Tällaista sais mun mielestä näkyä katukuvassa enemmänkin...
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a112784/48vuotias meg ryan ja sojottava tissi katso kuvat/
Näitä lisää!!
21
149
Vastaukset
- tonou
Voisitsä tollai perustella, että miks meikit valuu sun naamalla?
- tonou
(kertojan taito)
Oli olemasssa pieni mies, jolla oli pieni mies. Pieni mies ei koskaan käynyt ulkona, sillä pieni mies pelkäsi pieniä miehiä. Kun pieni mies ja vielä pienempi mies, kävivät aamulla Shiwalla, niin toinen heistä toi sieltä mukanaan pallon.
(pallo lentää)
(katoaa kaukaisuuteen) tonou kirjoitti:
(kertojan taito)
Oli olemasssa pieni mies, jolla oli pieni mies. Pieni mies ei koskaan käynyt ulkona, sillä pieni mies pelkäsi pieniä miehiä. Kun pieni mies ja vielä pienempi mies, kävivät aamulla Shiwalla, niin toinen heistä toi sieltä mukanaan pallon.
(pallo lentää)
(katoaa kaukaisuuteen)Asia selvä. En ois kyllä ilman tätä tarkennusta ymmärtänyt tuosta ekasta viestistä yhtään mitään.
mun puolesta sais käyttää rintsikoita niinku me jokainen käytetään.
- tonou
Tunnetsä toisinaan olevasi pieni mies?
...oon töissä toimistolla nähnyt tuollasia....ja tahtoo jäädä töiden teko vähän vähemmälle, ku ei pysty keskittyy. Joten vain vapaa-ajalla tuollee, kiitos.
Te muutkin voisitte jättää ne rintsikat kotiin....- tonou
tonou kirjoitti:
Tunnetsä toisinaan olevasi pieni mies?
Jos ihan oikeesti ajatellaan, niin pienin ukkeli mikä vastaam törmäs (Torni, Yrjönkatu) oli Risto-Matti Ratia. K
Richartti kirjoitti:
...oon töissä toimistolla nähnyt tuollasia....ja tahtoo jäädä töiden teko vähän vähemmälle, ku ei pysty keskittyy. Joten vain vapaa-ajalla tuollee, kiitos.
Te muutkin voisitte jättää ne rintsikat kotiin....miesten huomion tosiaan tuolla tavalla?
LaRito kirjoitti:
miesten huomion tosiaan tuolla tavalla?
...huomaa sitä huomiota. Pikainen vilkaisu ja sen jälkeen 7 tuntia nollat taulussa näyttöpäätteen tuijotusta. Siinä sulle sitä huomiota....
- tonou
LaRito kirjoitti:
Ongelma on lähinnä siinä, että sinä olet pohjaane mutta et nainen.
Simppeliä. - tonou
tonou kirjoitti:
Ongelma on lähinnä siinä, että sinä olet pohjaane mutta et nainen.
Simppeliä.Täällä tänään oleilevat eivät ole miehiä.
BUAHAHAHAHAAAA Richartti kirjoitti:
...huomaa sitä huomiota. Pikainen vilkaisu ja sen jälkeen 7 tuntia nollat taulussa näyttöpäätteen tuijotusta. Siinä sulle sitä huomiota....
väliä minkälaiset tissit, tyyliin tissit ku tissit? ja minkä ikäiseltä tahansa. minähän näytän vaikka heti.
LaRito kirjoitti:
väliä minkälaiset tissit, tyyliin tissit ku tissit? ja minkä ikäiseltä tahansa. minähän näytän vaikka heti.
...eikä sillä niin kauheesti ole merkitystä. Näytä vaan.
LaRito kirjoitti:
Sinulla on vielä paljon opittavaa miesten sielunelämästä, jos asia nyt ylensäkään kiinostaa pätkääkään.
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinulla on vielä paljon opittavaa miesten sielunelämästä, jos asia nyt ylensäkään kiinostaa pätkääkään.
ois vaan niin paljo helpompaa jos te kaikki oisitte samanlaisia. :/
nuo töpöttävät nännit niin kiinnostavat?
Osta tutti;)...omat pienet salaiset fetismimme.
http://www.phoenixnewtimes.com/2005-06-09/news/baby-man/
:)Richartti kirjoitti:
...omat pienet salaiset fetismimme.
http://www.phoenixnewtimes.com/2005-06-09/news/baby-man/
:)...Mä en ole ainoa :D
http://www.youtube.com/watch?v=ZwGj7ZqP9_Q
- joopa joo
Joo mä luulen, että sinä päivänä kun jätän mun roikkuvista d-kupeistani rintsit pois, niin joku ystävällinen sielu soittaa piipaa-auton hakemaan... Mutta kerron kaikille kavereilleni, joilla on kauniit rinnat, että viettää edes kerran kuussa rintsikattoman päivän, ihan sun iloksesi.
Periaatteessa on aina silmäniloa, kun nännit nöpöttää paidan läpi. Minulla on yksi naapuri, millä on vielä varmaan tuuman läpimitaltaan olevat nännilävärit. Mutta noin muuten Meg Ryan ei ole oikein mistään kotoisin. Samaa sarjaa kuin Cameron Diaz ja Drew Barrymore.
Ps. Kivaa olla nirppis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404