pikaista apua tarvitaan!!

tietämätön777

Ehtoota! Osaako kukaan kertoa minkä arvoinen ja miltä ajalta on sormus missä lukee "victoria dei gra britt regina fid def ind imp"? Sormuksessa myös pari leimaa, joita ei erota ihan paljaalla silmällä, enkä omista suurennuslasia ja naisen kuva joka esiintyy googlen kuva haussakin melkeenpä joka kuvassa kun laittaa hakusanaksi "victoria dei gra britt regina fid def ind imp". Kaikki tiedot ovat tarpeen, kiitos jo etukäteen!

4

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rojalisti

Leima kannattaa syynätä, koska sehän kertoo valmistusvuoden. Rouvashenkilö kuvassa on siis brittimonarkki Victoria, joka hallitsi kymmeniä vuosia 1800-luvulla. Jotain osviittaa oheisesta linkistä:
      http://www.tukes.fi/jalometallituoteopas/leimat_vuosi.html
      Englantilaisia leimoja voit hakea kyseisellä kielellä, tai poiketa asiantuntijan juttusilla.

• Arvon etsijä

Löysin vanhempieni katäköistä samanlaisen sormuksen. Arvoa etsiskelen ja olen huomannut että yllättävän usealta eri ihmiseltä samanlainen sormus löytyy

• antts

Täällä samanmoinen. Sormus itsessään on jotain päällystettyä metallia (ehkä kullattu), mutta siihen on upotettu kolikko, jonka aitoutta nyt selvittelen. Voi olla jäljennöskin, ja sinänsä arvoton sormus. Kolikko näyttää olevan toisesta laidastaan vähän irti, joten koetan saada tuon ulos jotenkin vahingoittamatta kolikkoa. Sormus on jo niin huonokuntoinen muuten ettei sen väliä.

• Haslaaapaskaa

Mulla löytyy kans samanlainen sormus ja toisesta reunasta vähän ulompana? Kellään mittään hajua sormuksesta ja näyttäisi olevan kultaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3693
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2394
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1945
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1699
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1489
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      91
      1303
    Aihe