Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen murhaaja

Päivi V.

On mielestäni aika lakata siloittelemasta asiaa ja tuoda edes kerran julki koko ruma totuus siitä, mistä niiin usein vaietaan täysin, tai se siloitellaan milloin minkäkinlaisin selityksin merkityksettömäksi pikkujutuksi, jolla ei muka ole merkitystä.
Sillä on.

En millään muotoa kuvittele tämän sinällään ketään kiinnostavan, lähinnä haluan alulle ajattelun siitä, että varsinkin nuoret, elämänsä alussa olevat ihmiset ymmärtäisivät huolehtia asioistaan hieman paremmin kuin itse tein... Ja että varsinkin tytöt tulisivat todella ajatelleeksi, mihin ryhtyvät, kun suostuvat seksiin ilman ehkäisyä, tai sitten sen tehtyään turvautuvat aborttiin, kun eivät haluakaan kantaa vastuuta käytöksestään.

Murhautin ensimmäisen lapseni kesäkuussa 1996, koska en katsonut olevani kypsä tahi valmis vastaanottamaan lasta elämääni, enkä edes varsinaisesti pitänyt miehestä, jonka kanssa Hänet olin alulle laittanut, (poika vain oli tarttunut jostakin liepeeseen, enkä häntä siitä hätistääkään ymmärtänyt).
'Uskovaisen' kodin lapsena ymmärsin aikomani olevan vastoin Jumalan tahtoa, että Hän pitäisi sitä murhana ja tuomittavana ja vaikka osittain pelkäsinkin, mitä se merkitsisi suhteessani Häneen, päätin, että Jumala johon uskon, ei sen tähden minua hylkää, että yhä aioin edetä suunnitelmassani päättää tuo elämä sisältäni heti alkuunsa.

Sittemmin olen synnyttänyt kaksi poikaa (1998 ja 1999), saanut keskenmenon siiamilaisista kaksosista (2000) ja saanut ihanan tyttären (2003). Ehkäisyn olen ymmärtänyt ryhtyä hoitamaan vasta kaiken tämän jälkeen. Jokainen lapsistani on syntynyt siksi, että himoissani ja vastuuttomasti olen juovuspäissäni tehnyt, mitä on huvittanut miettimättä sen enempiä seurauksia tahi toivomatta elämääni huollettavia.

Tytärkin, vaikka alkunsa saikin kolmen viikon 'juopposuhteesta' ja hänestä ensin isyystestitkin piti tehdä, sai nähdä päivänvalon vain siksi, että tuon tekemäni murhan tähden olin päättänyt etten toista sellaista tee ja toivoin hänen olevan sen toisen, jota rakastin...
Tänäsellään kaikki kolme lastani ovat huostaanotettuina, koska oman elämäni ongelmat eivät sillä hellittäneet, että tulin fyysisesti äidiksi. Siihen rooliin sopiakseen on ihan oikeasti oltava asioiden eri tavalla kunnossa, kuin oikeat värkit oikeissa paikoissa. (Nyt tosin toivon saavani heidät kaikki jo kotiin ja tilanne on muuttunut, mutta huostaanottopäätöstä ei tässä vaiheessa enää niin vain muutetakaan...)

ABORTTI ON MURHA! Piste. Se ei muuksi muutu, vaikka kuka sen yli maalaisi mieliväreillään.
Jumalan silmissä tuo alkunsa saanut sikiö, vaikka kuinkakin pieni, on ihminen, jolla on kaikki elämisen edellytykset heti hedelmöityksensä jälkeen ja jonka elämä abortoimalla julmasti tuhotaan ilman mitään mahdollisuutta sen saada todella elää.
Abortti on julma, harkittu, ennalta ehkäistävissä oleva murha. En sen tehneille toivo ylenmääräistä syyllisyyttä teostaan, en tarkoita tällä kaataa niskaanne jätekasaa, jonka alta olisi mahdoton nousta. Jumala tietää tilanteenne, miksi jne. olette ratkaisuunne päätyneet ja jokainen teistä voi Hänen kanssaan sopia asiansa Jeesuksen vuodatetun veren perusteella...

...mutta tarkoitan ehdottomasti, varmasti, lujasti ja päättäväisesti pyrkiä huomauttamaan niitä, jotka ovat sen teolta kenties vielä säästyneet, että harkitsisivat käytöstään ja aikeitaan ja ajoissa valitsisivat, miten toimivat suhteessaan seksiin, ehkäisyyn, jo alkunsa saaneeseen lapseen jne.

Ainoa 100% ehkäisykeino, on pitää housut jalassaan! Miksi se niin usein tuntuu unohtuvan kaikesta valistuksesta. Suorastaan säälittävää, miten tunnutaan ajattelevan, että jo aikaiset seksisuhteet kuuluvat elämään ja olisi muka naurettavaa odotella jotakuta todella rakasta ja elää kunnollista elämää.
Ja muita ehkäisykeinoja on nykyään riittämiin, jos tahtoo seksiin ryhtyä, älkää jättäkö niitä käyttämättä!

Te olette arvokkaammat, kuin yksikään akti maailmassa!
Ja jokainen syntyvä ja alkunsa saanut lapsi on arvokkaampi, kuin joutua heti kättelyssä murhatuksi, tai tavalla tai toisella hylätyksi tai laiminlyödyksi elämänsä varrella.
-Säästäkää rakkaat itsenne häpeältä, jota itse joudun teoistani kantamaan.
Te olette paljoa arvokkaammat!!!

16

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 243rrwe

      kertomaan tuo sama Ruandaan. Jumalasi on muuten taruolento.

    • Jeesuksen nimessä

      ja samoin kaikki siivosyntiset tarvitsevat anteeksiannon Jumalalta voidakseen elää Jumalan lapsina vedestä ja Hengestä syntyneinä Jumalan elävän sanan ja yhteyden kautta.

    • Mielipide....

      Ja jokainen syntyvä ja alkunsa saanut lapsi on arvokkaampi, kuin joutua heti kättelyssä murhatuksi, tai tavalla tai toisella hylätyksi tai laiminlyödyksi elämänsä varrella.

      Eipä katumus ole juuri asiaa auttanut, olet laiminlyönyt ja hylännyt myös syntyneet lapsesi koska heidät on otettu huostaan. Vai oletko sairas ja siitä syystä et ole jälkikasvustasi huolehtinut kuten äidin kuuluisi.
      Tuo on juuri henkisesti epävakaiden ja vastuutaan pakoilevien ihmisten tyyliä. Kadutaan ja puhutaan, loputtomiin, mutta kun olisi kyse todellisista teosta niin eipä sitten tehdäkään mitään, omat menot, miehet ja viina ym.. ovat tärkeämpiä kuin syntyneet lapset. Jos oloet sairas niin ymmärrrän ehkä paremmin tuon vuodatuksen.
      On parempi tehdä abortti kuin synnyttää lapsi jos se joutuu tarpeettomasti äidin holtittomuuden takia kärsimään, alkio ei tunne nälkää, kipua ja hylkäämisen tuskaa kuten jo syntyneet.

      • we4d

        näille Sameille kannata puhua mitään. Tuollaisista ei tiedä milloin saavat jumaliltaan käskyn alkaa lahtaamaan vääräuskoisia.


    • A the ist

      siitä, millä nimimerkillä herra "Päivi V." on tänne aiemmin kirjoitellut, voi laittaa tähän jatkoksi.

    • 44444

      "Siihen rooliin sopiakseen on ihan oikeasti oltava asioiden eri tavalla kunnossa, kuin oikeat värkit oikeissa paikoissa"

      Itse olin kuusitoista-vuotias kun tulin raskaaksi, synnytin terveen tytön. Ei ollut ammattia, mies oli alkoholisti mielenterveysongelmainen.
      Ei varmasti asiat olleet kunnossa, mutta osasin ottaa vastuun teoistani toisin kuin sinä.
      Synnytin vielä pojankin, molemmista lapsista tuli esimerkillisä kaikin puolin. Ovat paljon keskiverto kansalaista permmin pärjänneitä. Siinä asiassa on ollut onneakin, en voi ottaa kunniaa itselleni, paitsi siitä että tein parhaani ja rakastin sydämestäni.
      Nyt hoidan vielä alkoholin ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta rampautunutta miestäni, hänestä ei ole koskaan ollut apua, on ollut pikemminkin jarruna elämässäni. Hommasin kaksi asuntoa kun miehen kanssa eläminen kävi liian vaikeaksi.
      Olen tehnyt töitä joita muuta eivät huoli. Sain säästettyä yksiön hinnan, panin sen vuokralle, myin voitolla ja osti taas edullisen asunnon, näin olen vähitellen saanut omaisuuttakin sen verran että voin elää taloudellisesti huolettomana lopun elämäni.
      En tunne jääneeni mitään paitsi, voin pitää lomaa halutessani, matkustelen vaikkapa maapallon toiselle puolelle jos viitsin ottaa pitkän lennon.
      Minulla on miesystävä jota tapailen vapaillani, onneksi en enää tarvitse huolehtia raskaaksi tulosta.
      Minulle on tehty kaksi aborttia aivan raskauden alussa, tiesin että voimani eivät olisi riittäneet enempiin raskauksiin ja synnytyksiin, saati kasvattamiseen.
      En ole katunut, enkä edes ajattele asiaa koska sille ei mitään voi.
      Jos ottaa lapsistaan ja elämästään täyden vastuun ja tietää voimavaransa niin hyväksyy myös abortin jos niin ikävästi on käynyt että siihen joutuu turvautumaan.

      • totuusesiin

        Jos näin ajatellaan, murhan teki joku muu kuin nukutettu nainen.
        Ajatelkaa, joku voi uskoa olleensa nainen, jolle tehtiin abortti, jopa useitakin, oikeasti ei tehty yhtään.
        Miksi lääkärit tekevät itsemurhia, ahdistuvatko he salailusta?


    • Aritta

      tehdä aborttia koska siitä saa elinikäisen masennuksen. Mutta en kutsuisi sitä murhaksi. Kenenkään ei myöskään pidä kutsua abortintekijää murhaajaksi. Ei itseäänkään.

    • Aino M.

      Kiitos sinulle rehellisestä kirjoituksestasi! Olet käynyt läpi kovan koulun ja oppinut läksysi oikealla tavalla. Saamistasi vastauksista päätellen hyvä kirjoituksesi meni hukkaan tällä palstalla, mutta toivotan sinulle parempaa jatkoa elämässäsi ja sinulle ja lapsillesi Jumalan siunausta ja varjelusta.

      • Lilli K.

        Hyvä Aino M. ja Päivi V., jotka ovat yksi ja sama henkilö, olet huvittava kirjoituksissasi.


    • Riihimäen vankila

      Soita Paranoid saatana. Oot vaan yks vitun murhaaja ja joudut helvettiin entäs sitten. Elä elämäs täysillä ni on ainaki kehumista saatanalle :D c´mon. Kaikki meistä tappa joskus jonkun, et oo ensimmäinen etkä varmasti viimenen.

    • 12344567890+

      Jumala ei ole totta. Opettele se ensin, ja sitten opettele käyttämään ehkäisyä.

    • Aamen !!

      Jeesus on Herra!!!

    • Murhaaja myös

      Jumala siunatkoon sinua Päivi! Hänellä on paljon anteeksiantamusta.

      • ...

        Pakkohan Jumalan on siunata murhaajia sillä jumala itsekin on naisten ja lasten murhaaja.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe