melatoniini ja imovan

Jos vertaa melatoniinia 3mg ja imovanea 7.5 mg, ni kumpi on voimakkaampaa ja laittaa enemmän nukuttamaan? tietääkseni tuo imovan ei paljoa nukuta..
1411370
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

yhtä tyhjän kanssa. Imo voi auttaa mukahtamaan, mutta melatomiini on ihan mitäänsanomaton.

Äänestä

Itse olen käyttänyt Melatonin 3mg:aa (lyhytvaikutteinen, ostopaikka yliopiston apteekki,1 tabl per yö tarvittaessa) vuodesta 2006 lähtien.
Siitä on ollut paljon iloa, koska se on auttanut vakavassa unettomuusahdistuksessa. Mitään sivuoireita ei
Melatonin ole aiheuttanut. Olen satunnaisesti (ennen Melatoninia) käyttänyt Imovanea, mutta en pitänyt siitä, sillä Imovane-unet eivät olleet todellista lepoa ja heräämisen jälkeen oli sekava olotila.
Minun mielestäni aloittajan kannattaisi kokeilla, mikä lääke hänelle sopii.

Äänestä
  • Itseäni ei taas tuo melatoniini auta ollenkaan... ja imovanekaan ei näytä kovin paljoa tehoavan, mutta paremmin kuin melatoniini.... onko minussa jtn vikaa?

Äänestä

• aswermee kirjoitti:

Itseäni ei taas tuo melatoniini auta ollenkaan... ja imovanekaan ei näytä kovin paljoa tehoavan, mutta paremmin kuin melatoniini.... onko minussa jtn vikaa?

Ei varmaan vikaa. Me olemme kai sitten vain erilaisia.
    Kyllä sinäkin varmaan jonkin sinulle sopivan lääkkeen löydät.

Äänestä

Ei mummastakaan ole unilääkkeeksi!

Äänestä
  • Onpas!!

Äänestä

melatoni on yhtä tyhjän kans, en ymmärrä miksi se on edes resepti lääke? sama ku laittaisit aku-ankka laastarin käteen ja uskottelisit itsellesi et tää autaa nukahtamaan. itse syön imovanea ja sillä kyllä nukahtaa, mutta koukkun olen jäänyt pahemman kerran, ei millään un jos sitä ei ota. toivoisinkin et joku kertois miten pääsi imovanesta kokonaan eroon. olen yrittänyt pienentää annostusta, ei auta.

Äänestä
  • Heroiinin auttaa kyllä. Vaihdoin Imovanet herskaan, jota pistän liuoksena ränniiin iv n. 0, 5 mg pitkään veteen jatkettuna. Nukahtaminen sujuu miellyttävästi enkä ole immuja kaivannut. Seuraavana aamuna ja pitkälle päivääänkin olo on miellyttävän pehmeä.

Äänestä

käytän melatomiinia 3 kpl yöksi todella hyvä nukahdan 10 minuutissa

Äänestä
  • Kauanko saat nukutuksi noilla kolmella?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kauanko saat nukutuksi noilla kolmella?

Kokeile tablettien sijaan kielen alle annosteltavaa meatoniini suihketta. Ainakin itselläni toimii.

Äänestä

Nmmulla ainaki nukuttaa ja tulee niin hyvö olo imovanesta sulan ja kaikki on hyvin

Äänestä

Imovaani aiheuttaa kaatumisriskin!

Äänestä

Melatoniini on vähän niinkuin uskon asia, imovane auttaa jonkun aikaa, mutta toleranssi kasvaa ajanmyötä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

answermee kirjoitti:

Jos vertaa melatoniinia 3mg ja imovanea 7.5 mg, ni kumpi on voimakkaampaa ja laittaa enemmän nukuttamaan? tietääkseni tuo imovan ei paljoa nukuta..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu