Jos vertaa melatoniinia 3mg ja imovanea 7.5 mg, ni kumpi on voimakkaampaa ja laittaa enemmän nukuttamaan? tietääkseni tuo imovan ei paljoa nukuta..
melatoniini ja imovan
14
8994
Vastaukset
- melä
yhtä tyhjän kanssa. Imo voi auttaa mukahtamaan, mutta melatomiini on ihan mitäänsanomaton.
- Hyväksi havainnut
Itse olen käyttänyt Melatonin 3mg:aa (lyhytvaikutteinen, ostopaikka yliopiston apteekki,1 tabl per yö tarvittaessa) vuodesta 2006 lähtien.
Siitä on ollut paljon iloa, koska se on auttanut vakavassa unettomuusahdistuksessa. Mitään sivuoireita ei
Melatonin ole aiheuttanut. Olen satunnaisesti (ennen Melatoninia) käyttänyt Imovanea, mutta en pitänyt siitä, sillä Imovane-unet eivät olleet todellista lepoa ja heräämisen jälkeen oli sekava olotila.
Minun mielestäni aloittajan kannattaisi kokeilla, mikä lääke hänelle sopii.- aswermee
Itseäni ei taas tuo melatoniini auta ollenkaan... ja imovanekaan ei näytä kovin paljoa tehoavan, mutta paremmin kuin melatoniini.... onko minussa jtn vikaa?
- Hyväksi havainnut
aswermee kirjoitti:
Itseäni ei taas tuo melatoniini auta ollenkaan... ja imovanekaan ei näytä kovin paljoa tehoavan, mutta paremmin kuin melatoniini.... onko minussa jtn vikaa?
Ei varmaan vikaa. Me olemme kai sitten vain erilaisia.
Kyllä sinäkin varmaan jonkin sinulle sopivan lääkkeen löydät.
Ei mummastakaan ole unilääkkeeksi!
- k-kala
Onpas!!
- ahdistunut
melatoni on yhtä tyhjän kans, en ymmärrä miksi se on edes resepti lääke? sama ku laittaisit aku-ankka laastarin käteen ja uskottelisit itsellesi et tää autaa nukahtamaan. itse syön imovanea ja sillä kyllä nukahtaa, mutta koukkun olen jäänyt pahemman kerran, ei millään un jos sitä ei ota. toivoisinkin et joku kertois miten pääsi imovanesta kokonaan eroon. olen yrittänyt pienentää annostusta, ei auta.
- Anonyymi
Heroiinin auttaa kyllä. Vaihdoin Imovanet herskaan, jota pistän liuoksena ränniiin iv n. 0, 5 mg pitkään veteen jatkettuna. Nukahtaminen sujuu miellyttävästi enkä ole immuja kaivannut. Seuraavana aamuna ja pitkälle päivääänkin olo on miellyttävän pehmeä.
- nainen 54
käytän melatomiinia 3 kpl yöksi todella hyvä nukahdan 10 minuutissa
- Anonyymi
Kauanko saat nukutuksi noilla kolmella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko saat nukutuksi noilla kolmella?
Kokeile tablettien sijaan kielen alle annosteltavaa meatoniini suihketta. Ainakin itselläni toimii.
- Anonyymi
Nmmulla ainaki nukuttaa ja tulee niin hyvö olo imovanesta sulan ja kaikki on hyvin
- Anonyymi
Imovaani aiheuttaa kaatumisriskin!
- Anonyymi
Melatoniini on vähän niinkuin uskon asia, imovane auttaa jonkun aikaa, mutta toleranssi kasvaa ajanmyötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914