E Nurminen..?

Liedesberg

Onko kellään kokemuksia Saksassa toimivasta tuonti firmasta Auto Woll, E Nurminen..? Onko autot oleet mitä on luvattu kunnolttaan / kilometreiltään..? Entä paperi puolen hommat tullausta ja katsastusta varten..?

8

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tt

      Muutoin homma toimi ok ja avaimet käteen periaatteella, mutta 15.000 euron autossa oli korjattavaa 2.000 euron edestä, joita ei kuvissa näkynyt. Hyvitystä ei pyynnöstä huolimatta kuulunut, vaikka suurimman osan osista ostin purkaamolta.

    • HUIJATTU

      On kyllä kokemusta on valehteleva huijari mitä se sanoo se ei pidä. Puhelimessa
      saattaa olla mairea ja rehellisen tuntuinen. Rahatkun olet lähettänyt niin sitten ei tapahdu oikein mitään pitkään aikaan. Yleensä autoista on kilometrimittarit käsitelty
      ja huoltokirjat tekaistu. VAROKAA AUTOLIIKE E.NURMINEN JA AUTO WOLL.

      • Toinen huijattu

        Joo, kyllä se on huijaus firma huijasivat minua. Kerrottiin, että auto on hyvä eikä mitään vikaa, mutta vikoja oli paljon 1700 euron edestä. Pyysin ottamaan osaa korjausiin, mutta ei oo kuulunut mitään. Toiminimiä on Tuomo Nurmisella useita E.Nurminen, auto-woll, service@inter-car-center.


      • huijattu
        Toinen huijattu kirjoitti:

        Joo, kyllä se on huijaus firma huijasivat minua. Kerrottiin, että auto on hyvä eikä mitään vikaa, mutta vikoja oli paljon 1700 euron edestä. Pyysin ottamaan osaa korjausiin, mutta ei oo kuulunut mitään. Toiminimiä on Tuomo Nurmisella useita E.Nurminen, auto-woll, service@inter-car-center.

        Auto Woll Nurminen täysi huijari valahtelee minkä ehtii. Jos maksat auton niin et voi
        olla varma saatko autoa. Valehtelee autos ja toimitusajoista.


      • puihin mennyt ostaja
        huijattu kirjoitti:

        Auto Woll Nurminen täysi huijari valahtelee minkä ehtii. Jos maksat auton niin et voi
        olla varma saatko autoa. Valehtelee autos ja toimitusajoista.

        Kokemusta löytyy:Tosi liikuttava tarina: Miiehellä on juuri vaimo kuollut ja isä kaksi viikkoa sitten haudattu joten toimitukset ovat viivästyneet eikä kaikki ole ihan pysynyt niin kuin on luvattu esim . toimitusajoissa kun non niin vaikea elämäntilanne.


    • Pahasti Kusetettu

      Joo niin liero huijari kun mies vain voi. Elzbieta Nurmisen (vaimonsa) omistamilla tiluksilla woltersdorffissa asuu.
      noin 4v sitten häneltä ostin Chevrolet Suburban auton.
      Auto oli kaikkea MUUTA mitä puhelimessa keskustelimme kuvissa ja myynti-ilmoituksissa näkyi.

      Korjauskustannuksia tuli noin 5000e verran
      mm mistä valehdeltiin kun kysyin useaan kertaan auton oli
      Risa vaihteisto.
      Vakava moottorivaurio (Moottorissa ei ollut öljyä) Ja hän oli omien sanojensa mukaan ajanut tämän Woltersdorffista Lybeckin satamaan noin 70km.
      Osia/paneeleita puuttui ja ties mitä.
      Myöskin karmea pelleily auton papereiden kanssa, kun kas kummaa laput puuttuivat joita rekisteröimiseen ja kilpiin saamiseksi vaaditaan.
      Paperit piti olla autossa ja hänen sanojensa lainaten nou problem.

      Autossa 32 pientä lommoa / painaumaa ja puhelimessa kerrottiin EI LOMMOJA ainostaan kuskin oven alareunassa vähän maali lähtenyt Siinä hän puhui kyllä totta.

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA OSTAKO TÄLTÄ MIEHELTÄ MITÄÄN.

      Uhkaillakkin hän osaa:
      mm moottoripyörämiehillä
      puolalaisilla ystävillään, kun hänelle ehdottaa kaupanpurkua.

      Ps Kusipää lupaan että me näemme vielä.

      Timo S

    • Paratiisin autot

      Oma vika jos ostaa auton ulkomailta näkämättä ja ajamatta.
      Siinä se suuri säästö hupenee ilmaan ja jää paskan maku suuhun.

    • Aatunpoikia

      Tuo Auto Wulf on Suomalis syntyisten veljesten firma.Tuovat autoja saksasta ja naapurimaista.
      Kauppaavat netissä lähinnä mersuja.
      Valitettavasti heihin ei voi luottaa.
      Toivat minulle vähän ajetun MB auton Helsinkiin.
      Sovittiin että ehdottomasti pitää olla kolaroimaton,savuton ja hyvillä varusteilla.
      No olihan etulokarissa lommot ja vähän kylelläkin.
      Hais kessulle.
      Ja mikä ovelinta,meinas maksattaa autosta vielä ALV veron meillä.
      Sanoisin että pysykää erillään kaikista autovälittäjistä.
      Jos haluatte hyvän auton niin ottakaa joku kielitaitoinen henkilö ja lennätte itse hakemaan autoa.
      Ajamalla Tanskan kautta kotis.Ette pety

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe