melatoniini ja imovan

answermee

Jos vertaa melatoniinia 3mg ja imovanea 7.5 mg, ni kumpi on voimakkaampaa ja laittaa enemmän nukuttamaan? tietääkseni tuo imovan ei paljoa nukuta..

12

8149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melä

      yhtä tyhjän kanssa. Imo voi auttaa mukahtamaan, mutta melatomiini on ihan mitäänsanomaton.

    • Hyväksi havainnut

      Itse olen käyttänyt Melatonin 3mg:aa (lyhytvaikutteinen, ostopaikka yliopiston apteekki,1 tabl per yö tarvittaessa) vuodesta 2006 lähtien.
      Siitä on ollut paljon iloa, koska se on auttanut vakavassa unettomuusahdistuksessa. Mitään sivuoireita ei
      Melatonin ole aiheuttanut. Olen satunnaisesti (ennen Melatoninia) käyttänyt Imovanea, mutta en pitänyt siitä, sillä Imovane-unet eivät olleet todellista lepoa ja heräämisen jälkeen oli sekava olotila.
      Minun mielestäni aloittajan kannattaisi kokeilla, mikä lääke hänelle sopii.

      • aswermee

        Itseäni ei taas tuo melatoniini auta ollenkaan... ja imovanekaan ei näytä kovin paljoa tehoavan, mutta paremmin kuin melatoniini.... onko minussa jtn vikaa?


      • Hyväksi havainnut
        aswermee kirjoitti:

        Itseäni ei taas tuo melatoniini auta ollenkaan... ja imovanekaan ei näytä kovin paljoa tehoavan, mutta paremmin kuin melatoniini.... onko minussa jtn vikaa?

        Ei varmaan vikaa. Me olemme kai sitten vain erilaisia.
        Kyllä sinäkin varmaan jonkin sinulle sopivan lääkkeen löydät.


    • Ei mummastakaan ole unilääkkeeksi!

      • k-kala

        Onpas!!


    • ahdistunut

      melatoni on yhtä tyhjän kans, en ymmärrä miksi se on edes resepti lääke? sama ku laittaisit aku-ankka laastarin käteen ja uskottelisit itsellesi et tää autaa nukahtamaan. itse syön imovanea ja sillä kyllä nukahtaa, mutta koukkun olen jäänyt pahemman kerran, ei millään un jos sitä ei ota. toivoisinkin et joku kertois miten pääsi imovanesta kokonaan eroon. olen yrittänyt pienentää annostusta, ei auta.

    • nainen 54

      käytän melatomiinia 3 kpl yöksi todella hyvä nukahdan 10 minuutissa

      • Anonyymi

        Kauanko saat nukutuksi noilla kolmella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko saat nukutuksi noilla kolmella?

        Kokeile tablettien sijaan kielen alle annosteltavaa meatoniini suihketta. Ainakin itselläni toimii.


    • Anonyymi

      Nmmulla ainaki nukuttaa ja tulee niin hyvö olo imovanesta sulan ja kaikki on hyvin

    • Anonyymi

      Imovaani aiheuttaa kaatumisriskin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe