Minulla on Euro Samara jossa on vanhemman mallinen ohjauspyörä.
Nyt on lakanut vaivata kuuluisiko siinä olla airbag.
Mistä saisi tietää asian? Voiko ylipäänsä asentaa autoon johon kuuluu airbag tavallisen ohjauspyörän?
Auto on vuosimallia 1998.
Airbag Samara
5
565
Vastaukset
- 26
Normaalissa autossa lukee ratissa ja huoltokirjassa.
Ryssykkä autoissa jos sattuu olemaan semmoinen, törmätessä sieltä tulee sirppi ja vasara, henki pois. - älä unta nää
Niihin laitettiin Suomessa jälkiasenteinen tarvikeairbag. Jos omassasi ei ole niin voit sen helposti tehdä itsekin. Etsi jostain Valintatalon vanha punainen muovipussi ja täytä se ilmalla. Teippaa ohjauspyörään. Siinä se.
- Lada.
Kiitos ystävä. Näin teen. Kun olet ihana ihminen lainaisitko sitä puhallettavaa tyttöystävääsi Ladani etupenkille. Olisi paljon mukavampi kruisailla kaduilla luu ulkona Samarallani kun olisi kerrankin joku naisen oloinen kyydissä. Älä pelkää en lankea hänen loveensa. Olen uskollinen elämäni Samaralle.
- muut kassit ei käy
Lada. kirjoitti:
Kiitos ystävä. Näin teen. Kun olet ihana ihminen lainaisitko sitä puhallettavaa tyttöystävääsi Ladani etupenkille. Olisi paljon mukavampi kruisailla kaduilla luu ulkona Samarallani kun olisi kerrankin joku naisen oloinen kyydissä. Älä pelkää en lankea hänen loveensa. Olen uskollinen elämäni Samaralle.
on vetää letku hanurista povitaskussa olevaan siwan kassiin jolloin törmäysvaaran ilmetessä kassi täyttyy pierulla. Ellei mene liian märäksi.
- Ladamiäs
Ei Ladaan mittään tommosia kuulu. Se on teknisesti simppeli peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561328
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu571201Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin78823- 51817
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795