Olin tilaavinani Curvety.com:sta tämän mekon: http://www.curvety.com/P/RETRO-GLAM-LACE-DRESS(741).aspx , maksaessani tuli ilmoitus maksun epäonnistumisesta, mutta kolmannella kerralla vasta tunnistus ja maksaminen onnistui. Sain kuitenkin sähköpostiin ilmoituksen, että maksu on epäonnistunut, korttia ei ole veloitettu, ja ota yhteyttä jos haluat edetä tilauksen kanssa. Laitoin heti sähköpostia takaisinpäin. Kun pariin päivään ei kuulunut mitään, yritin soittaa, mutta en näköjään osaa soittaa ulkomaille, koska pelkkä maakoodin 44 lisääminen numeron eteen ei auttanut. Laitoin myös viestiä suoraan kotisivuilta, mutta vieläkään ei mitään vastausta... Bileet lähestyvät ja joku rytky pitäisi saada! Kävin jo katsomassa Marina Rinaldin (liian kallis), Stockan ja Sokoksen sekä Lorellan, ei mitään kivaa... Ehdotuksia? Asun Helsingissä.
Kokemusta Curvety.com:sta/ mistä juhlamekko?
Bilemekkoa vailla
2
630
Vastaukset
- isojäsen
isotkoot.com sivut. siellä myös kirppisosasto, jolla myydään paljon käytettyjä vaatteita. juhlamekkoja siellä tämän tästä.
- Curvery
Olen tilannut sieltä kolme kertaa ja aina on onnistunut moitteettomasti. Miköhän siinä sun kohdalla liene mättää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3904414Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483769Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit163272KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1082761Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92441Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511942Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181898- 1211843
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241429