Jossakin lastenlaulukasetissa oli minulla laulu, josta muistan vain nämä kohdat osittain:
----
Tule katsomaan äiti (epäselvää), tule äkkiä katsomaan
Taas se poika ylitti pihan, katso Susannan ikkunaan
Hän ei nää, eikä kuule meitä, (epäselvää) yhtä vain katselee
(epäselvääväävää) ja taas se tanssii ja laulelee.
kertsi:
Minä raa raa raa, minä kas kas kas
Minä raa, minä kas, minä tan tan tan
Minä sii sii sii, minä nuu nuu a
Minä sinua
----
Eli tietoa laulusta ja lyriikka korjattuna/täydennettynä, niin olen hyvin kiitollinen
Mikä lastenlaulu?
5
3375
Vastaukset
- sirkushevonen
Vitsi, joku muukin muistaa sen! Ei mitään käsitystä laulun nimestä, esittäjästä tai kasetista (toivottavasti jollain olisi!)
Aika samanlaisesti muistan minä sanat
Tule katsomaan äiti pian, tule äkkiä katsomaan,
sama poika taas ylitti pihan, katsoi Susannan ikkunaan.
--- Nytpä taidankin tietää miksi tuli tuollainen siskosta
ja sen posket heloitti siksi, kun ne tykkää toisista.
Minä raa raa raa....- Taikakissa
Superkuperkeikka-levy. Tenavatähden edeltäjä 80-luvulta.
- retropossu
Kiva kun täydensit tuon loppukohdan :)
- retropossu
Taikakissa kirjoitti:
Superkuperkeikka-levy. Tenavatähden edeltäjä 80-luvulta.
Googletin tuon levyn ja sen kautta sain selville, että se on myös "pikkuponi" levyllä ja se minulla on ollut pienenä.
Julkaistu 84, tottakai, se paras vuosi parhaalla vuosikymmenellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2004333"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1002872Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m212835Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p912643Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223476 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark532275Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332107- 202062
- 861976
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371971