Onko tietoa, mistä voisi tilata ko. koolla olevia vaatteita, jotka vielä olisi kaunnita niin arkeen kuin juhlaan.
Koko 46 -
3
729
Vastaukset
- hoö_,,,,,,,
Kirjoita Googleen ISOT KOOT :)
- Mopsi67
Tampereelta Koskikeskuskessa 3 .krs on kiva liike LindaMode, www.lindamode.fi,
heillä on myös verkkokauppa. Kaikenkokosille ja kauniita vaatteita, arkeen ja juhlaan.
Minä käytän sitä
t. Mopsi67- mutta Saksasta
ulla.popkens.dk. Kauniita, istuvia, erittäin hyvälaatuisia...Olen kokeillut monia ulkomaisia kun Suomesta ei löydy (paitsi VILA) . Vaatteissa löytyy kaikkiin tarkoituksiin. Ainoat vaatteet mihin olen tyytyväinen ja missä näytän sopusuhtaiselta koska ne sopivat kuin räätälöidyt. Pidän myös tanskalaisesta Venus & Mars mutta heillä on yleensä koko 46 loppuunmyyty ja 46/48 on säkkimäinen ainakin minun päälläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677