Papparainen, tuohon nimitykseen törmää täällä tämän tästä. Onko papparainen 50..70 vuotias mies tai ovatko miehet 50 papparaisia? Miten kuvata papparaista, näkyykö se jotenkin päälle vai onko se vihjaus libidon puuttumisesta. Toisaalta kun tiedetään, että iso osa tunnettuja miesnäyttelijöitä on ikähaarukassa 60..80v ei heitä ainakaan julkisesti haukuta papparaisiksi. Enkä tässä eniten särähtää se, kun 50 -vuotiaat haukkuvat naiset haukkuvat ikäisiään miehiä papparaisiksi. Mieleeni tulee "Todella upeeta" sarjan "teini mummot" Edina ja Patsy joilta irtoaa helposti alatyylin herjat ikäisilleen miehille.
Meitä papparaisia on moneen junaan, moni ei mahda rapistuvalle habitukselleen mitään, mutta saahan siitä hyvin pilkkakohteen. Toki näin on teinimummojenkin kohdalla silloin posket ovat rinnuksilla ja rinnat polvissa. Jotenkin vaikuttaa, että iästä on tullut yksi pilkan kohde varsinkin nettikeskusteluissa. 6-kymppinen äijä on pelkkää arkun täytettä jolle riittä enää saattohoito.
Papparaiset kuolaa nuorten naisten perään? Juu niin kuolaa ja tietysti KAIKKI papparaiset, on niitäkin papparaisia jotka kuolaavat lasten perään - niillä on toinen nimike pedofiili. Kyllä totuus on toinen, jos jotkut papparaiset jäävät teiniasteelle eivätkä pysty seurustelemaan ikäistensä naisten kanssa, tämä on kyllä varsin pieni osa näistä papparaisista.
Kuten sanottu, papparaiset voivat olla hyvin erilaisia samassa ikäluokassa, tässä esimerkki ikä- ja lajitoveista - kumman kaa?
http://noticias.limao.com.br/imagens/materia/musica/Steven_TylerAP.JPG
http://style.popcrunch.com/wp-content/uploads/2010/03/INFphoto_453221.jpg
Papparainen ???
13
1677
Vastaukset
- 25=6+?
vähän vanhemmista miehistä, joilla on iän tuomaa karismaa. 50 ikäisistä.
Mutta katselen niitä vaan musavideoilta ja dvd:ltä, koska aniharva
suomalainen mies on enää tuossa iässä hyvässä kondiksessa.
Ei suomipappoja voi verrata mihinkään seanconneryihin, clinteastwoodeihin,
harrisonfordeihin ym. "hollywoodpappoihin" tai iki-nuoriin rockstaroihin,
joilla koipi nousee vielä korkealle stagella. Monelle 50-60 v. suomipapalle
tekee jo tiukkaa nousta vessanpytyltä aamulla ja pyyhkiä takalistonsa.- N35v
Edelleen isäni ikäiset ukot jahtaavat. Minua nuo vanhat ukot yököttävät :(((((((
Minun ikäisille naisille 45 jo liian vanha!!!
Tykkään 30v - max 40v miehistä. Käytännössä tapailen 33-35v miehiä ;)) - TODELLAKIN!!
N35v kirjoitti:
Edelleen isäni ikäiset ukot jahtaavat. Minua nuo vanhat ukot yököttävät :(((((((
Minun ikäisille naisille 45 jo liian vanha!!!
Tykkään 30v - max 40v miehistä. Käytännössä tapailen 33-35v miehiä ;))Sinä olet taas mummeli 20v - 30 miehille. Minuakin joskus yököttää 5-10 vuotta vanhemmat naiset, jotka tulevat kiehnäämään ympärilleni iskemistarkoituksessa.
- The Papparainen
Juu nämä kokaiinilla ja kuntosalilla itseään hoikkana pitävät rocksarat on niiin iihania.
Tähän pitäisi jokaisen suomi-papparaisen pyrkiä --->
http://www.classicrockmagazine.com/wp-content/uploads/2010/04/mick-jagger.jpg
http://fashionindie.com/wp-content/uploads/2008/09/iggy_tebbitjpg2.jpeg
http://graphics8.nytimes.com/images/2009/05/13/arts/aerosmith190.jpg - N35v
TODELLAKIN!! kirjoitti:
Sinä olet taas mummeli 20v - 30 miehille. Minuakin joskus yököttää 5-10 vuotta vanhemmat naiset, jotka tulevat kiehnäämään ympärilleni iskemistarkoituksessa.
Erona on se --- EN ISKEE itseään huomattavasti nuorempia miehiä! Vaan seurustelen OMA IKÄISTEN kanssa.
Mutta papparaiset (45 ) yrittävät iskeä minua!!! - Sedät jaksaa heilua
The Papparainen kirjoitti:
Juu nämä kokaiinilla ja kuntosalilla itseään hoikkana pitävät rocksarat on niiin iihania.
Tähän pitäisi jokaisen suomi-papparaisen pyrkiä --->
http://www.classicrockmagazine.com/wp-content/uploads/2010/04/mick-jagger.jpg
http://fashionindie.com/wp-content/uploads/2008/09/iggy_tebbitjpg2.jpeg
http://graphics8.nytimes.com/images/2009/05/13/arts/aerosmith190.jpgmikä suomalaista miestä estää käymästä kuntosalilla yli viiskymppisenä ja pitämästä
itsestään ja kunnostaan hyvää huolta? Parin tunnin lavasetti on fyysisesti todella
rankkaa ja siksipä nostan niille vanhoille, 50-60 v. rockstaroille hattua, kun varmaan moni
kolmekymppinen suomikundi ei jaksaisi heilua kahta tuntia lavalla ja laulaa samalla korkealta
ja kovaa. - ______________
Sedät jaksaa heilua kirjoitti:
mikä suomalaista miestä estää käymästä kuntosalilla yli viiskymppisenä ja pitämästä
itsestään ja kunnostaan hyvää huolta? Parin tunnin lavasetti on fyysisesti todella
rankkaa ja siksipä nostan niille vanhoille, 50-60 v. rockstaroille hattua, kun varmaan moni
kolmekymppinen suomikundi ei jaksaisi heilua kahta tuntia lavalla ja laulaa samalla korkealta
ja kovaa.Miksi pitäisi? Toisaalta eihän kaikki suomalaiset 3-kymppiset jäbät ole tietokoneen ääressä istuvia nörttejä. Ruumiillisen työntekijöistä löytyy kovakuntoisia sällejä, eihän muuten jaksaisi. Minusta ei ole mikään ihanne, että 60 vuotias 180 senttinen äijä painaa 55 kiloa, se on sairasta.
- once.in.a.lifetime
Arvioisin, että papparaisella tarkoitetaan itseään huomattavasti vanhempaa mieshenkilöä. Viiskymppinen ei ole omasta mielestäni ansainnut vielä papparaisen arvotitteliä, mutta ehkä siinä reippaasti yli kuuskyt ja lähempänä seitsemääkymmentä vois tituleerata papparaiseksi.
- ...
mielestä viisikymppinen on papparainen.
- Ei se satu
Papparaisten neljä tyyppiä:
1) Ukkoutunut. Päässä samanlainen karvalakki kuin Hannu Karpolla, jalassa tuulipuvunhousut (tai haalarit) ja päällä pusakka jossa on tekokarvakaulus. Kädessä rukkaset ja jalassa kontiot. Kova työmies, rehti ja reilu tyyppi, mutta jo nuorena ukkoutunut ja täysin seksitön. Yleensä naimisissa eikä edes häiriköi muita naisia.
2) Tekonuori. Farkut, nahkarotsi, moottoripyörä, urheiluauto. Käy yökerhoissa, ajaa pillurallia, muistaa mainita koko ajan olevansa ikäistään nuorekkaampi. Vatsaa on, mutta saa sen yleensä pidettyä piilossa. Ei ikäisiään kavereita tai perhetuttuja, yleensä liikkuu yksin ellei saa nuorta naista autonsa etupenkille. Kuuntelee "nuorisomusiikkia" kuten Hurriganesia. Värjää hiuksiaan. Uskoo olevansa taivaan lahja parikymppisille naisille.
3) Parkettien partaveitsi. Tule luokseni -otsakihara tai tamperelainen takatukka, Dressmannin puku pastellinvärisenä ja ruskeat kengät. Päivystää tanssilavoilla. On kiinnostunut vain pitkätukkaisista, mekkoon pukeutuneista naisista, muille harmiton.
4) Asiallinen, ikäisensä mies. On pitänyt itsensä kunnossa mutta ei enää leiki extreme-urheilijaa. Pukeutuu tilanteen mukaisesti, on sinut ikänsä kanssa. Useimmiten perheellinen. Valitettavasti.- once.in.a.lifetime
Hyvin kuvailtu!
- xcv
On se joka hitaasti "hiihtelee" kadulla eteenpäin, valittaa kaikenmaailman asioita. Ei jaksa tehdä mitään ja innostua mistään, potenssi on nolla ja innostus vielä nollempi. Se äijä olemus ja vanhan ajan huonosti istuvat vaatteet. Ne kertoo koko ajan menneisyydestään ja lapsistaan. Kuolaa 20v naisten vartaloiden perään, eikä ymmärrä, että niitä ei kiinosta. No olen tavannut erittäin valovoimaisia 50-60v miehiä ja hyvin mukavia 35v nuoria miehiä. Itse olen 50v. Asenne ja äly ratkaisee.
- N40+
Mun mielestä Salkkareiden Ismo ja Seppo ovat niitä papparaisia. Eli joku saman ikäinen tai vanhempikin voi olla todella nuorekas, esim Clint Eastwood, Tommy Lee Jones. Vanhemmista jenkkinäyttelijöistä valitettavasti Donald Sutherlandista on tullut jo pappa, vaikka muuten onkin ihana persoona :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838