Frantsilan tuotteet niin ihkuja ,että.....

olen ihastunut luontaiskosmetiikkaan ja frantsilan tuotteisiin erityisesti!! Vaikka ihoni on aika herkkä käy minulle tuo midsummer rosen kasvovoide yms... kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti, ovat sitten myös kotimaisia tuotteita kaiken lisäksi! Korvatipat olen saanut apua niistä koirani korvatulehduksiin myös vain tässä muutamia asioita mainitakseni.Toki itselläni on vielä paljon kyseisen firman tuotteita kokeilematta!
91191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Mistä niitä saa? Netin kauttako vaan?

Äänestä
  • frantsilan omilta sivuilta on linkki nettikauppaan

Äänestä

• ´´´´´´ kirjoitti:

frantsilan omilta sivuilta on linkki nettikauppaan

Ruohonjuurestakin löytyy.

Voiteissa on vain liikaa alkoholia makuuni.

Äänestä

Franssila iltaöljy nimè vaihtuu Tienviitta?
Kärsämäki Saumatie siitä tuli Saumatie

Äänestä

Missä menee Kärsämäki Sievi järjestys mies s market kirkko jne

Äänestä

Folledd linjasto välisyöttö hoitajat, saavat tehdä mitä haluaa, tämä Sala syöte pitäsi ilmoittaa Limited koulutus, koska opettaja yhden tilaa koulutus luokka

Äänestä

Haku Franssila. Kurssit netti sivut 24

Ovat van poliisin ulosotto päähierontaa.

Peruunipään sietämistä,

Poliisi näiden kurdien takia perässä väriliiduilla tie piirroksia.

Olet surkea jätös huutaa poliisi näiden kutsuen kävijöille

Äänestä

Presidentti Niinistö vierailee.
Franssila Rusk äänestys väri ruskea pahvi ikkunoihin Sota pommitus ilmahälytys alkaa.
LähiTapiola vakuutukset

Äänestä

Ei. Niitä saa käyttää jotuu suljetulle osasto käynnit ovat vaarallisia

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

frantsilan tyttö kirjoitti:

olen ihastunut luontaiskosmetiikkaan ja frantsilan tuotteisiin erityisesti!! Vaikka ihoni on aika herkkä käy minulle tuo midsummer rosen kasvovoide yms... kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti, ovat sitten myös kotimaisia tuotteita kaiken lisäksi! Korvatipat olen saanut apua niistä koirani korvatulehduksiin myös vain tässä muutamia asioita mainitakseni.Toki itselläni on vielä paljon kyseisen firman tuotteita kokeilematta!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu