekemättä niin niitä rojuja kannattaa katsoa ettei niitä vaan saataisi katsottua sinun osuudeksi.... roudaa ne vaikka johonkin varastoon ( jos sellainen löytyy) ja koita laita säpinää siihen ositukseen. Ositus tehdään joka tapauksessa vaikka molemmat veisivät vain omansa ( esim avioehto) ja suurella suosituksella neuvon liittämään kirjallinen ositus siihen kakosvaiheeseen mukaan. Ositus on vahvistettava oikeudessa ( sinun etu - usko pois) Kun ositus on tehty niin mikä ei ole sinun on sinulla oikeus poistaa asunnosta....kunhan olet virallisesti vaatinut toista ne hakemaan pois ( osituspaperiin kannattaa laittaa päivämäärä milloin omaisuus on viimeistää haettava pois)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241