otin itseäni kerrankin niskasta kiinni ja tämä päätös pitää!
Ostin kesällä vuosikortin kuntosalille ja tykästyin pumppiin ja spinninkiin ihan tosissaan.
Nyt olen ollut viikon herkkulakossa ja se sisältää kaikki karkit,limut,pullat,jätskit,kakut,piparit yms. Ensimmäinen viikko on ollut aika rankka, kun tietää ettei saa syödä niin mieli tekee koko ajan enemmän, makeanhimon olen korvannut hedelmillä. Herkkulakon tarkoitus on kestää ainakin 1kk ja sen jälkeen vähentyä huomattavasti.
Olen tosiaan joku 168-170cm pitkä ja vaaka näytti tänä aamuna 79.1kg. Käyn vähintään 5kertaa viikossa pumpissa ja spinningissä, vähintään 1lepopäivä viikossa jolloin vaan venyttelen.
Tuloksia on tullut, en niinkään tuijota vaakaa vaan kuinka vaatteet suurenee :D Olen silti malttamaton kun haluaisin heti tuloksia mutta ajan kanssa sitten...
Ongelmana on nyt sitten reidet missä tulosta ei näy millään lailla, lihasmassa on etureisissä kasvanut. Sen huomaa ja tuntee, mutta onko hyviä vinkkejä reisien tehokkaaseen rasvanpolttoon?
reisien tehokas rasvanpoltto
7
1969
Vastaukset
- ole....
olemassakaan, paikallista rasvanpolttoa.
- malttamattomin
joo tiedän kyllä että ei ole mitään paikallista, kysynkin jotain vinkkejä mikä laji/reeni saisi reisistä rasvat palamaan (muun kehon rasvanpoltto ei ole niin merkittävää).
Elikkäs reisien pienentymisen kannalta hyviä vinkkejä. - hanzzuuu
malttamattomin kirjoitti:
joo tiedän kyllä että ei ole mitään paikallista, kysynkin jotain vinkkejä mikä laji/reeni saisi reisistä rasvat palamaan (muun kehon rasvanpoltto ei ole niin merkittävää).
Elikkäs reisien pienentymisen kannalta hyviä vinkkejä.Kannattaa lukea gym-lehden 03/2009 artikkeli "tähtäimessä pyöreä peppu", siitä on varmasti paljon apua. Löytyy osoitteesta: http://www.gym-lehti.fi/
- Mitäh??_?
malttamattomin kirjoitti:
Elikkäs reisien pienentymisen kannalta hyviä vinkkejä."onko hyviä vinkkejä reisien tehokkaaseen rasvanpolttoon?"
=> "olemassakaan, paikallista rasvanpolttoa."
=> "kysynkin jotain vinkkejä mikä laji/reeni saisi reisistä rasvat palamaan (muun kehon rasvanpoltto ei ole niin merkittävää). "
......?????????? - 8+9
Mitäh??_? kirjoitti:
"onko hyviä vinkkejä reisien tehokkaaseen rasvanpolttoon?"
=> "olemassakaan, paikallista rasvanpolttoa."
=> "kysynkin jotain vinkkejä mikä laji/reeni saisi reisistä rasvat palamaan (muun kehon rasvanpoltto ei ole niin merkittävää). "
......??????????Niin kyllä se aika tasaiseen palaa koko kehosta. Yleensä esimerkiksi naisilla on vähemmän rasvakudosta yläkropassa niin laihtuminen näkyy sieltä nopeammin ja vastaavasti alakropasta hitaammin jos siellä on sitten kertynyt enemmän. Lihasten treenaaminen auttaa siihen että fläsä asettuu nätimmin lihaksen päälle. Ensin laihdutus (dieetti, rasvanpoltto lihaskunto) ja sitten lihasten (muodon) rakentaminen puntilla. Jos haluaa, voi puntata kovaa samalla mutta tulokset eivät ehkä näy niin nopeasti kuin haluaisi.
- JepulisJep
Moi.
Pelkällä liikunnalla et laihdu vaan ihminen laihtuu syömällä. Vähennä rasvan ja hiilihydraattien syöntiä, mutta älä tee sitä kuurina, vaan pitkäaikaisempana elämäntapamuutoksena. Syö hyvyyksiä joskus, kun siltä tuntuu, mutta harvoin; älä kiellä kaikkea itseltäsi.
Ettet vain vetäisi liiassa innossasi jopa liikaa treeniä. Kunnon lepo on miltei yhtä tärkeää kuin itse treeni, eli esim joka toinen päivä treeniä luulisi riittävän. Jos teet nyt liikaa alkuinnostuksesta, siihen saattaa myös tulla nopea kyllästyminen.
Rasva palaa tasaisesti koko kehosta, eli pelkistä reisistä et sitä pois saa. - rasvaimulla
Paikallista rasvaa saa pois vain kirurgialla. Muuten läski kuluu tasaisesti koko kehosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232