mitä kuuluu??

mä juon kahvia ja yritän psyykata itseni baaribilettämiseen.

15

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois mennä yksin porekylpyyn rentoutumaan

• lillua vedessä ja nauttia veden ryöpsähdyksistä.
        toki mielummin olisin jonkun kivan kertun kanssa poreillut, mut ku nyt sellaista ei ollut joutu tyytymään toiseksi parhaaseen seuraan eli itseeni.

• monte24 kirjoitti:

lillua vedessä ja nauttia veden ryöpsähdyksistä.
        toki mielummin olisin jonkun kivan kertun kanssa poreillut, mut ku nyt sellaista ei ollut joutu tyytymään toiseksi parhaaseen seuraan eli itseeni.

Eikö sinulla ole edes kumiankkaa seuranasi?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Eikö sinulla ole edes kumiankkaa seuranasi?

oli niin kovassa käytössä et lähti litomaan

• disturbedoom

eilisestä Miks sinun pitää psyykata sitä? Etkö halua lähteä?

• pakko lähteä edustamaan perhettä

• disturbedoom
        monte24 kirjoitti:

pakko lähteä edustamaan perhettä

minunkin piti eilen edustaa itseäni. En olis välttämättä halunnut mennä :\
        Ehkä sinulle tulee siitä huolimatta hyvä ilta. Minunkin oli.

• . .
      • onko se paha asia et 6 tunnin ajan juo joka viikonloppu?

• . .

• Miksi jotkut kuvittelevat, että juomisen takana on aina jokin murheelinen syy? On huolia tai murheita, halua paeta todellisuutta jne. Ja että jos syy pystyttäisiin poistamaan, juominen loppuisi. Onko aivan mahdotonta ymmärtää, että juominen voi olla rentouttavaa? Tai että siitä tulee hyvä olo? Että kännissä vain on yksinkertaisesti kivaa? Että vaikka kaikki on elämässä mallillaan, humalassa on vielä hauskempaa?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Miksi jotkut kuvittelevat, että juomisen takana on aina jokin murheelinen syy? On huolia tai murheita, halua paeta todellisuutta jne. Ja että jos syy pystyttäisiin poistamaan, juominen loppuisi. Onko aivan mahdotonta ymmärtää, että juominen voi olla rentouttavaa? Tai että siitä tulee hyvä olo? Että kännissä vain on yksinkertaisesti kivaa? Että vaikka kaikki on elämässä mallillaan, humalassa on vielä hauskempaa?

se rentouttaa ja mulle on eduksi juoda koska kännissä olen vähemmän raivoisa

• . . kirjoitti:

Onko alkoholinkäytöstä sinulle enemmän iloa vai haittaa?

http://www.paihdelinkki.fi/testaa/juomatapatesti

Alkoholin aiheuttamat haitat ovat testin mukaan keskitasoa. Tosin minulle ei vielä ole selvinnyt, mitä ne haitat ovat. Tosin vaikka elämäni ei raittiudesta pitenisikään, niin kyllähän se ainakin helvetin paljon pidemmältä tuntuisi. Vähän kuin dietti lomalla. ;-)

• kohtuudella otettu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Miksi jotkut kuvittelevat, että juomisen takana on aina jokin murheelinen syy? On huolia tai murheita, halua paeta todellisuutta jne. Ja että jos syy pystyttäisiin poistamaan, juominen loppuisi. Onko aivan mahdotonta ymmärtää, että juominen voi olla rentouttavaa? Tai että siitä tulee hyvä olo? Että kännissä vain on yksinkertaisesti kivaa? Että vaikka kaikki on elämässä mallillaan, humalassa on vielä hauskempaa?

Suurin osa juopottelijoista itkee surujaan ja huoliaan melkein aina kun ovat ottaneet miestä väkevämpää.Varmaan siitä on tullut aika monellekin käsitys todellisuudesta pakenenmisesta, murheista, tai muista huolista. Saattaa olla syynä sekin ettei osata ottaa sitä viinaa sen verran sopivaa määrää että olisi kiva fiilis. Olen joskus tavannut muutamia kivojakin ihmisiä, jotka muutaman paukun jälkeen ovat iloisia ja ovat todella hauskaa seuraa.
        Eikä muuten ole kivaa että seuralainen oksentelee päälle, on paskat housuissa, ei pysy tolpillaan ym.ym.

Entäs miten sellaiset jotka eivät osaa lopettaa aloitettuaan, vaan putki saattaa kestää jopa viikkoja?

Ei muutama paukku varmaan ketään haittaa, kunhan ei mene örvellykseksi.

• kohtuudella otettu kirjoitti:

Suurin osa juopottelijoista itkee surujaan ja huoliaan melkein aina kun ovat ottaneet miestä väkevämpää.Varmaan siitä on tullut aika monellekin käsitys todellisuudesta pakenenmisesta, murheista, tai muista huolista. Saattaa olla syynä sekin ettei osata ottaa sitä viinaa sen verran sopivaa määrää että olisi kiva fiilis. Olen joskus tavannut muutamia kivojakin ihmisiä, jotka muutaman paukun jälkeen ovat iloisia ja ovat todella hauskaa seuraa.
        Eikä muuten ole kivaa että seuralainen oksentelee päälle, on paskat housuissa, ei pysy tolpillaan ym.ym.

Entäs miten sellaiset jotka eivät osaa lopettaa aloitettuaan, vaan putki saattaa kestää jopa viikkoja?

Ei muutama paukku varmaan ketään haittaa, kunhan ei mene örvellykseksi.

Liika on tietysti aina liikaa, vaikkei kohtuus olekaan koskaan tarpeeksi.

En minäkään ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tiedä rajojaan. Mutta kohtuudella käytettynä alkoholi ei minusta ole mikään kauhea synti, vaikka terveysterroristit jatkuvasti yrittävätkin meitä syyllistää. Mutta sehän onnistuu vain, jos tuntee piston sydämessään. Minä en ainakaan toistaiseksi ole tuntenut.

Tulipa vielä mieleeni, että alkoholi näyttää vaikuttavan eri tavoin eri ihmisiin. Jotkut masentuvat, jotkut alkavat rähjäämään jne. Etenkin alkoholi näyttää voimistavan kulloistakin mielialaa. Jos vituttaa, kännissä vituttaa entistäkin enemmän. Jos on hyvä fiilis, niin fiilis nousee entisestäänkin. Minä olen vissiin joku poikkeus, kun känni aina parantaa fiilistäni. Siksi kai Rouva Ratikkakin absolutistina jaksaa minua katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19