Onko kokemuksia Carrot Henkilöstövuokraus firmasta

töitä haluun.

ainakin työpaikkoja vapaana Uudenmaan alueella, onko kokemuksia? onko asiallinen firma? onko palkat min. tes jne.

8

3332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari 67

Minulle lupasivat ,että pääsee yritykseen haastatteluun jne, soittaa luvattiin , mutta mitään ei ole kuulunut sen jälkeen, että se niistä lupauksista. Sama juttu baronan kanssa , luvattiin ottaa yhteyttä, mutta ei mitään kuulunut.

Vuokrafirmat ovat mielestäni tehty vartavasten yrityksiä varten eikä työntekijän avuksi. Kaksi yritystä tekee sopimuksen keskenään ja työntekijä elää jatkuvassa epävarmuudessa.

• Anonyymi

Kunnon perusvuokraryönää. Kovat lupailut aina jotta työntekijä odottaa kiltisti ratkaisua kohtalostaan, vaikka mitään prosessia minkään kanssa eivät yleensä oikeasti edes aloita. Tiedonkulku ja tavoitettavuus ovat aina vähintäänkin kyseenalaista näissä firmoissa..

• alintasakkaa

kehnot palkat alin tes.Ne vie puolet omaan taskuu,

• Anonyymi

No ei ihan puolia vie, mut yli vuoden ylityöt oli jääny jonnekkin heijän omaan taskuun..
      Ja ku kysyin tästä ni "meillä on ollut ilmeisesti joku virhe järjestelmässä".

Ni tiiä sit kui monelta ne koittaa kusettaa rahaa ketkä ei tajuu kattoo ja tarkastella omii palkkakuittei.

• Anonyymi

Itsellä huonoja kokemuksia. Pariin paikkaan hakenut ja kovasti lupailivat töitä kun kokemusta löytyy hommista. Edelleen on kyseiset paikat haussa eikä koskaan kuulunut mitään carrotilta. Ihan kuin pitäisivät paikkoja haussa kerryttääkseen hakijoita rekistereihinsä vaikkei mitään töitä ole tarjolla. Tai sitten olen vaan paska hakija. Useamman vuoden kokemus kuitenkin alalta. Tiedä sitten. No, olen muualla töissä, niin ei haittaa etten päässyt porkkanalle töihin. 🙂

• Anonyymi

Carrotin työpaikka ilmoituksessa oli nimi ja puhelin numero ja soitto kehotus lisää tietoja haluavalle. Soitin numeroon, josta ei sitten saanutkaan lisä informaatiota vaan oltiin erittäin tyly, niukkasanainen eikä mitään voinut kertoa työpaikasta kun kuulemma oli monta saman alan paikkaa auki. Itse en kyllä löytänyt kuin sen johon ilmoitin työnhakijaksi.
      Miten voin hakea paikkaa kun en tiedä mihin olen hakemassa?
      Työmatkaa voi kertyä jopa yli sata kilometriä joten olisi reilua kertoa hakijalle työpaikan sijainti, työehdot, työajat ja palkkaus kun polttoainekuluihin kuluu 400-500€ kuukaudessa. Sokkonako työpaikkoja on haettava?
      Ja jos oikeasti ei työntekijöistä ole pulaa niin miksi ilmoitetaan olemattomia työpaikkoja ja juoksutetaan hakijoita turhissa haastatteluissa? Varsinkin kun haastattelutkin järjestetään muualla kuin hakijan asuin paikkakunnalla eli vuokrafirman sijainti paikassa, jotka sijaitsevat isommissa kaupungeissa!
      Matkaa kertyy siitäkin hakijalle. Ja tuskin tulee valituksi. Nöyryyttämistä.

• Anonyymi

Joo itsellä on myös pelkkää negaa sanottavana koko firmasta, ensin lupaillaan puhelimessa työpaikalla ja kun menet paikanpäälle niin et kelpaakkaan ja saman paikan haku on päällä edelleenkin, tarjoavat muuten jotain muuta tilalle eli ihan diipadaapaa ja tietojen kalastelua lähinnä.

Kun palkasta alat kyselemään niin niiden mielenkiinto lopahtaa täysin eli minimillä koittavat saada jonkun paskaduuniin ja et edes tiedä tarkalleen mihin hommaan haet kun normi työnkuvausta ei saa sitten millään.

• Anonyymi

Pääsin kerran asiakasyritykseen töihin. Työtä piti olla lisäksi vielä kahdelle seuraavalle päivälle. Ei ollut. Carrotista ei kuulunut enää mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      139
      2317
    2. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2235
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1886
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      342
      1490
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      61
      1313
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1211
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      59
      1038
    8. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      93
      1004
    9. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      44
      987
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      899
    Aihe