Meillä 300:n työntekijän yrityksessä yt-neuvottelut on lyhenne YTK:laisten ulospotkijaisista ja hyvä näin.
Vastaukset 2
- kuuluin aikoinani
väärin! YTK:laiset on ne, jotka saavat pitää työpaikkansa, muut potkitaan pellolle. Ovat työnantajille edullisempia, eivät lakkoile, kun YTK ei ole ammattiliitto!
- tee näin
Niinkauan kuin itse valtiovaltakin hyväksyy ay-liikkeen kiristys ja uhkailu oikeudet, niin kauan on oikeutettua kuulua liittoon, soluttautua siihen ja kupata siitä rahaa. Ay-kassan rahat on kupattava koska ne verovaroilla katettu. Vain työttömien massaliike ja työttömien luokan hallitseva asema yhteiskunnassa voi kumota ay-liikkeen.
Ay-kassan rahat on kiskottu veronmaksajien selkänahasta.
tottakai valtion rahoittamasta kassasta kannattaa aina ottaa rahat pois.. hölmähän se on joka ei ota niitä rahoja kun ne on veroilla katettu .... niin kauan kuin itse valtiovaltakin hyväksyy ay-liikkeen toiminan, niinkauan on oikeutettua kuulua liittoon ja kupata demarin jakelemat rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su46634Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99624- 61619
- 42554
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520