joo eli olen niitä ihmisiä jotka ei usko tähän että 'hiukset kasvaa nopeammin kun latvoja välillä leiklaa' sillä mulla on se että kun olen vihdoin saanut kasvatettua niin käyn kampaajalla ottamassa kuivat latvat pois niin ne on niin kuivat että leikkauksen jälkeen olen taas lähtöviivalla eli pituus tapittaa paikallaan eli onko jotain konstia hoitaa kuivat latvat ilman leikkausta että sais alkaa kasvattaan? :)
kuivat latvat
hullu66
2
490
Vastaukset
- hiukset on kuollutta
Kokeile säännöllisiä öljyhoitoja ja hiuksiin jätettäviä hoitoaineita (etenkin latvoihin). Joo, hiukset on kuolleita. Latvojen leikkuu ei vaikuta kasvuun mitenkään.
- hiuksi
Tietenkin se vaikuttaa, koska jos hiukset on silkkaa hamppua latvoista, ne katkeaa helposti, eli hius lyhenee ja tuntuu ettei hiukset kasva ollenkaan. Siksi hamput olisi hyvä leikata pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361