Treffi-profiili

Netti-deittailija

Jos sinulla olisi tarvetta ja kiinnostusta tehdä treffi-profiili, minkälaisen tekisit? Mitkä olisvat tärkeimmät asiat, mitä itsestäsi kertoisit ja mitä toiselta vaatisit? Minkälaisen kuvan laittaisit vai laittaistko kuvaa lainkaan?

Eikä mitään mussutusta, että en tekisi koskaan tai ei ole tarvetta. Käyttäkää mielikuvitusta!!

35

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueNightSatin

OLI treffi-ilmoitus jossa kerroin tyypillisimmät jutut ittestäni eli hiusten ja silmienvärin, ikä, kokoluokka (pituus/paino) ja hiukan luonteenpiirteistäni ja harrastuksistani. Kuva ehkä ois hyvä laittaa, ettei ois mielikuvituksen varassa. Mut mussutan sen verran et mielikuvitusta kohtuudella. Ei varmaan kauhean hyvä ole ampua ylikään noissa itsensä mainostamisissa...

• ap.

sulla sellanenkin ehti olla:D Etkös ole vasta eronnut?

Tarkoitin mielikuvituksella, että jos ajatus treffi-profiilista on ihan vieras, niin voi edes mielikuvitella, millainen se olisi.

• BlueNightSatin
        ap. kirjoitti:

sulla sellanenkin ehti olla:D Etkös ole vasta eronnut?

Tarkoitin mielikuvituksella, että jos ajatus treffi-profiilista on ihan vieras, niin voi edes mielikuvitella, millainen se olisi.

joskus muinoin, kun noi treffi hömpötykset tuli muotiin. Vuosia vuosia sitten eli kauan on aikaa siitä viimeisestä. Eikä ollu kun tosiaan sen kerran muutenkaan, ihan kokeilumielessä. Se ei kuitenkaan poikinut kuin parit kahvit huoltsikalla. Mut tulipahan kokeiltua sitäkin silloin.. :) Kyllä se voi hyviäkin suhteita mukanaan tuoda, siinä kun mikä vaan muukin tapa tavata ihmisiä ja tutustua. :)

Uusiin ihmisiin nyt aina on hyvä suhtautua hiukan varauksella olipa tapa mikä vaan. :)
        Hmm itellä varmaan olis jokunen valokuva myös mielenkiinnonkohteista, kuten luonto, harrasteet...hyvä profiili saa ihmiset kiinnostumaan, persoonallinenkin toisinaan. Kunhan se ei ole ihan fuulaa ja harhaan johtamista. :)

• sen verran, että viime aikoina olen nähnyt muutaman älyttömän hienon profiilin ja ihmetellyt samalla, että mikä motiivi ihmisellä on sitä tehdessä ollutkaan. Toki jos ystävää tai rakastettua jopa tulevaksi elämänkumppaniksi haeskelee sitä varmaan haluaa antaa itsestä kauniin ja viehättävän kuvan, ehkä hakee mielenkiintoista ja arvoituksellistakin tai sitten pyrkii avoimuuteen ja rehellisyyteen. Aika mainoksia niistä jotkut on, enkä kiinnostuisi sellaisesta niin varmasti kuin uskoisin kiinnostuvani vaikka hiukan kompastelevasta mutta vetoavasta rehellisyydestä.
      Ne vaatimukset niissä...jotensakin ne suhteuttaa siihen tarkoitusperään, tosimielellä kiinnostaa tärkeät yksityiskohdatkin enemmän, ja kuva - tottakai.
      Laittaisin kuvan ja joitakin pikkutietoja... kertoilisin toiveista...mutta en esittäisi vaatimuksia, sen verta köyhää on mielikuvitus että koko ajatus tuntuu hassulta.

• Ratikkakuski

Minulla on ollut yksi treffiprofiili viime vuosituhannella. Oli kauhea homma miettiä, miten erottua joukosta positiivisessa mielessä kehumatta itseään liikaa. Ilmoituksen piti kertoa itsestäni mahdollisimman paljon, mutta niin, ettei tutut heti tunnistaneet. Kuvaa en laittanut, mutta lähetin sen vastanneille.

Asiaan vihkiytyneet väittävät, että saamani kuusi vastausta oli aika hyvin kuvattomalle miesilmoittajalle. Kuvan kanssa olisi varmaan saanut enemmän ja naisethan aina saavat kymmenkertaisen määrän vastauksia, vaikka joukossa onkin umpihulluja ja massapostittajia. Anyway, yhden kanssa sitten seurustelinkin muutaman kuukauden, joten homma toimi odotetusti.

• Kerran yks miespuolinen kaveri kysyi mielipidettä treffi-profiilistaan, mutta ei mulla ollut mitään nokan koputtamista siihen. Se oli rehellinen, kertoi juuri kiinnostavia puolia hänestä itsestään, kuvakin oli hänen näköisensä. Luulen, että oli ihan profiilien parhaimmistoa, kun luin silloin muita vastaavia vertailun vuoksi. Ainakin itse olisin kiinnittänyt siihen huomiota, jos olisin ollut hakemassa sieltä mielenkiintoisia tyyppejä.

Eli varmaan kirjoittaisin jotain sellaisia asioita itsestäni, jotka ovat oleellisia yhteiselon kannalta. Tietty noi mitatkin on tärkeät varmaankin. Sitten laittaisin varmaan jonkun vähän erikoisemman jutun, jolla testaisin, olisiko henkilöllä yhtään samanlaisia mielenkiinnon kohteita tai tietämystä jostain mua kiinnostavasta. Mut se olis vaan anekdootti, millä ei välttämättä olis väliä loppupeleissä.Kuvaan en laittais kaikista onnistuneinta kuvaa, vaan jonkun mahdollisimman realistisen. Ettei tulis sit mitään shokki-efektiä, jos tavataan:P

Noi vaatimukset on hankalia. Pitäiskö se olla joku yhteenveto edellisistä, täysin erilaisista, jopa vastakohtaisista miehistä, joku niiden keskiarvo? Ei sekään tuntuis järkevältä. Ei sitä koskaan voi tietää, mistä kiinnostuu. Siinä olis kyllä miettimistä. Onneks en ole mitään treffi-profiileita tekemässä. Tuli oikein
      jo stressi, kun mielikuva-harjoitteli tätä:D

• kirpela

etten saisi sellaista jatkossakaan tehdyksi tarvittaessakaan, mutta sen pitäisi ainakin kertoa vauhdin ja vaarallisten tilanteiden mahdollisuudesta, omalaatuisista inspiksistä ja toiselta odotettavasta luovasta hulluudesta.

• Kertoisin itsestäni faktat; ikä, parisuhdetilanne, lapset, pituuden, vartalon mallin, hiukset, silmien väri jne. Laittaisin kuvan, jossa täysissä pukeissa olisin edukseni, mutta mahdollisimman itseni näköinen.
      - Kertoisin myös odotukseni toisen suhteen; iän, pituuden, parisuhdetilanteen ja savuttomuuden yms.

Kertoisin vapaamuotoisesti myös mahdollisimman paljon omasta elämänasenteestani ja siitä millaisia odotuksia minulla olisi mahdollisen parisuhteen kestoon ja syvyyteen. - Joskus kun selasin treffiprofiileja, harmittelin ettei ollut sellaista hakua, jossa nainen voisi hakea profiileja sen mukaan, mitä mies etsii. - On tylsää poissulkea mahdollisia kiinnostavia tyyppejä jonkun ominaisuuden perusteella. - Tarkoitan siis esimerkiksi sitä, että sattuneesta syystä hakisin ehkä itse noin 180-190 cm pitkää miestä, mutta jossakin saattaisi ollakin noin 175 cm pitkä hieno ihminen, joka etsii lähes 10 cm itseään pidempää naista ;D Vahinko minulle, etten löydä häntä ajoissa !

• tässä oon ja odotan,enkä muuta voi.

• vänksy

Mulla ei ole koskaan treffi-profiilia ollut missään, enkä sellaista ole ikinä edes kokeilumielessä tekemässäkään.

Mutta ajatusleikkinä vain, JOS sellaisen tekisin, niin en siinä ainakaan mitään henkilökohtaisia asioitani kertoisi - Enhän niistä muillekaan ventovieraille ihmisille puhu. Näihin kuuluu perhesuhteet, opiskelu- ja työkuviot, vapaa-ajan vietto, ajatukset, mieltymykset, elämänkatsomus, harrastukset.

Ainoa, mikä nyt olisi sellaista kaikille julkista tietoa, olisi kuvaus luonteenpiirteistäni. Ilmoituksestani näinollen tulisi varmaan melko lyhyt ja tylsä, mutta tosiaan, siinä olisi kaikki, mitä olen valmis omasta elämästäni ventovieraille ihmisille totuudenmukaisesti kertomaan.

• mies.

No, kaikki asiat ei voi kertoa profiilissa, vaan ne kerrotaan myöhemmin. Itse pitäisin tärkeänä kertoa profiilissa miten viettää arkensa ja vapaansa. On olemassa sellaisia ihmisiä jotka kertakaikkiaan eivät ole lainkaan kiinnostuneita biletyksestä, juomisesta, tai pinnallisuudesta. Tällaiset ihmiset tyypillisesti viettävät paljon aikaa kotona, mökillä, tai luonnossa. Itse ainakin etsin tällaisia, ja siinä on moni asia sitten toissijaisia tuohon nähden.

• niin ajatellut... hmm

Tässä tylsä, rauhallinen, eikä mistään kiinnostunut kotikatti joka osaa keskustella, mikäli haluaa.
      Tulkitsee mielellään Kafkaa... josta ei tiedä mitään, paitsi Kafka kirjoitti kirjoja joista osa tehty näytelmiksi.
      Tietää kuitenkin, minkä näköinen on jakoavain ja mahdollisen yhteenmuuttoa ajatellen, haluaa pitää nykyiseen asuntoon vuokrasuhteen. Käy hyvin kesämökistä.

Siten perinteiset savuton, tukaton, melkein huumoritajuton ja juo pari mellakkaa viikossa.

Mistä tuli mieleen, onko ne mahdollisesti saaneet pizzerian auki, lauantainaoli kiinni viereisen liikehuoneiston palon ansiosta.

• tonou

En voi tehdä tällaista koska en osaa tehdä sellaista, eikä tarvettakaan ole.

• arvi human

Olen mies, noin kolkyt vuotta. Tein profiilin, jossa kerroin aika monella sanalla millainen olen. Eli kerroin lähinnä kiinnostuksen kohteista ja harrastuksista. Kuva pitää olla, koska ei siellä muuten erotu. Kuvaan liittyy se dilemma, että liian hyvä kuva saattaa luvata liikaa, mutta huonolla ei erotu. Miksei kuvaa voisi olla esillä? Miksi tutut ei saa tuntea? Onko se jotenkin ala-arvoista pitää peliä netissä jos livenä ei ehdi?

Vaatimuksiakin on oltava ihan reippaasti esillä, kukapa haluaa sanoa olevansa "kaikki käy"-tyyppi?

Vastauksia tuli keskimäärin yksi päivässä. En tiedä paljon noita tulee yleensä, naisille varmaan ihan jatkuvalla syötöllä, miehille ei.

• arvi human

Tuo vastausmäärä oli hatusta tempaistu. Totuushan nimittäin oli että olin myös aktiivinen ottamaan kontaktia itse, naiset yleensä odottaa sitä vaikka olisi treffipalstasta kyse.

• ap.

"Miksei kuvaa voisi olla esillä?" Ei kukaan ainakaan tässä ketjussa ole väittänyt moista. "Miksi tutut eivät saa tuntea? " Täällä oli parikin joka oli joko tehnyt tutun kanssa ilmoitusta tai kertonut tutuille ilmoituksesta.
        "Onko se jotenkin ala-arvoista pitää peliä netissä jos ei livenä ehdi?" Ei ole, mutta tässä kiinnitti huomiota "pitää peliä" .Eikö treffi-profiileissa yleensä tähdätä tapaamiseen ja seurusteluun, ei pelin pitämiseen. Ainakin toisilla osapuolilla on yleensä tämä ajatus, ja jos kummastakaan ei tule mitään "peli" loppuu lyhyeen. Pelien pitäminen sopii paremmin esim. ravintoloihin kuin treffi-palstoille, joissa haetaan tavallisesti elämänkumppania tai vähintään vakituista sänkyseuraa.

• BlueNightSatin

ite muistelen, niin kyllä niitä lähemmäksi sata tuli koko sinä aikana kun profiili oli olemassa. Hyvinki kirjavia yhteydenottoja. Eikä ollut kuvaa mullakaan käytössä. Mikä varmaan ois pudottanut oleellisesti tota yhteydenotto määrää, jos olis ollut.

• ap.
        BlueNightSatin kirjoitti:

ite muistelen, niin kyllä niitä lähemmäksi sata tuli koko sinä aikana kun profiili oli olemassa. Hyvinki kirjavia yhteydenottoja. Eikä ollut kuvaa mullakaan käytössä. Mikä varmaan ois pudottanut oleellisesti tota yhteydenotto määrää, jos olis ollut.

sulla oli ilmoitus? Eli kuinka monta tuli keskimäärin päivässä? Kuva erittäin harvoin naisella vähentää yhteydenoton määrää. Tuskin sunkaan kohdalla.

• arvi human
        ap. kirjoitti:

"Miksei kuvaa voisi olla esillä?" Ei kukaan ainakaan tässä ketjussa ole väittänyt moista. "Miksi tutut eivät saa tuntea? " Täällä oli parikin joka oli joko tehnyt tutun kanssa ilmoitusta tai kertonut tutuille ilmoituksesta.
        "Onko se jotenkin ala-arvoista pitää peliä netissä jos ei livenä ehdi?" Ei ole, mutta tässä kiinnitti huomiota "pitää peliä" .Eikö treffi-profiileissa yleensä tähdätä tapaamiseen ja seurusteluun, ei pelin pitämiseen. Ainakin toisilla osapuolilla on yleensä tämä ajatus, ja jos kummastakaan ei tule mitään "peli" loppuu lyhyeen. Pelien pitäminen sopii paremmin esim. ravintoloihin kuin treffi-palstoille, joissa haetaan tavallisesti elämänkumppania tai vähintään vakituista sänkyseuraa.

Siksi, että on muutaman kerran tässä maailmassa lausuttu että tuttujen ei haluta tietävän. Siksi.

Peli. Metafora sosiaaliselle elämälle, sen jännittävyydelle ja sen sähköisyydestä nousevalle ilolle. Miehen ja naisen flirttailevalle leikille. Nettideittailulla voi olla monia tavoitteita. Ei kaikille naisillekaan siinnä tavoitteessa tositarkoitus, joku heistä haluaa naimisiin, joku toinen rajun rakastajan. Mikä on toiselle ällöttävää, on toiselle huikaisevaa.

• ap.
        arvi human kirjoitti:

Siksi, että on muutaman kerran tässä maailmassa lausuttu että tuttujen ei haluta tietävän. Siksi.

Peli. Metafora sosiaaliselle elämälle, sen jännittävyydelle ja sen sähköisyydestä nousevalle ilolle. Miehen ja naisen flirttailevalle leikille. Nettideittailulla voi olla monia tavoitteita. Ei kaikille naisillekaan siinnä tavoitteessa tositarkoitus, joku heistä haluaa naimisiin, joku toinen rajun rakastajan. Mikä on toiselle ällöttävää, on toiselle huikaisevaa.

siis tarkoitettiin. Toinen haluaa seksisuhteen, toinen seurustelusuhteen. Mutta aika nopeaan tapaamiseen tähtäävät monet, luonnollisesti.

• BlueNightSatin
        ap. kirjoitti:

sulla oli ilmoitus? Eli kuinka monta tuli keskimäärin päivässä? Kuva erittäin harvoin naisella vähentää yhteydenoton määrää. Tuskin sunkaan kohdalla.

nyt kun mietin, etten hirmusti valehtelis asiassa. Siitä on nii kauan aikaa, etten nyt ihan sata varmaksi muista mutta taisi se olla kolmisen viikkoa. Ei kyllä ainakaan yhtään pidempään. :) Riippuen päivästä sieltä saattoi tulla jopa kerralla se liki parikymmentä vastausta eri tyypeiltä. Ja sitten oli taas vaisumpaa. Suurin osa oli semmosia mitä ei ees huvittanut ajatella. Eli sellasia suht ok vastauksia tuli vain max se viis kappaletta. Semmosia mitä nyt ees funtsi hetken et näkiskö. Niinno en tiedä, yhellekkin kerroin olevani Halosen prototyyppi ja hän oli ihan innoissaan. :)

• Tp.

nyt kun mietin, etten hirmusti valehtelis asiassa. Siitä on nii kauan aikaa, etten nyt ihan sata varmaksi muista mutta taisi se olla kolmisen viikkoa. Ei kyllä ainakaan yhtään pidempään. :) Riippuen päivästä sieltä saattoi tulla jopa kerralla se liki parikymmentä vastausta eri tyypeiltä. Ja sitten oli taas vaisumpaa. Suurin osa oli semmosia mitä ei ees huvittanut ajatella. Eli sellasia suht ok vastauksia tuli vain max se viis kappaletta. Semmosia mitä nyt ees funtsi hetken et näkiskö. Niinno en tiedä, yhellekkin kerroin olevani Halosen prototyyppi ja hän oli ihan innoissaan. :)

on nyt treffiprofiili?

• .........
        Tp. kirjoitti:

on nyt treffiprofiili?

väärin taas mustiksena..

• BlueNightSatin
        Tp. kirjoitti:

on nyt treffiprofiili?

ei ole missään treffi proffaa :) Tuosta on vuosia aikaa, kun mulla oli tollain ilmotus olemassa.

• BlueNightSatin
        ......... kirjoitti:

väärin taas mustiksena..

ei sen tartte olla musta mustis

• ..............

ei sen tartte olla musta mustis

tyynnytellä sitä taas meileissä päiväkausia:(

• BlueNightSatin
        .............. kirjoitti:

tyynnytellä sitä taas meileissä päiväkausia:(

viitti sille meilailla. :)

• ;)

viitti sille meilailla. :)

rakkaudessa?

• arvi human
        ;) kirjoitti:

rakkaudessa?

epäasiallista keskustelua. Palstan luettavuus kärsii. Ostakaa väriliituja ja menkää sutimaan kotinne vessan seiniä mieluummin. Nyt pitää puhua asiaa.

• hähä!
        arvi human kirjoitti:

epäasiallista keskustelua. Palstan luettavuus kärsii. Ostakaa väriliituja ja menkää sutimaan kotinne vessan seiniä mieluummin. Nyt pitää puhua asiaa.

väärin hiljaa!!!

• BlueNightSatin
        arvi human kirjoitti:

joitain uteliaisuus vaivaa :/ Mummä meen ainaski tekeen ruokaa. Asiaa...

• BlueNightSatin
        ;) kirjoitti:

rakkaudessa?

vaan aika tyhmää mennä pönöttääs tohon soffalle ja sanoo et mees lukees meilis. Mä laitoin sulle meiliä, kun vois höpistä nenätystekkin samat lätinät... :) Ainiin se pahvisauli...

• Tulisi brutaalin rehellinen.

Joitakin asioita en kuitenkaan ainakaan kuvallisena julkaisisi.
      Tietysti pitää myös ajatella sitä että tietyt asiat lisäävät kysyntää, mutta vääristä syistä ja niitä ei ole siksi syytä luetella.

• BlueNightSatin

suoraan :)
        http://www.youtube.com/watch?v=y_SI2EDM6Lo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7780
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3554
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2521
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe