Sisaren mies ahdistelee minua

Tiusan taa

Sisareni mies ahdisteli minua yli 30 v sitten kun olin vasta 14 vuotias. Hän ei jättänyt minua rauhaan, jatkuvasti tavatessa hän lähenteli ja yritti suudella. Kun olin heillä kerran yökylässä, hän yritti raiskata minut. En uskaltanut kertoa kellekkään. Kysyin mieheltä koska hän aikoo jättää minut rauhaan. Hän vastasi että sitten kun löydän itselleni poikaystävän.

Myöhemmin muutin toiselle paikkakunnalle töihin usean sadan kilometrin päähän. Silloin pääsin miehestä eroon. Kävin aina silloin tällöin tietysti synnyinkodissani ja näin miestä mutta hän jätti vähitellen minut rauhaan. Menin itsekin naimisiin myöhemmin ja sain lapsia. Myös sisareni sai kyseisen miehen kanssa 4 lasta. Nyt yhtäkkiä mies on alkanut uudelleen olla minusta kiinnostunut. Hän hymyilee imelästi ja iskee silmää kun olen käynyt heillä kylässä. Nyt heidän tyttärensä meni naimisiin ja mies yritti ottaa minusta kovasti kuvia siellä. Myöhemmin tuli facebookin kautta viesti jossa hän ihmetteli miksi olen niin outo kun tavataan. Sitten hän sanoi että ei halua että meidän väliin tulee mitään koska olen hänelle tärkeä. Sitten kysyi minun sähköpostiosoitetta että voisi pitää minuun yhteyttä. Hän ei voi kuulemma olla ajattelematta minua päivittäin. Vastasin suorin sävelin mitä ajattelen ja sanoin että mitään salaista yhteydenpitoa en ala pitämään. Nyt on ollut hiljaista. Onneksi!!!!!

19

4465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Well done

      Onpas sinun sisarellasi inhottava mies. Hyvä kun vastasit suorin sävelin, ei tuollaista tarvitsekaan kenenkään sietää. Sukulaisiaan (ja sukuun naituja) ei valitettavasti voi itse valita...

      mutta sukurauhan takia ei tosiaan tarvitse tuollaisille minkäänlaista ystävällisyyden hiventäkään osoittaa!

    • Reippaasti tehty

      Millaista se facebook-viestintä on? Jäikö "miehen" yrityksestä mitään jälkiä, jotka voisit pistää siskollesi tiedoksi? Ei kukaan itsenäinen, järkevä nainen haluaisi tuollaisen kanssa jatkaa. Käynyt vielä lapsen kimppuun, oikein tosi ällö. Sun pitäisikin ilmoittaa siitä poliisille.

      • Onkosiskokinreipas?

        Voiskohan kyseessä olla myös vallankäytön yritys? Ehkä hän koetti, saako sinut aikuisenakin pelkäämään, varsinkin kun molemmat varmasti muistitte sen lapsena ahdistelun. Mitenköhän siskon ja tämän suhde oikeasti menee? Onko ukko tossun alla? Niin kai se yleensä menee, ja sitten katkeroidutaan. :D


      • Tiusan taa

        Herkullinen ajatus olisi paljastaa kaikki siskolleni, laittaa hänelle miehen viestit nähtäväksi, mutta tuntuu niin ikävälle särkeä heidän perheidyllinsä ja kaikki lapset kunnioittavat isäänsä tyyliin: kysymme isältä neuvoa elämän erilaisissa tilanteissa. Hän on siis päässyt perheessään arvostettuun asemaan ja lisäksi heidän perheensä on jehovantodistajia, siispä tällaista tyyliä siellä seurakunnassa kai opetetaan, vaimon pettäminen on ilmeisesti heillä hyväksyttävää!?


      • Surkeaa
        Tiusan taa kirjoitti:

        Herkullinen ajatus olisi paljastaa kaikki siskolleni, laittaa hänelle miehen viestit nähtäväksi, mutta tuntuu niin ikävälle särkeä heidän perheidyllinsä ja kaikki lapset kunnioittavat isäänsä tyyliin: kysymme isältä neuvoa elämän erilaisissa tilanteissa. Hän on siis päässyt perheessään arvostettuun asemaan ja lisäksi heidän perheensä on jehovantodistajia, siispä tällaista tyyliä siellä seurakunnassa kai opetetaan, vaimon pettäminen on ilmeisesti heillä hyväksyttävää!?

        Huh, sitä miettii, paljonko näitä valheessa eläviä naisia Suomessakin on. Miehet on kauheita lieroja, jotka sitten esittää sopivaa roolia, ja naiset hyväksyy sen, että homma edes näyttää siltä kuin pitäisi oikeasti olla. Pakko niiden on silti inhoa tuntea, ja sitä ne ei halua tiedostaa, vaan valittaa aina asian vierestä, ihmettelee mikä niissä on vikana, kun sänky tai muukaan läheisyys ei houkuttele. No, naisia on monenlaisia. Itse haluaisin aina ehdottomasti tietää totuuden. Koska häirintä koskee "vain" sinua, päätät tietysti itse.


      • ..

        tissit tippuu


    • OnnellinenÄiti

      Hui! Ekana tuli mieleen (näin pienten lasten äitinä), että eihän mies mene mitään tekemään omille lapsilleen? Minä kyllä informoisin siskoasi siitä 30v sitten tapahtuneesta ja näistä uusista.. Jo lasten takia! Et varmaan toivo, että he kokevat saman kohtalon kuin sinä tai vielä pahempaa :(

      • Tiusan taa

        Heidän lapsensa ovat kaikki jo aikuisia, vanhinkin jo 25 v. Siitä en tiedä mitään onko kyseinen mies lähennellyt lapsiaan silloin kun olivat pieniä. Olin kyllä täysin hölmistynyt kun mies näinkin pitkän ajan jälkeen vielä yrittää flirtata! Tuossa voi olla perää että yrittää vieläkin saada minut pauloihinsa. Mutta minä sanoin etten tosiaankaan aio alkaa pitää mitään salaista keskustelua ja yhteydenpitoa yllä sähköpostin välityksellä. Nyt ei ole viikkoon kuulunut mitään hänestä. Taisi uskoa kerralla tai sitten nolottaa niin paljon ettei kehtaa enää yrittää mitään. Toivottavasti.


      • Tiusan taa

        No VOOOI VOOOOI! Näkiskin joskus OIKEAN miehen, mutta niitä on valitettavasti NIIIIIN harvassa!


    • mk

      Kun ahdistelee niin kunnon potku suoraan munille ja vielä kunnon teräväkärkisillä kengilla niin että tuntuu ja jos ei usko niin tilaat kuunon muilutuksen siskosi miehelle ja kerrot siskollesi että olet naimisissa raikaajan kanssa niin hyvä tulee. Sanoppa miehellesi mitä siskonmies yrittä sinua vikitellä niin miehesi vetää sitä kunnolla turpaan niin oppii ettei varattuihin naisiin kosketa.

      • kaikenlaista väkeä

        No ei kyllä varaamattomiinkaan ilman heidän omaa suostumustaan...


    • tällästä!

      Totanoin, tiedän että tästä kirjotuksesta on vähän aikaa mut just vasta luin ja mua ottaa päähän tää. Sun olis pitäny olla rohkea sillon ennen, tiedän että ehkä 14v. ei aina tiedä mitä tehdä oikein mutta ehkä vähän vanhempana sanoa mitä se äijä sulle teki koska et ole ollut ainoa etkä tule olemaan ainoa. Hän on varmaan 100% koskenut omia lapsiaan tai muitten ja ehkä tekee sitä nyt. Naisilla pitäis olla rohkeutta avata suitaan jos ei oman itsensä takia niin sitten muitten että tämmöset pervit sais sitä mitä pitäs. Ei oo oikein mitä se ukko teki mutta ei ole oikein heittäytyä pelkuri uhriksikaan.
      Luulenpa että siskosi tietää hänestä vähän enemmän kun luulet ja luulenpa että tämä mitä tekee on vähän niinkuin hyväksyttävää noissa piireissä ja kaikki tietää että sitä tapahtuu. Ihmiset pitävät kaiken maailman kulisseja pystyssä ettei muu maailma heitä tuomitse (pelkureita). Eli jos sanot siskolles tästä asiasta niin en usko että teiltä menee suhteet poikki. Alussa hän voi olla tietenkin vähän järkyttynyt mutta en usko että sieltä tulee eroja tai mitään muutakaan. Minusta olisi hyvä asia että puhuisit tästä siskolles ja kun niitä lapsen lapsiakin alkaa tulla niin mitä luulet että sillä ukolla on sitten mielessä?

    • rth

      kerro sisarelles, haistata vaan vitut sille paska läjälle.

    • jk

      vai n in

    • hoida hommeli

      Annat sille muutaman kerran, koska itsekin mietit asiaa päivittäin. Noin se hoituu.

    • jk

      aika paha

    • .

      Jh

    • jk

      paska ukko

    • Proffadinladen

      Mielestäni sun pitäisi kertoa tästä jollekin, siskollesi kenties että katsoo lastensa perään sillai hieman tarkemmin. Mies on kenties häiriintynyt ja saattaa käytää lapsiaan vielä hyväkseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe