olen palannut, kiitti fio

aaah tätä tuttua tunnetta

21

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . ´

Mitäpä on lasissa?

:D

• yleensä pohjia

• PALANNUT::.!!!%#?+

.

addiktin on pakko saada huumeannoksensa

.

• sillä en sua tunnista vaikka sanotkin olevasi nettiaddikti

• fionatar34

Säkin tulit sitten, näkyykö sulla ne kaikki viestit?
      Mutta uudestaan en siihen yhteen rumbaan lähde!

• mitkä multa jäi aikoinaan poistamatta, yli 80 viestiä

• fionatar34
        monte24 kirjoitti:

mitkä multa jäi aikoinaan poistamatta, yli 80 viestiä

Joo, mulle ne tuli esiin vaikka olin poistanut, no ollaan sitten tällä nikillä,leima otsassa sitä jo on.

• fionatar34 kirjoitti:

Joo, mulle ne tuli esiin vaikka olin poistanut, no ollaan sitten tällä nikillä,leima otsassa sitä jo on.

et ihan hyvä

• fionatar34

Anzzynkin nikki on auki taas.

• eli jokin yleinen armahdus ilmeisesti

• fionatar34

Syy miksen pääse siihen minun uuteen nimimerkiini on siinä, kun siinä on sama sähköposti kuin tässä ja se torjui minut uudesta, eli en päässyt siihen uuteen ja tämä avautui kun klikkasin sen sähköpostin. Se kysyi anna salasana kun ajatelin että käyttäjätunnus on mennyt väärin ja tämä avautui yhtäkkiä, menetin sen minun uuden nimimerkkini sitten siinä.
        Pitää kysyä maanantaina sitä minun uutta, haluan sen takaisin.

• fionatar34 kirjoitti:

Syy miksen pääse siihen minun uuteen nimimerkiini on siinä, kun siinä on sama sähköposti kuin tässä ja se torjui minut uudesta, eli en päässyt siihen uuteen ja tämä avautui kun klikkasin sen sähköpostin. Se kysyi anna salasana kun ajatelin että käyttäjätunnus on mennyt väärin ja tämä avautui yhtäkkiä, menetin sen minun uuden nimimerkkini sitten siinä.
        Pitää kysyä maanantaina sitä minun uutta, haluan sen takaisin.

ennen riitaa,ne mitä sinä tarkoitat on brujo postis

• fionatar34
        monte24 kirjoitti:

ennen riitaa,ne mitä sinä tarkoitat on brujo postis

on mullakin ne kaikki.

• oli aikaki! alkoiko kyllästyttää puskaelämä vai?

• mua et vanhat nikit saa käyttöön niin totta kai käytän tilaisuutta hyväkseni.
        ja rekkaantuneena olemisesta se hyöty et kukaan ei pääse feikkaamaan,kuten nyt näiden kuukausie aikana on käynyt kun olen puskana ollut.
        esim eile joku ex montena esiintyi

• monte24 kirjoitti:

mua et vanhat nikit saa käyttöön niin totta kai käytän tilaisuutta hyväkseni.
        ja rekkaantuneena olemisesta se hyöty et kukaan ei pääse feikkaamaan,kuten nyt näiden kuukausie aikana on käynyt kun olen puskana ollut.
        esim eile joku ex montena esiintyi

onko sulla minkäänlaista muistikuvaa milloinka ensimmäisen kerran tälle saitille eksyit ja kiinnostuit?

• LaRito kirjoitti:

onko sulla minkäänlaista muistikuvaa milloinka ensimmäisen kerran tälle saitille eksyit ja kiinnostuit?

2006 on varma

• monte24 kirjoitti:

2006 on varma

rekkaamattomana aiemmin

• monte24 kirjoitti:

rekkaamattomana aiemmin

oo halunnu tällä omalla nikilläs esiintyä, miksi puska?

• LaRito kirjoitti:

oo halunnu tällä omalla nikilläs esiintyä, miksi puska?

silloin,jouduin hommaamaan ku eräällä toisel 24 keskustelu jutus joku feikkas mun mustanikkiä

• Onnittelut 'elävien kirjoihin' palaamisesta :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      160
      4643
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      73
      4417
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      3536
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      131
      3138
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      188
      2862
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      39
      1837
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      72
      1582
    8. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      61
      1526
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1301
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      18
      1205
    Aihe