Mikä lääke tuo mukavimman olon?

HyviäLääkkeitä

Itse olen huomannut että mukavan olon saa mm. kodeiinipitoisista lääkkeistä, kuten Panacod ja Codesan yskänlääke. Myös Librax (vatsalääke) tuo hyvää oloa. Samoin koen betasalpaajan tuottaman tilan rauhoittavana ja mukavana.

Mutta antakaa ihmeessä vinkkiä mikä teidän mielestä tuo hyvää oloa. ennen kaikkea rauhallista ja mukavaa, siis ei mitään kiihdyttävää.

17

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaahaaas

      Viina, terva ja sauna.

    • -

      lääke joka tuo avun _sairauteen_, esim. itselläni tällä hetkellä kortisoni oraalisena, helpottaa astmaani.

      • .....

        esim. kauhea hammaskipu, siis sellainen megahammassärky joka jo heikottaa oloa lihaksissa tai alkaa tajuntaa hämärtää, niin siihen särkylääke ja kun huomaa sen kivun hiljalleen hellittävän... jonkin ajan päästä pystyt jo istumaan paikallasi... vielä tovi ja pystyy jo lukemaan lehteä tai katsomaan telkkaria niin että tajuaa jotain siitä ohjelmasta joka sieltä tulee... ja kun se on lopulta kokonaan pois se JÄRKYTTÄVÄ särky niin AAAAH mikä helpotus. Ihanan rentoutunut olo.

        Ja siis ei tarvitse olla mitään kodeiineja sun muita keskushermostoon vaikuttavia aineita, vaan ihan tavallinen parasetamoli/ibuprofeeni riittää. Kunhan vain on oikeat milligrammat ja kunhan vie sen KIVUN pois!


    • Tunari12

      Stillnocht 1 - 2 tabua niin olo on maailman valloittajan mukainen kyllä lähtee! sata kertaa parempi fiilis kuin viinasta ja aamulla ei mitään oloja. Toimii satavarmasti. Huom tämä tosin on lääkkeen väärinkäyttöä mutta niin on moni muukin asia.

      • guigelo

        oxycont... siitä menee aika lepposiin :D


      • hähähä?
        guigelo kirjoitti:

        oxycont... siitä menee aika lepposiin :D

        Mikä on oxycont?


    • dfgkio

      benzot sillonko ahistaa niin maan perkuleesti, että tekis mieli päätä seinää hakata tai katolta hypätä :o

      • r

        oxyconttia pienet nokat niin ei tarvi miettiä tiskaamista


      • ihme lääkkeitä
        r kirjoitti:

        oxyconttia pienet nokat niin ei tarvi miettiä tiskaamista

        oxycont on voimakas opiaattipohjainen kipulääke... lähinnä syöpään määrätään.


      • ihme lääkkeitä
        ihme lääkkeitä kirjoitti:

        oxycont on voimakas opiaattipohjainen kipulääke... lähinnä syöpään määrätään.

        Monet näyttää olevan vähän tietoisia lääkkeistä ja kysyjäkin luultavasti, niin kunhan nyt vaan mainitsen, että olkaa sitten varovaisia määrien suhteen... toiset ottavat isojakin määriä, mutta heillä tolet onkin sitten taas eriluokkaa kun ensikertalaisella. Ja muutenkin kaikki on niin yksilöllistä.. Esimerkkinä, itse otin sairaalassa ensimmäistä kertaa oxyconttia 10mg ja olin aivan tillintallin muutaman tunnin. Niitäkin kun saa tabletteina aina 160mg asti.. joita tosin kyllä harvemmin löytyy mistään.


      • hmm...
        ihme lääkkeitä kirjoitti:

        Monet näyttää olevan vähän tietoisia lääkkeistä ja kysyjäkin luultavasti, niin kunhan nyt vaan mainitsen, että olkaa sitten varovaisia määrien suhteen... toiset ottavat isojakin määriä, mutta heillä tolet onkin sitten taas eriluokkaa kun ensikertalaisella. Ja muutenkin kaikki on niin yksilöllistä.. Esimerkkinä, itse otin sairaalassa ensimmäistä kertaa oxyconttia 10mg ja olin aivan tillintallin muutaman tunnin. Niitäkin kun saa tabletteina aina 160mg asti.. joita tosin kyllä harvemmin löytyy mistään.

        minulle on ihan selkäsairaudesta johtuvaan kipuun kirjoitettu Oxycont-lääkettä....


      • Anonyymi
        ihme lääkkeitä kirjoitti:

        oxycont on voimakas opiaattipohjainen kipulääke... lähinnä syöpään määrätään.

        Auttaako oxycont masennukseen? Saako se paremman olon, ja myydäänkö sitä alaikäisille?


    • horsepover

      mulle määrättiin olkapäätyhystyksen jälkeiseen kipuun oxycontin 20mg. eilen leikattiin ja nyt aika "konteissa" tottakai kipu hieman tuntuu mutta ei haittaa, on niin hyvä, lämmin, empaattinen yms... Olo AAAHH. näissä oloissa kyllä ymmärrän jos joku on koukussa opiaatteihin

    • Antton Sirdaludi

      En ole koskaan kokeillut, mutta saatu fiilis lienee mitä melkoinen.

    • ksdglksd

      Opiaatit, ehdottomasti. Joku kodeiinia vahvempi.

    • No tietysti

      elämä ja erotiikka, kaikki muu on pelkkää retoriikkaa (mm. lääketeollisuus).

    • Anonyymi

      En käytä enkä suosittele käyttämään mitään lääkettä mukavan olon saamiseen, mutta eräs kokemus vuosien takaa jäi mieleen.

      Olin sairaalassa osastolla neurologisen vaivan takia. Tuli voimakas päänsärky. Sen aiheutti todennäköisesti niskajännitys joka oli alkanut laueta venyteltyäni. Kesti pitkään ennen kuin hoitaja toi lääkettä. Heillä oli kai kahvitauko...

      Joka tapauksessa sain Panacodin. Voi hyvänen aika sitä tunnetta kun se alkoi vaikuttaa. Hirveästä kivusta kuin olisi sukeltanut pumpuliin. Halusin vain olla siinä tunteessa, "tässä ja nyt", ikuisesti. Fysioterapeutti tuli vuoteen viereen hakemaan treeniin, mutta en välittänyt siitä, käänsin vain kylkeä ja päätin leijailla höyhensaarille. Sairaalasänkykin tuntui niin suloiselta.

      En silti enää ottanut toista Panacodia, vaikka sain sille reseptin kun minut kotiutettiin sairaalasta. Ajattelin niin että mitä arvoa sellaisella hyvällä ololla on, kun se kuitenkin loppuu jossain vaiheessa ja taas tarvitsee uuden tabletin jos sen haluaa. Saman tien voi olla ilmankin ja vain joskus (kuten nyt) muistella miten hauska kokemus se oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe