En käsitä mikä ongelma minulla on naisten kanssa. Aina jos tulee joku mahdollisuus hieroa tuttavuutta niin jäädyn enkä oikeastaan sano mitään. Koulussa en mene koskaan naisten luokse, koska en tiedä mitä keskustella ja pelkään joutuvani torjutuksi. Olen koettanut matkia ihmisiä, jotka osaavat viehättää naisia ulkonäöllää ja luonteellaan jos se vaikka minuun auttaisi. Eivät ne katseet tai silmäpelitkään naisten kanssa sen kummemmin auta minua sitten loppujen lopuksi. Kaiken huippu tässä joskus oli se, että sain erään kauniin naisen numeron baari illan jälkeen. Sitten seuraavana aamuna normaalissa 0,0‰ tilassa kirjoitin n. 20 eri viestiä luonnokset osioon. Jostain syystä yksikään niistä EI koskaan vielä ole päätynyt lähetetyt puolelle. Nyt taas alkaa olemaan liian myöhäistä.
Saattaapi olla tyhmä kysymys, mutta mitä tehdä? Miten luoda naiseen vaikutus ja saada kiinnostumaan jos jutut eivät suju luonnollisesti ennen, kun tuntee jonkin asteista luottamusta. Miten mennä luonnollisesti vaikkapa koululle juttelemaan ilman, että tarvitsisi kokea taka raivossa ajatuksena, että "nyt se ahdistuu, nyt se ahdistuu tai sitä ei kiinnosta, se vihaa minua" jne...! Sen siitä saa, kun tytöt syrjivät koko päiväkoti ajan, alakoulun ajan ja osittain yläasteenkin.
Naiset
7
467
Vastaukset
- Mölymies23
Kehität liian kovat paineet itsellesi. Pidä odotukset matalalla ja lähde vain kokeilemaan erilaisia juttuja pitää yhdessä hauskaa naisten kanssa. Naiset tulevat pitämään sinua vielä monesti pellenä, niin kuin meitä kaikkia muitakin. Mitä sitten? Jos et lähetä niitä viestejä, mitään ei tapahdu.
- ??)
Ensinnäkin - jos minä olisin kirjoittanut 20 viestiä, niin minulle tulisi kovat paineet lähettää edes jokin niistä. Muuten olen tehnyt valtavasti turhaa duunia. Eikö sinulle herää mitään tällaista ajatusta ? Tällä tavallahan se esimerkiksi menee eli baby-steps eli alkaa duunaamaan vähän kerrallaan ja sitten havaitsee, että tässähän on jo duunattu aika paljon eikä tätä enää voi nollata.
Noin yleisesti sanoisin, että sinulla on ongelmaa sosiaalisten taitojen kanssa. Joudun itse opiskelun takia lueskelemaan sellaista kirjaa kuin Reijo Kauppila: Vuorovaikutus- ja sosiaaliset taidot. Sosiaalisista taidoista perustaitoihin (8 kpl) lukeutuvat mm. 3) keskustelun aloittaminen ja 4) keskustelutaidot. Sinänsä tämä kirja ei nyt keskity mitenkään näihin kahteen eli tähän tapaukseen parempiakin kirjoja varmaan on, mutta tarkoitan sitä, että voisit suhtautua asiaan vähemmän henkilökohtaisesti ja enemmän analyyttisesti. Suhtaudut asiaan vähän niinkuin tekisit matikan läksyjä (varmasti pidät matikasta, eikö niin). Koulutat itsestäsi sosiaalisten taitojen expertin. Ja kun pakit tulee, niin vika ei ole sinussa vaan sosiaalisissa taidoissasi eli pitää opiskella lisää. Reiska muuten sanoo, että merkittävä osa sosiaalisista taidoista opitaan vapaamuotoisesti havaitsemalla toisten käytöstä. Eli en nyt kyllä ole aivan varma voiko niitä kirjasta kovin hyvin oppia. - kaverin kanssa
Voi sua. Teillä miehillä on se ongelmana, että te yritätte tehdä kaiken yksin. Minä olen nainen ja kyllä minullakin on vastaavia tilanteita, mutta arvaa mitä teen silloin? Puhun kaverin kanssa. Pyydän kaverilta neuvoa. Kaveri voi istua vieressä kädestä pitämässä kun lähetän sen viestin... luulen, että sinua voisi auttaa sama. Onko sinulla ketään luottoystävää, joka voisi kannustaa sinua? Jos ei, niin kuuntele sitten meitä nettipalstan vieraita ihmisiä. Puhun varmaan kaikkien puolesta sanoessani, että just do it. Ellei baarinaisen numeron saamisesta ole jo hirveän kauan, lähetä nyt joku niistä viesteistä! Jos se oli vaikka 10 päivää sitten, niin voit ihan hyvin vielä lähettää viestin. Laita ehkä alkuun jotain siitä että aikaa on jo kulunut vähän mutta hän on vieläkin ajatuksissasi ja olisi kiva nähdä. Ja jos koulussa haluat jutella naisille, niin juttele. Ei siitä kuole. Jos joku nainen kohtelee sinua inhottavasti ja epäystävällisesti, niin hän ei ole arvoisesi etkä menetä mitään. Puhumalla naisille et voi menettää mitään (sen pahempaa kuin että ehkä itsetuntosi saa pienen kolauksen) mutta voit voittaa sitäkin enemmän. Tässä asiassa täytyy vaan ottaa riskejä jos oikeasti haluaa jotain!
- ................
"Miten luoda naiseen vaikutus ja saada kiinnostumaan jos jutut eivät suju luonnollisesti ennen, kun tuntee jonkin asteista luottamusta. Miten mennä luonnollisesti vaikkapa koululle juttelemaan ilman, että tarvitsisi kokea taka raivossa ajatuksena, että "nyt se ahdistuu, nyt se ahdistuu tai sitä ei kiinnosta, se vihaa minua" jne...! Sen siitä saa, kun tytöt syrjivät koko päiväkoti ajan, alakoulun ajan ja osittain yläasteenkin. "
Naista ei saa nostaa (mielessään) jalustalle. Nainen ei ensinnäkään viihdy siellä ja haluaa alas sieltä, ja toisekseen siellä ollessaan nainen katsoo miestä alaspäin ja ei tunne minkäänlaista seksuaalista viehätystä tähän.- joku 91
?)): "suhtaudut asiaan vähän niinkuin tekisit matikan läksyjä (varmasti pidät matikasta, eikö nii?"
Itse asiassa vihaan matematiikkaa enemmän kuin mitään muuta. Kirjoituksissakin kirjoitan ruotsin ennemmin kuin matikan paremman menestymis mahdollisuuden vuoksi. Ärsyttää sinällään tämä streotypia, että jos on huono naisten kanssa niin olisi spesialisti nörttimäisyydessä. En ole vaan elän muuten suht samanlaista elämää, kun muutkin paitsi etten naisiin tutustu niin kuin muut. Ongelmani on ehkä ujous naisia kohtaan, joka voi johtaa juurensa tuolta nuoruuden ajoilta. Silloin koin ties mitä alistamista ja vihaa tyttöjen taholta. eikä minulla ole koskaan ollut kunnollista isää joka antaisi esimerkkiä.
.......: "Naista ei saa nostaa (mielessään) jalustalle. Nainen ei ensinnäkään viihdy siellä ja haluaa alas sieltä, ja toisekseen siellä ollessaan nainen katsoo miestä alaspäin ja ei tunne minkäänlaista seksuaalista viehätystä tähän. "
Eli tarkoitat tällä sitä, että minun pitäisi olla välittämättä siitä mitä nainen ajattelee? Minun olisi ikään kuin hyvä olla ujostumatta ja sanoa normaalisti ja rehdin oloisesti asiani naiselle, josta pikkuhiljaa aina edetä. Kehua naisen piirteitä ja katsoa tätä silmiin itsevarmasti?
"Puhu kaverin kanssa" käyttäjä!
Kiitos viestistä! Oli oikein avaavaa, kun sain naisen näkökulmasta tietää. Ongelmahan on sinällään sekin, että itsellä ei ole oikeastaan yhtään läheistä ystävää, jolle kehtaisin näitä kertoa. Siksi kirjoitan täällä. Mutta iso kiitos sinulle ja myös muillekin vastaajille! - ..........
joku 91 kirjoitti:
?)): "suhtaudut asiaan vähän niinkuin tekisit matikan läksyjä (varmasti pidät matikasta, eikö nii?"
Itse asiassa vihaan matematiikkaa enemmän kuin mitään muuta. Kirjoituksissakin kirjoitan ruotsin ennemmin kuin matikan paremman menestymis mahdollisuuden vuoksi. Ärsyttää sinällään tämä streotypia, että jos on huono naisten kanssa niin olisi spesialisti nörttimäisyydessä. En ole vaan elän muuten suht samanlaista elämää, kun muutkin paitsi etten naisiin tutustu niin kuin muut. Ongelmani on ehkä ujous naisia kohtaan, joka voi johtaa juurensa tuolta nuoruuden ajoilta. Silloin koin ties mitä alistamista ja vihaa tyttöjen taholta. eikä minulla ole koskaan ollut kunnollista isää joka antaisi esimerkkiä.
.......: "Naista ei saa nostaa (mielessään) jalustalle. Nainen ei ensinnäkään viihdy siellä ja haluaa alas sieltä, ja toisekseen siellä ollessaan nainen katsoo miestä alaspäin ja ei tunne minkäänlaista seksuaalista viehätystä tähän. "
Eli tarkoitat tällä sitä, että minun pitäisi olla välittämättä siitä mitä nainen ajattelee? Minun olisi ikään kuin hyvä olla ujostumatta ja sanoa normaalisti ja rehdin oloisesti asiani naiselle, josta pikkuhiljaa aina edetä. Kehua naisen piirteitä ja katsoa tätä silmiin itsevarmasti?
"Puhu kaverin kanssa" käyttäjä!
Kiitos viestistä! Oli oikein avaavaa, kun sain naisen näkökulmasta tietää. Ongelmahan on sinällään sekin, että itsellä ei ole oikeastaan yhtään läheistä ystävää, jolle kehtaisin näitä kertoa. Siksi kirjoitan täällä. Mutta iso kiitos sinulle ja myös muillekin vastaajille!".......: "Naista ei saa nostaa (mielessään) jalustalle. Nainen ei ensinnäkään viihdy siellä ja haluaa alas sieltä, ja toisekseen siellä ollessaan nainen katsoo miestä alaspäin ja ei tunne minkäänlaista seksuaalista viehätystä tähän. "
"Eli tarkoitat tällä sitä, että minun pitäisi olla välittämättä siitä mitä nainen ajattelee?"
Joo, mutta jos ajattelet että "nyt panostan siihen että en välitä mitä tuo/nuo ajattelee" niin sitten jo välität mitä se/ne ajattelee.
" Minun olisi ikään kuin hyvä olla ujostumatta ja sanoa normaalisti ja rehdin oloisesti asiani naiselle, josta pikkuhiljaa aina edetä."
Jotakuinkin näin mielestäni - tai noin sen ehkä voisi ulospäin nähdä. Paitsi ei sitä nyt aina niin "rehdin oloinen" tarvitse olla kun naisia lähestyy, pahat pojat ja mysteerisyys viehättävät naisia alkuvaiheessa. Tämän ongelman kanssa tosin itsekin painiskelen parhaillaan, pitäisi saada enemmän kusipäisyyttä mukaan käytökseen.
" Kehua naisen piirteitä ja katsoa tätä silmiin itsevarmasti? "
Jos siltä tuntuu, kyllä. "Itsevarmuus" on toinen sudenkuoppa, koska jos ajattelet että "minun pitää olla itsevarmempi" niin siinä samalla teet jo asiasta itsellesi ongelman eikä noin ajatellen ikinä tule itsevarmaksi. Kyse on siitä mistä näkökulmasta tarkastelet maailmaa. - tyttöjen inhokki??
.......... kirjoitti:
".......: "Naista ei saa nostaa (mielessään) jalustalle. Nainen ei ensinnäkään viihdy siellä ja haluaa alas sieltä, ja toisekseen siellä ollessaan nainen katsoo miestä alaspäin ja ei tunne minkäänlaista seksuaalista viehätystä tähän. "
"Eli tarkoitat tällä sitä, että minun pitäisi olla välittämättä siitä mitä nainen ajattelee?"
Joo, mutta jos ajattelet että "nyt panostan siihen että en välitä mitä tuo/nuo ajattelee" niin sitten jo välität mitä se/ne ajattelee.
" Minun olisi ikään kuin hyvä olla ujostumatta ja sanoa normaalisti ja rehdin oloisesti asiani naiselle, josta pikkuhiljaa aina edetä."
Jotakuinkin näin mielestäni - tai noin sen ehkä voisi ulospäin nähdä. Paitsi ei sitä nyt aina niin "rehdin oloinen" tarvitse olla kun naisia lähestyy, pahat pojat ja mysteerisyys viehättävät naisia alkuvaiheessa. Tämän ongelman kanssa tosin itsekin painiskelen parhaillaan, pitäisi saada enemmän kusipäisyyttä mukaan käytökseen.
" Kehua naisen piirteitä ja katsoa tätä silmiin itsevarmasti? "
Jos siltä tuntuu, kyllä. "Itsevarmuus" on toinen sudenkuoppa, koska jos ajattelet että "minun pitää olla itsevarmempi" niin siinä samalla teet jo asiasta itsellesi ongelman eikä noin ajatellen ikinä tule itsevarmaksi. Kyse on siitä mistä näkökulmasta tarkastelet maailmaa.Meikällä on sama asia. Tytöt on niin v#tun töykeitä. Olen parin kans yrittän mut heti tul pakit. Johtuu osaksi ulkonäöst. Mut onha isoveliki vähä isommanpuoleinen ja sil o jo lapsi. Tytöt on mulle niin töykeit että harkittisin mieluummi homout mut seki kuiteski kusis. Yksi niistä kenen kanssa yritin tehdä tuttavuutta oli todella nätti ja semmost mut ulkonäön syytä ku kukaa ei edes halua tutustua... olen myös kiusattu onkoha sillä jotai osuutta tähän??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084