Seppälän irtokynnet!!

Irtokynnet?

Eli ostin tänään Seppälästä irtokynnet. Makso jotai 3,95 € Millasia nää teidän mielestä on, onko kokemusta ja tekeekö se liima omille kynsille huonoa?
Huomasin ainakin että sen mukana tullut liima oli aika vahvaa ja supernopeesti kuivuvaa. Laitoin tipan sormelle, nipistin toisen sormen siihen ehkä alle 2 sekunniksi ja se otti jo aikalailla kiinni että jos olis kauemmin ja vetäis irti, ni varmasti nahka lähtis.

Jos kynnet sillä laittaa kiinni ni millä hitolla mä saan ne pois?

Ja onko kokemusta tämmösistä..?? Ne oli ihan tavalliset kynnet, missä on sellane valkonen reuna. eli se ranskalainen manikyyri vähäniinku ;DD

8

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakföjse

      ottaa liimapullo mukaan jos ja kun lähdet kynsies kas liikkeelle.
      10euron kynnet paljon paremmin, ja tuntuuki paljo paremmilta sormis. ei sellasilta köykäsiltä niinku noi halvemmat :)

      • oumaigaad

        mä ostin sielt kerra just jotkut 4e maksavat kynnet, iha suht hyvi ne kesti, paitsi ku lähín kouluu, kynsi tipahti.. joten todellakin kantsii pitää liimapulloo mukana. Kyllä sä ne pois saat, eiköhän ne itestäänkin lähe jonkun viikon sisällä... ja jos lukee ne ohjeet sielt takaa, ni siel lukee et kun kynnet haluu pois, pitää ne irrottaa kastamalla kynnet asetoniin eli kynsilakanpoistoaineeseen:)


      • nnnnfffffff
        oumaigaad kirjoitti:

        mä ostin sielt kerra just jotkut 4e maksavat kynnet, iha suht hyvi ne kesti, paitsi ku lähín kouluu, kynsi tipahti.. joten todellakin kantsii pitää liimapulloo mukana. Kyllä sä ne pois saat, eiköhän ne itestäänkin lähe jonkun viikon sisällä... ja jos lukee ne ohjeet sielt takaa, ni siel lukee et kun kynnet haluu pois, pitää ne irrottaa kastamalla kynnet asetoniin eli kynsilakanpoistoaineeseen:)

        kesti vajaa 2 tuntia. Ne vaa tippui heti ku yritti ottaa esim. laukusta kiinni.

        Nyt kasvatin omat jotka näyttävät tekokynsiltä. Jos kynnet eivät kasvaa tai ovat heikkoja kannattaa hoitaa niitä, ni kyllä ne kasvaa ja pysyvät! ;)


      • biljoonatsiljoona
        nnnnfffffff kirjoitti:

        kesti vajaa 2 tuntia. Ne vaa tippui heti ku yritti ottaa esim. laukusta kiinni.

        Nyt kasvatin omat jotka näyttävät tekokynsiltä. Jos kynnet eivät kasvaa tai ovat heikkoja kannattaa hoitaa niitä, ni kyllä ne kasvaa ja pysyvät! ;)

        Kasvatit omat kynnet JOTKA NÄYTTÄÄ TEKOKYNSILTÄ??? :D
        Kaikkea sitä kuuleekin! Huh huh!
        Tän päivät naurut! :D


      • sdfskjfskj
        nnnnfffffff kirjoitti:

        kesti vajaa 2 tuntia. Ne vaa tippui heti ku yritti ottaa esim. laukusta kiinni.

        Nyt kasvatin omat jotka näyttävät tekokynsiltä. Jos kynnet eivät kasvaa tai ovat heikkoja kannattaa hoitaa niitä, ni kyllä ne kasvaa ja pysyvät! ;)

        aijjaa vai että " heikkoja kannattaa hoitaa, nii kyllä ne kasvaa ja pysyy"
        mä kuule hoidan kynsiäni jatkuvasti ja näin mut kappas ne vaan aina lohkee ja ne on muutenki semmoset löysät eikä kasva..


      • amisxx
        sdfskjfskj kirjoitti:

        aijjaa vai että " heikkoja kannattaa hoitaa, nii kyllä ne kasvaa ja pysyy"
        mä kuule hoidan kynsiäni jatkuvasti ja näin mut kappas ne vaan aina lohkee ja ne on muutenki semmoset löysät eikä kasva..

        Oletko ajatellut, että hoidat niitä väärin tai huonosti?
        Suurin asia mikä vaikuttaa kynsien kasvuun ja kuntoon on ravitsemus, eikä vahvistavat kynsilakat sun muut kynteen laitettavat aineet.


    • ravitsemustar

      kannattaa kiinnitää huomiota ravitsemukseen. itselläni on kyllä kovat ja kestävät kynnet ja uskon sen olevan ravintolisien ansiota. googleta mitkä ravintoaineet vaikuttavat kynsien kasvuun ja kestävyyteen. ainakin kalsium, pii.... jne.

    • surkeetkynnet

      ni mistä ostatte niitä *parempia* kynsiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe