Kielen halkaisun infot :)

Crazy birdie

Eli olen miettinyt tässä aina välillä tuota kielen halkaisua kun se vaikuttaa niin hienolta omaan makuun =)
olen kuitenkin hoito alalla ja kyselisin niiltä jotka ovat sen ottaneet pystyykö sen jotenkin piilottamaan niin ettei toiset huomaa kun puhuu jos vaikka töissä pitää jotain mummo parkaa jutustaa? Kysyisin myös omista kokemuksistanne kyseisestä tapahtumasta ja siitä kuinka vaikea sen hoitaminen on :) ja kaikenlaiset hyi kommentit voi jättää johonki ihan muualle pidetää homma asiallisena =P Kaikenlainen info kielen halkaisusta on tervetullutta :)

6

2635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Refi
    • Tongue Split

      Itselläni ei ole tuota operaatiota tehty, mutta olen jonkunverran tutkinut asiaa. Joten vastaan nyt sen pohjalta.

      Kieltä tuskin pystyy kovin hyvin piilottamaan. Kun kieli on halkaistu, se on sitten halkaistu. Se ei ole kuin lävistys, mihin saa häivekorun, tai tatuointi, jonka saa vaatteilla piiloon. Itse toimenpiteestä minulla ei ole kokemusta siis ja hoitamisesta olen kuullut, että kieli pitäisi aina muutaman kerran päivällä ja yöllä repiä auki, jotta ei pääse umpeutumaan. On myös mahdollista, että joudut käymään halkaistuttamassa kielesi uudelleen.

      • Crazy Birdie

        ajattelinkin enemmän sitä kuinka hyvin se näkyy jos pitää molempia puoliskoja yhdessä tavallisen kielen näköisesti =) se saattaisi hämätä sen verran ettei huomaa mut tiedä häntä


      • Crazy Birdie
        Crazy Birdie kirjoitti:

        ajattelinkin enemmän sitä kuinka hyvin se näkyy jos pitää molempia puoliskoja yhdessä tavallisen kielen näköisesti =) se saattaisi hämätä sen verran ettei huomaa mut tiedä häntä

        Sen verran olen itsekkin tutkinut että sitä suoritetaan Turussa Tampereella ja Helsingissä ainakin hinta 250-300e n. hoitona kielen repiminen irti 2vk-2kk 3h välein jos muistan oikein ja ei voi välttämättä tuona aikana syödä kaikkia tavallisia ruokia tai puhua täysin samalla lailla. Kiinnostaa silti kyl itseä mut se piilottamine mietityttää ku vaik laki sanoo ettei ulkonäön pitäisi vaikuttaa ei silti välttämättä oteta mihinkään sairaalaan antamaan jollekkin mummolle sydän infarktia :)


    • pysyy

      kieli on erittäin helppo pitää "piilossa", sillä se on aina piilossa suussasi. et vain työnnä sitä ulos. itselläni on ollut kieli halki kolme vuotta, ja sinä aikana 2 ihmistä on sen huomannut ilman, että olisin sitä erikseen näyttänyt.

      toki se esim. haukotellessa näkyy, jos ei peitä suuta kädellä, mutta aika harva suuhun tuijottelee kun toinen haukottelee. kato vähän itteäs peilistä kun puhut, aika vähän se suu siinä loppujen lopuks aukeaa. toisekseen, kun kieli on suussa, niin ne puoliskot kyllä pysyy automaattisesti aika kiinni toisissaan.

      mietipä vaikka itse, kuinka monen ihmisen kielen olet nähnyt keskustelutilanteessa? esim, joillain on tosi lohkeillut kielenpinta, joillain menee niin selkeä keskiviiva, että kieli näyttää melkein halkaistulta, joillain on tosi vaalea kieli, joillain aika tumma. osaatko sanoa, millainen kieli on esim. parhaalla ystävälläsi? tai vanhemmillasi? todennäköisesti et.. tai no, minä en ainakaan.

      varmasti töihin pääsy on helppo estää halkaistulla kielellä, jos sillä alkaa työhaastattelussa repostelemaan, sitä en kiellä.

      • Anonyymi

        Tykkääkö naiset jos nuolee "sitä" haarakielellä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe