Tukiliivit leikkauksen jälkeen??

leikkaukseen menossa

Olen menossa tallinnaan talven aikana vatsanmuotoiluleikkaukseen,samalla laitetaan melko varmasti myös implantit rintoihin. Kuulemma kannattaa ostaa jo etukäteen jokin tukeva alusvaate,body tms,millä tukee sit tuota vatsaa ja rintoja... Mistäs ootte hommannu noita,en kovin isoja summia aio noihin satsata,ku niitä ei kovin kauaa tarvii,ja sit ku aattelin et ostaisin kahet,et voi välillä pestä toista. Ja jos hommaa erikseen kaarituettomat rintsikat ja jonkin vyötäröliivin,nii onkohan niille jotain muita vaatimuksia ku se,ettei saa olla tukiluita ja niitä kaaritukia?

7

2356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks-xxx

..niistä tukiliiveistä joista kyselit.. Olisin kiinnostunu tietämään mihin sinne tallinnaan oot menossa???Paljonko hintaa,aiotko jäädä sinne toipumaan joksikin aikaa jne.. Itse tutkaillu joitakin paikkoja sieltä suunnalt ja..Oisin myös kiinnostunut operaatiosta siellä..edullisuuden takia..
      Tuskin sen suurempi riski siellä kuin tääl koto-suomessakaan.

• leikkaukseen menossa

..aikoja varannu tai oo päättäny varmaksi et menisin just tuonne,mut kyllä hinnan takia erittäin vahvasti olen kallistumassa tallinnan suuntaan.. Olen käynyt the lookilla konsultaatiossa,ja sitä kautta suunnitellut meneväni. Saisin vatsanmuotoilun ja rinta-implantit (mentorit) yhteishintaan 6250 e. Suomen hinnoilla en voisi silikoneja harkitakaan!! Kuulemma just tää kirurgi jolle oisin menossa,on erikoistunu näihin rinta-ja vatsaleikkauksiin,ja tosi kokenut,joten ei kyllä ainakaa vielä pelota sen enempää ku mennä suomessakaan leikattavaks.. Niin,tuo toipuminen.. Vatsanmuotoiluleikkauksen jälkeen pitää kuulemma varautua siihen,et joskus harvoin voi joutua olemaan sairaalassa kaksi yötä,yleensä kai yksi yö riittää.
        Vähän hirvittää se että miten sit leikkauksen jälkeen pärjää kotona,ku on kolme pientä lasta,pakko olla varmaan ainaki pari viikkoo lastenhoitaja apuna ku ei saa nostella mitään painavaa...

• Virossa käynyt

Jokin body kokonaisvaltaisena tukiliivinä ei ole hyvä. Kannattaa hankkia rintoja varten parit kunnolliset tukevat urheiluliivit, niillä on käyttöä myöhemminkin liikunnassa. Jos haluaa säästää, niin ei tarvitse ostaa mitään kallista merkkiä tai mallia, tavalliset tavaratalomallitkin käy.

Abdominoplastian jälkeen kannattaa ehdottomasti käyttää varsinaista painetekstiiliä jotta lopputulos on kunnollinen. Sellaisen ostaminen on pieni summa koko leikkauksen hintaan nähden, eikä kannata pilata leikkaustulosta muutaman kympin säästön vuoksi. Tukiliivit voi löytää käytettynäkin, mutta mitat voi olla väärät ja puristusvoima vähentynyt materiaalin heikennyttyä.

Molempia tukiliivejä käytetään sentään ainakin kuukauden ympäri vuorokauden, joten kyllä siinä käyttöaikaa kertyy.

• Iiks...

Moikka! Itellä vatsankorjausleikkaukseen lähtö parin päivän päästä tallinnaan..ainakin minä saan yhdet vatsan tukiliivit sieltä mihin menen leikkaukseen(kuuluu hintaan)
        kannattaa kysyä minkä firman leikkaukseen olet menossa että kuuluuko yhdet tukiliivit jo leikkauhintaan mukaan?

En kyllä tiedä itsekkään mistä sellaisia saisi ostaa jos toiset liivin hommaa. Minulla ainakin konsultaatio paikka ollut suomessa. Että eiköhän he tiedä kysyttäessä mistä liikkeistä niitä Suomessa löytyy.

• Carriwell

Suosittelen näitä tukiliivejä leikkauksen jälkeen. Itse tilasin ensin yhdet kokeilun vuoksi ja kun havaitsin hyväksi niin tilasin heti toiset lisää ja eikä maksa kun 15,25e postikuluineen. Eivät paina leikkaushaavaa ja ovat tosi mukavat ja tukevat päällä.
      http://www.babyidea.fi/aidille/carriwell/maternitybra.html

• tosiaan?

Nuohan ovat enemmänkin toppimalliset liivit kuten mainostavatkin. Minä ainakin koin tarvitsevani todellista tukea ettei rinnat päässeet liikkumaan, vaikka implanttini olikin kohtuullista kokoa (300 cc). Lisäksi kuvasta päätellen nuo eivät pitäisi rintoja niin hyvin paikoillaan kuin muotoon ommellut kupit, jotta implanttitasku pääsisi paranemaan oikealle kohdalle. Noissa voisi olla vaarana että implantti painuu liikaa kainaloon tai nousee ylös.

• Carriwell
        tosiaan? kirjoitti:

Nuohan ovat enemmänkin toppimalliset liivit kuten mainostavatkin. Minä ainakin koin tarvitsevani todellista tukea ettei rinnat päässeet liikkumaan, vaikka implanttini olikin kohtuullista kokoa (300 cc). Lisäksi kuvasta päätellen nuo eivät pitäisi rintoja niin hyvin paikoillaan kuin muotoon ommellut kupit, jotta implanttitasku pääsisi paranemaan oikealle kohdalle. Noissa voisi olla vaarana että implantti painuu liikaa kainaloon tai nousee ylös.

Itselleni laitettiin 335cc implantit lihaksen alle ja omalla kohdallani toimineet moitteettomasti. Kuvassa ei näy selvästi, mutta liiveissä on vahvikeompelua liivien alareunoissa ja sivuilla joka antaa tukea ja ei todellakaan hölsky tai liiku rinnat niiden sisällä vaan ovat napakasti paikoillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2416
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1860
    3. 154
      1433
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1257
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      945
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      825
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    Aihe