Yamaha FG

kysely488

Tietääkö kukaan mikä olisi Suomessa käypä hinta tuollaisellehttp://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=447808

Googlella kyllä löytää jenkkiläisiä hintoja, mutta nimenomaan kiinostaa paljonko Suomen maaperällä kannattaisi tuollaisesta käytettynä maksaa.

6

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

      .... meinaatko tuota linkin takana majailevaa FJ 645 kitaraa? siinähän se myyjän pyynti töröttää euroina suunnilleen sitä mitä maailmalla pyytävät dollareina. Koita nyt vähän tinkiä eikös se kuulu asiaan tämmöisissä kaupoissa. Mitä itse kitaraan tulee, niin minun silmään se on todella nätin näköinen ja siinä on kuusikansi joten jos se on ok säädöissä ja soi nätisti, niin miksipä siitä ei ihan rahaakin voisi maksaa. Onhan käytetyssä akkarissa kummiskin se etu, että siinä on puut asettuneet eikä ehkä enää niin helposti halkeile jos on jo useamman talven täkäläisessä ilmastossa viettänyt.

      • ketjun aloittaja

        Kyllä. Meinasin tuota linkin takana olevaa kitaraa. Otsikko oli väärä. Mutta joo, omasta mielestä hinta tuntuu olevan kohdallaan, mutta avasin ketjun siksi, että jos jollain on samanlainen ja on sitä mieltä että älä osta tuohon hintaa tai ko. mallissa olisi jotain yleisiä lastentauteja, niin kertoo. Kun en itse Yamaha nykyisiä enkä vanhoja malleja tunne.

        Kiitos vastauksesta.


      • mika2
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Kyllä. Meinasin tuota linkin takana olevaa kitaraa. Otsikko oli väärä. Mutta joo, omasta mielestä hinta tuntuu olevan kohdallaan, mutta avasin ketjun siksi, että jos jollain on samanlainen ja on sitä mieltä että älä osta tuohon hintaa tai ko. mallissa olisi jotain yleisiä lastentauteja, niin kertoo. Kun en itse Yamaha nykyisiä enkä vanhoja malleja tunne.

        Kiitos vastauksesta.

        .... mulla on itselläni yksi Yamaha (juurikin FG olisko 410 tjsp) ja olen jonkin verran Yamahan akkareita soitellut muitakin. Sanoisin, että Yamahat ovat hyvämaineisia soittopelejä noin ylisummaan. Tuosta kyseisestä kitarasta en tiedä kun en ole sellaisella soitellut, mutta lupaavan oloinenhan tuo on. Käypää hintaa noissa kitaroissa, jotka ovat ja aikaa sitten poistuneet tuotannosta, on hankala määrittää. Tuollaisia jos ei ole saatavilla niin hinta on silloin se millä kauppa syntyy. Vanha jammu ei mielestäni ole sinällään mikään päätön valinta soittopeliksi. Joka tapauksessa en usko, että tuohon rahaan saat uutenakaan saman tasoista soittokapinetta.


    • isni

      ostin fg 410 käytettynä.. hyvä peli muuten mutta nauhat onnettoman mehmeää metallia..

    • Anonyymi

      Minulla on Yamaha FG411-12, ollut jo 23 vuotta. Eipä näytä kärsineen juuri mitenkään, paitsi että nauhat piti vaihtaa viime toukokuussa. Muuten soi ja kukkuu, vielä kun pistivät 009- kielisatsin.

      Mitä tulee esitettyyn kysymykseen: noin 130 e alkaen saa jonkunlaisen uuden, mutta jos haluaa sijoittaa enemmän, niin hintaviakin kyllä löytyy....

      Käy F-musiikin nettisivuilla, niin varmasti löydät kaipaamasi tiedon.

      • Anonyymi

        Ei pahalla, mutta minusta tollaisista halpiksista kannattaa hankkiutua pikaisesti eroon jos sellainen on vahingossa nurkkiin jäänyt lojumaan. Mulla oli aikanaan muutamia vastaavia losoja, joista olen jo eroon päässyt. Huono sointi, eivät pysy vireessä, usein kiero kaula jne. Aloittajalle ne antavat kyllä paljon oppia säätöhommista sun muista, mutta jos haluaa keskittyä soittamiseen, kannattaa hankkia laadukkaampi soitin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe