Minulla on Euro Samara jossa on vanhemman mallinen ohjauspyörä.
Nyt on lakanut vaivata kuuluisiko siinä olla airbag.
Mistä saisi tietää asian? Voiko ylipäänsä asentaa autoon johon kuuluu airbag tavallisen ohjauspyörän?
Auto on vuosimallia 1998.
Airbag Samara
5
559
Vastaukset
- 26
Normaalissa autossa lukee ratissa ja huoltokirjassa.
Ryssykkä autoissa jos sattuu olemaan semmoinen, törmätessä sieltä tulee sirppi ja vasara, henki pois. - älä unta nää
Niihin laitettiin Suomessa jälkiasenteinen tarvikeairbag. Jos omassasi ei ole niin voit sen helposti tehdä itsekin. Etsi jostain Valintatalon vanha punainen muovipussi ja täytä se ilmalla. Teippaa ohjauspyörään. Siinä se.
- Lada.
Kiitos ystävä. Näin teen. Kun olet ihana ihminen lainaisitko sitä puhallettavaa tyttöystävääsi Ladani etupenkille. Olisi paljon mukavampi kruisailla kaduilla luu ulkona Samarallani kun olisi kerrankin joku naisen oloinen kyydissä. Älä pelkää en lankea hänen loveensa. Olen uskollinen elämäni Samaralle.
- muut kassit ei käy
Lada. kirjoitti:
Kiitos ystävä. Näin teen. Kun olet ihana ihminen lainaisitko sitä puhallettavaa tyttöystävääsi Ladani etupenkille. Olisi paljon mukavampi kruisailla kaduilla luu ulkona Samarallani kun olisi kerrankin joku naisen oloinen kyydissä. Älä pelkää en lankea hänen loveensa. Olen uskollinen elämäni Samaralle.
on vetää letku hanurista povitaskussa olevaan siwan kassiin jolloin törmäysvaaran ilmetessä kassi täyttyy pierulla. Ellei mene liian märäksi.
- Ladamiäs
Ei Ladaan mittään tommosia kuulu. Se on teknisesti simppeli peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873