Seppälän irtokynnet!!

Irtokynnet?

Eli ostin tänään Seppälästä irtokynnet. Makso jotai 3,95 € Millasia nää teidän mielestä on, onko kokemusta ja tekeekö se liima omille kynsille huonoa?
Huomasin ainakin että sen mukana tullut liima oli aika vahvaa ja supernopeesti kuivuvaa. Laitoin tipan sormelle, nipistin toisen sormen siihen ehkä alle 2 sekunniksi ja se otti jo aikalailla kiinni että jos olis kauemmin ja vetäis irti, ni varmasti nahka lähtis.

Jos kynnet sillä laittaa kiinni ni millä hitolla mä saan ne pois?

Ja onko kokemusta tämmösistä..?? Ne oli ihan tavalliset kynnet, missä on sellane valkonen reuna. eli se ranskalainen manikyyri vähäniinku ;DD

8

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakföjse

      ottaa liimapullo mukaan jos ja kun lähdet kynsies kas liikkeelle.
      10euron kynnet paljon paremmin, ja tuntuuki paljo paremmilta sormis. ei sellasilta köykäsiltä niinku noi halvemmat :)

      • oumaigaad

        mä ostin sielt kerra just jotkut 4e maksavat kynnet, iha suht hyvi ne kesti, paitsi ku lähín kouluu, kynsi tipahti.. joten todellakin kantsii pitää liimapulloo mukana. Kyllä sä ne pois saat, eiköhän ne itestäänkin lähe jonkun viikon sisällä... ja jos lukee ne ohjeet sielt takaa, ni siel lukee et kun kynnet haluu pois, pitää ne irrottaa kastamalla kynnet asetoniin eli kynsilakanpoistoaineeseen:)


      • nnnnfffffff
        oumaigaad kirjoitti:

        mä ostin sielt kerra just jotkut 4e maksavat kynnet, iha suht hyvi ne kesti, paitsi ku lähín kouluu, kynsi tipahti.. joten todellakin kantsii pitää liimapulloo mukana. Kyllä sä ne pois saat, eiköhän ne itestäänkin lähe jonkun viikon sisällä... ja jos lukee ne ohjeet sielt takaa, ni siel lukee et kun kynnet haluu pois, pitää ne irrottaa kastamalla kynnet asetoniin eli kynsilakanpoistoaineeseen:)

        kesti vajaa 2 tuntia. Ne vaa tippui heti ku yritti ottaa esim. laukusta kiinni.

        Nyt kasvatin omat jotka näyttävät tekokynsiltä. Jos kynnet eivät kasvaa tai ovat heikkoja kannattaa hoitaa niitä, ni kyllä ne kasvaa ja pysyvät! ;)


      • biljoonatsiljoona
        nnnnfffffff kirjoitti:

        kesti vajaa 2 tuntia. Ne vaa tippui heti ku yritti ottaa esim. laukusta kiinni.

        Nyt kasvatin omat jotka näyttävät tekokynsiltä. Jos kynnet eivät kasvaa tai ovat heikkoja kannattaa hoitaa niitä, ni kyllä ne kasvaa ja pysyvät! ;)

        Kasvatit omat kynnet JOTKA NÄYTTÄÄ TEKOKYNSILTÄ??? :D
        Kaikkea sitä kuuleekin! Huh huh!
        Tän päivät naurut! :D


      • sdfskjfskj
        nnnnfffffff kirjoitti:

        kesti vajaa 2 tuntia. Ne vaa tippui heti ku yritti ottaa esim. laukusta kiinni.

        Nyt kasvatin omat jotka näyttävät tekokynsiltä. Jos kynnet eivät kasvaa tai ovat heikkoja kannattaa hoitaa niitä, ni kyllä ne kasvaa ja pysyvät! ;)

        aijjaa vai että " heikkoja kannattaa hoitaa, nii kyllä ne kasvaa ja pysyy"
        mä kuule hoidan kynsiäni jatkuvasti ja näin mut kappas ne vaan aina lohkee ja ne on muutenki semmoset löysät eikä kasva..


      • amisxx
        sdfskjfskj kirjoitti:

        aijjaa vai että " heikkoja kannattaa hoitaa, nii kyllä ne kasvaa ja pysyy"
        mä kuule hoidan kynsiäni jatkuvasti ja näin mut kappas ne vaan aina lohkee ja ne on muutenki semmoset löysät eikä kasva..

        Oletko ajatellut, että hoidat niitä väärin tai huonosti?
        Suurin asia mikä vaikuttaa kynsien kasvuun ja kuntoon on ravitsemus, eikä vahvistavat kynsilakat sun muut kynteen laitettavat aineet.


    • ravitsemustar

      kannattaa kiinnitää huomiota ravitsemukseen. itselläni on kyllä kovat ja kestävät kynnet ja uskon sen olevan ravintolisien ansiota. googleta mitkä ravintoaineet vaikuttavat kynsien kasvuun ja kestävyyteen. ainakin kalsium, pii.... jne.

    • surkeetkynnet

      ni mistä ostatte niitä *parempia* kynsiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe