Nutraus meneillään - paino jumittaa!!!

ihris

Hei kaikille! Olen nyt ollut kohta kaksi viikkoa täysnutrauksella ja nyt alkas paino jumittamaan. En ole syönyt niin montaa pussia kuin pitäisi. kaloreita tulee päivässä n.400-600. Johtuukohan painon äkillinen jumittaminen siitä että syön liian vähän, eli auttaisiko se tässä tilanteessa jotain jos söisin enemmän? Ei oo ollu yhtään nälkä, siksi oon jättänyt pusseja syömättä. (Tiedän että ne kaikki pitäis syödä että saa tarvittavat ravintoaineet). Tuntuu niin turhauttavalta, kun ei syö oikein mitään ja paino ei laske. Vinkkejä otetaan vastaan:)

10

3741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasmuskalle

vaikk oletkin täysnutrannut?
      Liikunnan kun pitäisi tehostaa painonputoamista muutoinkin..

Muistan että tuoss nutraamisessa iskee jossain kohin se vaihe kun paino jumittaa..mutta sen pitäisi olla vain ohimenevä vaihe..joka menee kuitenniin ohitse.
      Kannattaa kuitenkin ottaa ne KAIKKI 5 pussia, koska sillein ne on tarkoitettu otettavaks.Katsopa mikä tilanne on viikon kuluttua..josko se paino alkais taas alenemaan..siksi ei alussa ehken kannata liiaksi vaakaa tuijottaa.

• ihris

Oon ollu nyt tämän kaks viikkoa lomalla ja täytyy kyllä sanoa, että liikunta on ollu todella vähäistä! :D Huomenna kun koulu alkaa niin tulee pakostakin liikuttua enemmän, ehkä se paino sitten siitä lähtee taas laskuun...toivottavasti.

• Nutraaja84
        ihris kirjoitti:

Oon ollu nyt tämän kaks viikkoa lomalla ja täytyy kyllä sanoa, että liikunta on ollu todella vähäistä! :D Huomenna kun koulu alkaa niin tulee pakostakin liikuttua enemmän, ehkä se paino sitten siitä lähtee taas laskuun...toivottavasti.

Tsemppiä!! Itse aloitan huomenna täysnutrauksen suklaanmakuisilla pirtelöillä. Lähtöpaino on 70kg ja tavoitteena 55kg...toivottavasti ei mikään mahdoton urakka....

• rasmuskalle
        Nutraaja84 kirjoitti:

Tsemppiä!! Itse aloitan huomenna täysnutrauksen suklaanmakuisilla pirtelöillä. Lähtöpaino on 70kg ja tavoitteena 55kg...toivottavasti ei mikään mahdoton urakka....

"nutraajia"tälle palstalle..on kiva seurata muiden edistymistä ja niitä onnistumisia tietenkin.

Itsellä on menossa nyt 7.s päivä täysnutraamista, ja voi miten on päiviin kiusauksia mahtunut..mutta ruodussa oon pysynyt.En oo aiemmin täysnutrannut, joten jännää nähdä miten tämä projektini edistyy.
        Reilut vuosi sitten osa nutrasin, ja silloin painoa läks kehosta 13 kg ...ja hyvin ne kilot pois ovat pysyneetkin.Nyt sitten vaan uudella innolla "loputkin"painolastit pois..

Tiistaina ois tarkoitus kotivaakaan itsensä tempasta..jotta hieman näkee onko muutos oikeaan menossa..paino tavoite on hoikistua 65 kiloon ..lähtöpaino kun oli aloittaessa 90 kg.
        Olen koittanut noita muitakin Nutrilett makuja nautiskella, mutta se suklaanmakuinen on" se maku" joka menee helposti alas..eikä töki millään lailla.

Itse olen liikkunut tuon täysnutrauksen aikana aikas runsaasti, ja pitäähän sitä töissäkin liikkua..jotensakin kuvittelen että paremmin sitä läskit lähtee jos liikkuu enempi ;)

Tsemppiä teille molemmille ihris ja Nutraaja84 !!!!

• ..........

Minulla olisi yksi kysymys
      Voiko täysnutraukseen ottaa mukaan hunger control- smoothieta? jos voi montako pirtelöä sillä korvataan?

• ihris

Mulla ei kyllä oo mitään tietoa noista hunger control-jutuista :s Mutta halusin vaan kertoa, että minun suosikki "nutrejani" ovat Modifastin peruna-purjokeitto, Modifastin suklaapirtelö, Nutriletin brownie ja creamy caramel-patukat sekä allevon red berries patukat. Eli en kai varsinaisti ole nutraaja vaan Modailija/Nutraaja/Allevoija tms. :D 16.päivä menossa eikä paino nyt taho laskia tarpeeksi nopeeta tahtia... :/

• ,
        ihris kirjoitti:

Mulla ei kyllä oo mitään tietoa noista hunger control-jutuista :s Mutta halusin vaan kertoa, että minun suosikki "nutrejani" ovat Modifastin peruna-purjokeitto, Modifastin suklaapirtelö, Nutriletin brownie ja creamy caramel-patukat sekä allevon red berries patukat. Eli en kai varsinaisti ole nutraaja vaan Modailija/Nutraaja/Allevoija tms. :D 16.päivä menossa eikä paino nyt taho laskia tarpeeksi nopeeta tahtia... :/

ole VLCD-tuote, vaan LCD-tuote......siinä on paljon enemmän energiaa ym. kuin noissa VLCD-tuotteissa

• MaaritXx

Itse olen korvannut osan syömisistäni Nutrilett-patukoilla, ja olen yllättynyt miten sillä yhdellä patukalla pärjää koko työpäivän. Ei mitään ongelmaa.
      Itelläni on "ongelma" kun en malta olla käymättä vaa'alla päivittäin. Päivässä kun ei paljoakaan paino putoa..
      Mut tsemppii kovasti sulle ja muillekin, onnistumisia!

• PaksuPirkko79

Pudotin ensin nutraamalla 16 viikossa 34 kiloa ja ihme kyllä painoa ei ole tullut kiloakaan takaisin vaikka on jo vajaa vuosi tästä urakasta ja nyt sitten aloitin uudestaan ja otan loput 10 kiloa pois ja nyt on toinen viikko menossa.
        Täytyy sanoa että eka kuuri oli helppoa ku heinän teko mutta tää toinen kuuri nyt sitten on ollut huomattavasti vaikeampaa. Ehkä se on todellisen motivaation puute ku pahimmat kilot on jo saatu pois.. mutta joka tapauksessa ainon 10 kiloa ottaa pois vaikak sitten ilman motivatioo :)

Suosittelen kuulkaa ihmiset tätä ihan kaikille! Olen koko ikäni ollut lihava plösö eikä mikään dieetti ole tehonnut näin eikä paino ole dieetin jälkeen pysynyt näin hyvin minkään dieetin jälkeen ei edes painonvartijoiden! On helppoa vaan ku seuraa painoa ja jos kiloja alkaa yht äkkisesti tulemaan niin sitten vaan keitot esiin ja muutama hassu viikko keittoulua niin saa painon nousun heti kuriin takas!

• rasmuskalle
        PaksuPirkko79 kirjoitti:

Pudotin ensin nutraamalla 16 viikossa 34 kiloa ja ihme kyllä painoa ei ole tullut kiloakaan takaisin vaikka on jo vajaa vuosi tästä urakasta ja nyt sitten aloitin uudestaan ja otan loput 10 kiloa pois ja nyt on toinen viikko menossa.
        Täytyy sanoa että eka kuuri oli helppoa ku heinän teko mutta tää toinen kuuri nyt sitten on ollut huomattavasti vaikeampaa. Ehkä se on todellisen motivaation puute ku pahimmat kilot on jo saatu pois.. mutta joka tapauksessa ainon 10 kiloa ottaa pois vaikak sitten ilman motivatioo :)

Suosittelen kuulkaa ihmiset tätä ihan kaikille! Olen koko ikäni ollut lihava plösö eikä mikään dieetti ole tehonnut näin eikä paino ole dieetin jälkeen pysynyt näin hyvin minkään dieetin jälkeen ei edes painonvartijoiden! On helppoa vaan ku seuraa painoa ja jos kiloja alkaa yht äkkisesti tulemaan niin sitten vaan keitot esiin ja muutama hassu viikko keittoulua niin saa painon nousun heti kuriin takas!

Ja isosti Onnea "PaksuPirkko79"!!!!!!!

Ihanhan se saa uutta puhtia omaankin olotilaan.

Itse olen nutrannut vasta vajaat pari viikkoa..ja välillä ollut mielitekojen kanssa painimista,mutta tuollaiset tekstit kannustaa jatkamaan.
        Oon todella miettinyt mielessäni sen että koskaan en tämän kokoinen halua enään olla..oma painon pudotukseni on siis tämän loppuelämäni viimeinen.Sen verran olen itselleni velkaa..paremman ja kenties terveemmän elämän.

Nyt jo huomaan kuinka kunto on noussut,ja jaksan sauvakävellä sekä kulkea rappusissa puuskuttamatta pahasti.
        Farkutkaan ei enää kiristä ja purista,joten muutokset näkyy näinkin nopsaan.
        Vielä aion jatkaa reilut 10 viikkoa nutraamista..ja hyvällä fiiliksellä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe