Hairahdus anopin kanssa

Aviomies1975

Hei,

Olimme kesällä perheen (minä, vaimo 2 lasta) ja anopin kanssa lomamatkalla Turkissa. Loman puolivälissä minä ja nuorekas (44 vuotta) anoppini kävimme hieman baareikierroksella ja mukavasti mennyt ilta/yö päättyi siihen että harrastimme seksiä anopin hotellihuoneessa. Huoneesta siirryin pikkutunneilla oman vaimoni viereen. Loppuloman anoppi käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta kotiinpaluun jälkeen hän on soitellut minulle ja pyytänyt kotiinsa vierailulle.
Kadun lomalla tapahtunutta hairahdusta ja laitan sen täysin alkoholin piikkiin, miten minun tulisi nyt toimia anopin suhteen?

71

34159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepesmies

      HEH!
      Nyt hemmo olet kusessa! Ainut keino pitää anoppi hiljaisena ja tyytyväisenä on käydä sen luona säännöllisesti ja tehdä mitä se haluaa! eli panna sitä!

      • äklö anoppi

        Meidän lähi suvussa oli vastaavanlainen tapaus, kun anopilla oli suhde vävyynsä. Ainakin minua se nolotti, kun jouduin näkemään heidän salaisen nopean suudelmansa.
        En tiedä tiesivätkö kyseisen perheen muut jäsenet siitä. Suhteen oltua ohi kyseinen anoppi haukkui vuosikausia vävyään selän takana. Vävy oli ihan fiksu ja korrektisti käyttäytyvä kaveri.
        Luulen, että anoppi oli vampannut vävynsä.


      • Anonyymi

        No me ollaa sammoo mieltä. Ku anoppi sae mitä halus.


      • Anonyymi
        äklö anoppi kirjoitti:

        Meidän lähi suvussa oli vastaavanlainen tapaus, kun anopilla oli suhde vävyynsä. Ainakin minua se nolotti, kun jouduin näkemään heidän salaisen nopean suudelmansa.
        En tiedä tiesivätkö kyseisen perheen muut jäsenet siitä. Suhteen oltua ohi kyseinen anoppi haukkui vuosikausia vävyään selän takana. Vävy oli ihan fiksu ja korrektisti käyttäytyvä kaveri.
        Luulen, että anoppi oli vampannut vävynsä.

        Taisit gubbe keksiä koko jutun. Tuntuu että kaikki viestit tässä ketjussa on peräisin samasta kynästä. Pidä hei päiväunesi itselläsi äläkä niitä tänne tuputa totuutena. Noita ei tapahdu kuin yhdelle miljoonasta ja täällä näitä tarinoita on jo toistakymmentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit gubbe keksiä koko jutun. Tuntuu että kaikki viestit tässä ketjussa on peräisin samasta kynästä. Pidä hei päiväunesi itselläsi äläkä niitä tänne tuputa totuutena. Noita ei tapahdu kuin yhdelle miljoonasta ja täällä näitä tarinoita on jo toistakymmentä.

        Aloittajalla ja anopilla ikäeroa kymmenen vuotta :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit gubbe keksiä koko jutun. Tuntuu että kaikki viestit tässä ketjussa on peräisin samasta kynästä. Pidä hei päiväunesi itselläsi äläkä niitä tänne tuputa totuutena. Noita ei tapahdu kuin yhdelle miljoonasta ja täällä näitä tarinoita on jo toistakymmentä.

        Helvetti! Tapahtuu koko ajan ja kaikkialla ja on aina tapahtunut, tosi elämä on aina tarua ihmeellisempää!


    • Uskollinen vaimo

      Että rakastat hänen tytärtään, etkä halua enää moiseen. Jos hän soittaa ja kysyy kylään, ole niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, vaan pohdi ääneen puhelimessa, mikähän mahtaisi olla Teidän koko perheelle sopivin aika tulla kyläilemään. Siis tee se niin, ettei anopillesi jää epäselväksi se, ettet todellakaan aio hänen luokseen ilman vaimoasi. Lisäksi voisit kertoa anopillesi, kuinka paljon rakastat omaa perhettäsi ja arvostat heitä yli kaiken. Unohda panolinja. Sillä sotket kaikkien läheistesi elämän. Jos anoppisi rupeaa kiristämään, kerro hänelle, ettei se onnistu ja että olet valmis kertomaan vaimollesi mikäli anopin asenne siihen pakottaa. Tytärtään rakastavana äitinä hän ei varmaankaan halua asian paljastumista. Muista kuitenkin ettet missään nimessä saa nolata anoppiasi tahallisesti.

      • päivän paras111

        hei parempi neuvo. menkää televisioon niin saamme kaikki nauraa!!!


    • no niin

      olet typerä ihminen.

    • säälittävää

      sä jaksat kirjoitella eri osoihin näitä saman tapaisia juttujas? Voi rasskukkaa.

    • Sutkutellut

      ei ole ainutlaatuinen. Lajinsäilytysvietti (olemme kai vain vähän kehittyneempiä eläimiä), eli seksuaalisuusvietti voi välillä viedä ihmisen mukanaan. Yli 30 v. sitten kertoi kaverini anoppinsa ns.yrittäneensä häntä.

      Itse tullessani samoihin aikoihin vaimoni sukuun, olivat hänen sukulaisnaisensa jostain syystä hulluna minuun. Kiksautin kahta vaimoni tätiä useammankin kerran. Anoppikin tunki kerran saunaan selkää pesemään. Kaksi muutakin sukulaisnaista suomeksi sanottuna iski kiinni.

      Nuorelle, henkisesti kypsymättömälle klopille kaikki oli tietysti mannaa, koska oli vuosia sitten kihlannut mielititettynsä, karkoittanut muut tytöt, tullut tietämään kihlattunsa uskottomuuden ja avioitunut kuitenkin pettymyksen kera.

      Kaikki nämä ovat tapahtumia, joista en syytä ketään. En myöskään pistä alkoholin piikkiin. Molemmat osapuolet vain halusivat seksiä, tekivät väärin ja sillä siisti. En myöskään häpeä muistojani. Ne olivat ihania rakasteluja. Tällä elämänkokemuksella en vai moisiin enää lähtisi.

      Niinpä sanonkin sinulle Aviomies 1975: Et sinä kokemustasi koskaan alkoholin piikkiin saa. Siitä tietoisuutesi pitää huolen. Jokaisella syrjähypyllä niin mies kuin nainen antaa suuren vallan elämälleen. Sen kanssa on sitten vain elettävä.

    • Hmmmm100

      vähän tuo ikäero ihmetyttää, anoppisi on siis syntynyt 1967 ja sinä 1975, teillä on äkkiä laskien 8 vuotta ikäeroa, hän on aika nuorena synnyttänyt vaimosi??? mutta varmaan näin ollen onkin tosi nuorekas :D

      • Orduz Pamir

        Kaikki on mahdollista. Esimerkiksi itse olen naimisissa yksitoista vuotta nuoremman naisen kanssa...


      • hyvävävy
        Orduz Pamir kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista. Esimerkiksi itse olen naimisissa yksitoista vuotta nuoremman naisen kanssa...

        Joo, sitäpaitsi nuoren anopin kanssa on mukavampaa muhinoida, kuin ihan vanhan ja yhtä villit temput vähintään, onhan se anopilta kepulisti tehty, vävyä siitä ei voine syyttää, kun panee parastaan...


    • Voihan PROVO

      Surullista, ei tämän ihmisen elämässä taida sisältöä juuri olla: Jaksaa näet näitä tekaistuja tarinoitaan kirjoitella ympäri keskustelupalstaa. Voi voi. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti elämäsi lähtee vielä noususuuntaan.

    • jaakosta

      Mikä helpotus sinulle! Nyt voit oleskella munasiltaan anopin vieraillessa teillä. Ei tarvitse enää häpeillä, kun olette kaikki toisillenne tuttuja =)

      • gadsga

        minä kävisin aina tilaisuuden tullen visiitillä, mutta varmistaisin ensin että siitä ei mitenkään voi narahtaa.


    • hehhehhee

      on sulla fantasiat, jessus sentään. keksi ens kerral joku uus juttu mis on enemmän vauhtia ja vaarallisia tilanteita niin jaksettais paremmin lukea näitä

    • jk

      vai in

    • onse kiva

      kun saa anopinpesän välillä siemenensä laskea, kun anoppi on vielä 50 kymppinen ja eronnut tykkää munasta kovasti

    • oli taas moka

      Ja kuten tavallista saa hän myös odottamaansa palautetta. Niin kauan kun väki vastailee hänelle niin hän istuu koneen ääressä ja nauttii varsinkin niistä vihaisista palautteista. Joten meitä on moneen junaan.

    • Ei millään

      mitään väliä kunhan on 17v ja siitä yläspän eikä oma äiti kaikkia on autettu 80 kympiseen asti lihatekee lihantyötä ja henki hengentyötä.

    • köysikö

      Pane, pane, pane, anna suonien päistäsi poksahtaa...

    • Aviomies1975

      Kiitos kaikille kommenteista! Olen tässä alkanut käymään säännöllisesti anopin luona päiväkahveella. Molemmat nautitaan hommasta, eli ei tässä kannata olla tapaamatta.
      Kotonakin on alkaneet petipuuhat luistamaan tosi kivasti! ;)

      • Anoppi-44

        No me tyttäreni kanssa kertoilemme toisillemme ja vertailemme kumman kaa sää jaksat/osaat paremmin. ;P


    • Nokian poika

      Oikeasti, ei tämä olen niin harvinaista kuin luullaan. Minullakin on viriili anoppi, joka yrittää joka välissä käydä kiinni. Viimeksi jouluaattona, kun olin pukiksi pukeutunut, anoppi tuli muka "pukemaan", paskat, jalkovälissä se oli heti kiinni. Antoi joululahjan, imi mällit.

      Ei ollut eka kerta. Mutta kyllä sitä olen vältellyt jo pari vuotta, etten yksin sen kanssa jää. Mutta aina näitä tilaisuuksia se löytää...

      En ole ahdistunut, mutta ei tää kivaa ole, kun tietää jokaisen homman jälkeen, että sinänsä hyvä avioliitto voi särkyä ilmituloon. Pitäisikö sitten muuttaa anopin luo asumaan...

    • Joulupipari

      Itsekin "jouduin" joulun aikaan naimaan anoppia. Muija lapset olivat jo nukkumassa, kun jäätin anopin kanssa juomaan terästettyä glögiä. Ei mennyt kauaakaan kun housut oli kintuissa ja hommat käynnissä. Hyvä tavara oli! ;) Anoppi sanoi, että pitäähän sitä glögin kanssa saada piparia...

    • Tebiss

      höpö höpö provo!!!!!! jallussa samat jutut! säälitttää toi et ihmiset uskoo kaiken !!

    • Ollaan muijan

      kanssa oltu erossa kohta 8 vuotta ja käynyt kokoajan paneskelemasa ex-anoppia vaikka on viisvitonen onmuuten kovamummo sänkyhomissa..

    • viriili siementäjä

      No jopas löytyi palsta jossa voi purkaa patoutumiaan. Seurustelin 15 v sitten parin vuoden ajan nätin tytön kanssa. Eron jälkeen kävin hakemassa anopin luota viimeiset kamani ja silloin se kävi kiinni, naitiin koko ilta, tytär ei ollut kotona.

      Tyttären muutettua pois kotoa myöhemmin ex-anoppi on pitänyt säännöllisesti yhteyttä ja pari kertaa vuodessa ollaan sekstailtukin hänen kesämökillään tai kotonaan.

      ex-naiseni meni naimisiin 7 vuotta sitten jonkun vätyksen kanssa ja sen jälkeen sekin on ottanut yhteyttä. Alussa välttelin mutta erään kerran tultiin vastatusten ja kyllä siitä päädyttiin kotiini sekstailemaan. Sen jälkeen ollaan tavattu 1-3 kertaa vuodessa lähinnä äitinsä kesämökillä.

      Minä menin naimisiin 3 vuotta sitten ja hoitelen siis vaimoni lisäksi exän ja hänen äitinsä. eihän tässä muuten mitään, mutta ex synnytti kesällä 2009 tyttövauvan, jota hän on aina silloin tällöin vihjannut minun tytökseni. Oma mies kun ei kuulemma pysty sänkyhommiin, mikä kaappihomo lienee. Oma vaimoni synnytti tytön 2009 syksyllä ja pojan viime keväänä.

      Vaimon kanssa asiat menevät miten menevät, sitä ei seksi kiinnosta, käykö vieraissa, en tiedä. Minulle taas seksi on tärkeä osa elämää ja mielen virkeyttä. Sanoin nyky-suhteeni tilasta ex-anopilleni kun itsenäsyyspäivän tienoilla sekstailimme. Hän innostui, ota ero ja muuta luokseni. Hän aavistelee että tyttärensä ei myöskään ole niin onnellinen nykyliitossa kuin kanssani aikoinaan.

      Että kaikenlaisia sitä tässsä mielessä pyörii. Ei, älkää murehtiko, haluan jatkaa nykyisen vaimoni kanssa, kunpa saisin hänetkin seksistä innostumaan. Vaikka kyllä ex-tyttärellä paras panoreikä on, sitten vaimolla. Mutta kyllä ex-anoppiakin panee, on sillä taitoa tallella. Kerran mietin, että saisikohan nyky-anoppinikin parruni edessä avautumaan, mutta sillä on mies vielä elossa ja voimissaan, joten tuskin yritänkään...

      • Työntö-Lasse

        Kolleega! Työntö-sonni..


    • namiskuukkelitar

      juu,no kerranhan sitä eletään-läässyn lässyn ja kaikki on ok.anopit taitaa olla puutteessa ku ei muualta saa.ja vävytkin seksinalkissa-mitä jos vaimo pamahtaa paksuksi poikapuolelleen,tai appiukolleen ,puhumattakaan naapurin sporttiselle hyvännäköselle miehelle-antakaa vaimojenkin nusasta keitä siten lystää,älkääkä nostako nyrkkiä! mistäs sen tietää vaikka vaimot pettää parhaan kaverinne kanssa,naiset ovat ovelampia niissä touhuissa ,miehet jäävät tutkimusten perusteella enemmän kiinni syrjähypyissä.no pannaan ketä lystää kunhan saa seksiä,sehän tätä maaiomaa pyörittää,teeskentelevien aikuisten ja vanhempia maailmassa

    • kinkku 88

      Eiköhän tämä asia ole jo puitu täällä valmiiksi, se ei kuule kiihoita ketään.

    • 22cm kokoo on..

      itse olen 39v ja anoppi 63v ja neillä on kiihkeä seksi suhde ollut jo yli 2v viikottain naidaan kunnolla yleensä käyn hänen luonaan kun vaimolla on iltavuoro.

      • MÄLLIKÖ

        Tämä on miehen puhetta....


    • 96H

      Mulla ikää 39, tyttöystävä 16 vuotta nuorempi nymfo. Äitinsä mua 8 vuotta vanhempi, nuorekas ja timmi pakkaus... miehensä varakas vanha kelmi. Piffasivat mut loma-asunnolle Etelä-Ranskaan. Vanha guppe veti iltaisin reippaasti viiniä ja teräviä joten lähti aina aikaisin nukkumaan. Mä jouduin panemaan tytärtä 8 kertaa päivässä. Yhtenä aamuna kun tytär oli altaalla ja mä kohmelossa huoneessa tuli äiti muka etsimään jotain meidän huoneesta pelkissä stringeissä ja stay upeissa. Kuumottavaa. Illalliset oli pelkkää flirttiä. Varmasti tajus kuinka paljon paneskellaan tyttären kanssa. Epäilen että olis halunnut osingoille... pelotti mitä se rahamies olis tehnyt. Siksipä jäädyinkin.

      • Annajo

        Olisi vaan pannut,keppiä se kerjäs.Rahapussihan nukkui ruususen unta.


    • Unto Uneksija

      Nyt on kysyjän tarina kuin suoraan Hertta-sarjasta.

    • Samma

      Pidä nyt anoppi tyytyväisenä.Voi olla et opit jotain lakanoitten välissä.Mut älä polta persekarvoja sillon tuli lähtö.

    • Tytteli69

      Pikkasen kusessa olet....

    • Kerran tääl vain oll

      Hyvä läppäketju. Mut asiaan, kiinnostais, ja taidan keväämmällä tehdä muutamia siirtoja anopin suuntaan.

      Jostain syystä anoppikokelailla on olleet järjestään kurvit kohdillaan ja suuret rinnat, omaa muijaa naidessa on joskus anoppi mielessä. Nykyiselläkin on jotkut d-e-kupit, ja kurveja, vaikka vanha onkin.

      Taitaa anoppikin vähän kattella sillä silmällä, ei sillä oo seksielämää. Mut vähän vanha se on, yli 70, itte 50. Mut eipä se ikä, viime kesänä olin yhden 60-kymppisen kanssa, paras suihinottaja ikina, ja todella tiukka pimppi. Taidan tässä kevään korvalla poiketa sielläkin, verestämässä muistoja.

    • Miettikääpä.

      Ymmärrän, että lähes kaikki ovat provoja, mutta kysyn kumminkin:
      miltä teistä tuntuisi, jos vaimonne panisi isäänne? Sama asiahan se olisi. Olisiko sitten kiva jos vaimosi synnyttäisi veljesi?

      • Anonyymi

        Sairaat päät täällä kirjoittelee, ei voi oikein miehiksi sanoakaan. Tosin ei kaikilla miehillä riitä järkeä muuhun kuin mulkulleen ja valhefantasioillaan siitä sairaus syvenee.
        Mikä ettei, saman voi toistaa yhtä typerä isänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaat päät täällä kirjoittelee, ei voi oikein miehiksi sanoakaan. Tosin ei kaikilla miehillä riitä järkeä muuhun kuin mulkulleen ja valhefantasioillaan siitä sairaus syvenee.
        Mikä ettei, saman voi toistaa yhtä typerä isänsä.

        Onhan täällä aika hurjia juttuja anopeista. Totta kuitenkin ihmisluonto, eläimiä olemme ja jatkuvan kiiman vaivaksemme saaneet.

        Itsekin olin siveää poikaa, kotona seksistä ei saanut puhua, kavereiden kodit samaa maata. Kun sitten lähdin yliopistoon, avautuivat silmät seksille, kaikkialla naidaan.

        Ensimmäinen anoppipano oli n 20-vuotiaana. Sitten tyttöystävät ovat tulleet ja menneet. Nyt olen naimisissa, vanhin lapsistakin kävi kesällä riparin. Mutta kun esim Tampereelle meen, hotellihuone on tyhjä, olen yhden ex-anoppikandin luona.

        Täytyy ymmärtää että ei se seksuaalisuus eläkkeeseen katkea, olen tavannut todella pirteitä, halukkaita, kosteita ja tiukkoja 70v mummoja. Miehillä kunto loppuu yleensä jo viiskymppisenä.


    • Anonyymi

      Edelleen elämäni kiihottavin muisto on anopin karvainen pillu hänen maatessa selällään polvet koukussa munaa anellen. Vieläkin laukean tarvittaessa vaimoni kanssa anoppia muistellen.

    • Anonyymi

      "laitan sen täysin alkoholin piikkiin"

      Aadam syytti vaimoaan, Eeva syytti käärmettä. Vaikkei tarinaan kirjaimellisesti uskoisi, se kertoo silti ihmisen psykologiasta. Vastuunottamisen sijaan ihmisellä on taipumus syyttää omista vääristä valinnoistaan jotain muuta: huono lapsuus, yhteiskunnan vaikutus, päihteet... Epäilemättä anoppi vietteli ja alkoholi laski estojasi, mutta päätös juoda liikaa oli sinun omasi ja sen jälkeinen päätös antaa periksi kiusaukselle oli sekin omasi. Älä pakene vastuuta! Jos aina syytät muita niin: 1. Tulet toistamaan virheitäsi, koska ajattelet, ettet itse asioihin voi vaikuttaa. (Mutta kun ajattelet, että asiat on sinusta kiinni, toimit tilanteissa sen mukaisesti.) 2. Et pysty ratkaisemaan jo syntynyttä ongelmaa. Meinaan torjuessasi syyllisyyden ajattelet väistämättä, kun tilanne on jonkun muun aiheuttamaa, että vastuu tilanteen korjaamisesta kuuluu myös sille jollekin muulle.

      Olen sitä mieltä, että oikein toimiminen on aina paras ratkaisu, vaikka ei helppoa eikä mukavaa. Sinuna kertoisin vaimollesi totuudenmukaisesti kaiken ja puolustelemisen sijaan pyytäisin anteeksi. Todennäköisin seuraus ei ole, että vaimosi antaa anteeksi ja haluaa jatkaa avioliittoanne, vaikka sitä toivotkin. Tilanne on surullinen. Sinä ansaitset sen tuskan mikä avioerosta ja lasten menetyksestä seuraa. Samoin anoppisi ansaitsee sen, että suhde omaan tyttäreen kärsii. Mutta vaimosi ei ansaitse hänelle tuottamaanne tuskaa, eikä lapset perheen hajoamista. Tuntuu pahalta neuvoa toimimaan oikein. Kuitenkin anoppisi suhde tyttäreensä voi aikanaan korjaantua, sinä voit löytää uuden puolison jonka kanssa et tee samaa virhettä ja lapsetkin varmaan selviävät.

    • En suosittele ketään puuttumaan jälkikasvun puolisoihin.
      Siitä seuran lähes aina harmia, saattaa tulla jopa loppuelämän kestävä välirikko.

    • Anonyymi

      Käy antamaan kullia anopille oliko parempi tytärtä

    • Anonyymi

      Kyllä meillä naisillakin on halumme, itse olin appi vanhempien mökillä viime kesänä, mieheni lähti käyttämään äitiänsä kauppareissulla ja appiukko alkoi lämmittää savusaunaa illaksi. Kohta sanoi menevänsä uimaan ja kysyi haluaako miniä tulla, rantaan kun päästiin appiukko riisuuntui kokonaan ja herraisä minkä kokoinen kalu paljastui housuista, koskaan en ole nähnyt moista vehettä paksu kuin olut pullo ja ainakin 30 senttiä pitkä, en osannut kuin tuijottaa sitä ja sehän siitä jysähti pystyyn ja appiukko sanoi että nyt sinun pitää saada se laskemaan. otin häpeilemättä yöpaidan pois ja yritin imeä sitä valtavaa munaa, lopulta appi käänsi minut selin ja junttasi kalunsa sisään, ensin varovasti ja sitten voimalla mikä sattui mutta tuntui myös älyttömän hyvälle, pari minuuttia ja laukesin ja ejakuloin ensimmäistä kertaa eläissään. Appi riuhtoi vielä ainakin vartin kunnes ruiskutti lastinsa sisälle ja syvemmälle kuin kukaan koskaan, sen jälkeen on mieheni muna on tuntunut pippelille enkä ole saanut orkkua muutakuin appilassa vierailuilla

      • Anonyymi

        Sitten heräsit


    • Anonyymi

      Juu on huomattu kyllä, entisen vaimon viidestä siskosta kolme oli vailla munaa, silloin huomasin sen totuuden ettei naisiin voi luottaa, nämäkin kolme olivat kaikki naimisissa ja tulivat luokseni kun olin yksin kotona ja pyysivät hierontaa. Ja kun hieroin niin yksi riisui alasti ja levitti haaransa ja pyysi nai kiimasta ja märkää pillua, toinen tuli ja sanoi ettei ole saanut koskaan orkasmia ja riisui ja kolmas pyysi myös hierontaa ja vähän kun olin sivellyt niskaa ja kaulaa sanoi ruiskuta spermat minun pilluun, no mitäpä mies siinä voi muuta tehdä kuin työtä käskettyä mutta kyllä luottamus on karissut

    • Anonyymi

      No ei mittää. Mee oltiin anopin kaa kotona ja anoppi tululi yöllä sänkyyn.

    • Anonyymi

      Mikäpäs siinä. Itse olen nainut anoppia pari kertaa kuukaudessa. Appiukko on jo kuollut ja vaimoni mielellään kutsuu äitinsä kylään. Kyllä hauskaa olla pitää! Saavat naiset keskenään päättää vuoroista. Siellä makuuhuoneessa on molemmat naiset kontillaan sängyllä. Ensin vetelen perseeseen molempia sellaset 2x45 min ,välissä lakisääteinen kusitauko ja sillä aikaa vaihtavat asentoa ja toiset 2 x45 saavat sitten pilluun molemmat leidit. Ja lopuksi sitten kohteliaana miehenä laukasen satsin sinne uumeniin. Ja vanhan aikainen kun olen,niin mitään kondoomeja ei ole kullin päälle tullut laitettua. Turhat koreilut poies,ihan vaan suoralla kyrvällä toimintaa!!

      • Anonyymi

        Oikein, noin sitä pitää. Itsekkin olen nainut vuoron perään anoppia ja omaa vaimoa samassa sängyssä. Parasta oli kun saatiin huokuteltua appiukko mukaan, vaihdettiin lennossa ja arvuuteltiin kuka on vuorossa. Anoppi ja vaimo lukivat naistenlehtiä touhun aikana. Hauskaa oli useita kertoja siihen asti kun appiukko vahingossa jyräytti minua takapuoleen huutaen "nyt on tiukkaa!!!".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein, noin sitä pitää. Itsekkin olen nainut vuoron perään anoppia ja omaa vaimoa samassa sängyssä. Parasta oli kun saatiin huokuteltua appiukko mukaan, vaihdettiin lennossa ja arvuuteltiin kuka on vuorossa. Anoppi ja vaimo lukivat naistenlehtiä touhun aikana. Hauskaa oli useita kertoja siihen asti kun appiukko vahingossa jyräytti minua takapuoleen huutaen "nyt on tiukkaa!!!".

        ja tais olla mustikin mukana naimassa muijia takaapäin


    • Anonyymi

      olisi kyllä olla noin kusessa siistii..kun anopil kunnon ote vävystä..oujee i like

    • Anonyymi

      Täyttä provoilua nämä anoppijutut. Täällä on samat tyypit jatkuvasti näitä omia huumepään aloituksia tekemässä ja kommentoimassa. Voi voi......….
      Vain hörhöpäät uskoo näitä hörhöilysatuja.

      • Anonyymi

        Uskoo kuka uskoo. Meillä on vaimon kanssa tapana saunoa hänen vanhempien kanssa. Saunassa naidaan vähän ristiin eli minä panen anoppia ja appiukko panee vaimoani. Välillä vaihdetaan,. Kerran appiukko erehtyi muijaansa naidessa kehumaan, että tuntuupa hyvältä ja paremmalta kuin naapurin eukko. Sen jälkeen olen saanut naida anoppia aina kun huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo kuka uskoo. Meillä on vaimon kanssa tapana saunoa hänen vanhempien kanssa. Saunassa naidaan vähän ristiin eli minä panen anoppia ja appiukko panee vaimoani. Välillä vaihdetaan,. Kerran appiukko erehtyi muijaansa naidessa kehumaan, että tuntuupa hyvältä ja paremmalta kuin naapurin eukko. Sen jälkeen olen saanut naida anoppia aina kun huvittaa.

        tais mennä niin päin että sinä panet appiukkoa ja anoppi nuolee tytärtä


    • Anonyymi

      Kerran täällä vaan eletään ja siksi tuollaista pidä jäädä märehtimään.

      Oma ensi kokemus anopin kanssa oli seitsemän vuotta sitten. Anoppi oli yötä lapsen vahtina, kun puoliso oli reissussa. Itse olin työnantajan juhlissa.

      Illalla kotiuduin joskus yhdentoista maissa. En juonut nimeksikään, joten ihan kuosissa olin. Kotiin päästyä hiivin suihkuun ja siitä sitten makkariin. Makkarissa minua odotti anoppi joka nukkui peppu pitkällä liian lyhyessä yöpaidassaan.

      Olen aina ollut perso kypsille naisille ja tuo paljas peppu, sekä tuuhea karvoitus haarovälissä sai sydämen pamppailemaan. Kaluni äityi mahtavaan stondikseen ja siinä sitä verkkaan runkkasin samalla kun ihailin tuota kypsää 61 -vuotiasta peppua. Tuijotin ahnaasti tuota karvoituksen verhoamaa vittua, kunnes huomasin anopin katsovan minua.

      Sanaakaan sanomatta kiipesin sänkyyn ja kokeilin sormin hänen vittuaan, joka oli jo kutsuvan kostea. Otin tyynyn anopin lantion alle, levitin hänen haarat ja ohjasin kaluni sisään tuohon kuuman kosteaan kypsään pilluun. Aloin naida häntä pitkin vedoin lisäten verkkaan tahtia, kunnes kohta koko makkarin täytti kakofoniaksi yltyvä läiske, litinä ja anopin tyynyyn tukahdettu yninä. Sängyn pääty hakkasi seinään ja anoppi kiemurteli allani. Painoin hänet aloilleen ja lisäsin jo muutenkin rajuihin otteisiini lisää vauhtia. Anoppi huuti jo suoraa huutoa, kun viimein tunsin kudin irtoavan. Laukesin urahdellen hänen kuuman vitun syvyyksiin.

      Tapahtuneesta ei puhuttu anopin kanssa sanaakaan, kunnes muutama vuosi tuon jälkeen eräänä kesänä mökillä kaksin ollessamme päätin kokeilla kepillä jäätä. Anoppi meni edeltä saunaan ja kun hän oli viimein peseytymässä, niin lampsin sisään. Otin anoppia kiinni lanteista ja käskin hänen nojata lauteisiin ja pyllistää. Anoppi teki työtä käskettyä ja minä otin hänet takaapäin siinä hetkessä. Lopulta, kun sain pumpattua satsini hänen pillun perukoille, niin pyysin häntä jäämään kaveriksi löylyihin.

      Siinä sitä sitten jutusteltiin tapahtuneista, anoppi - vävy suhteestamme ja seksistä. Illalla sitten pirtin puolella sainkin nauttia anoppini kypsän pillun mausta, sekä hänen taidokkaasta suutyöskentelystä. Verkkokalvoilleni piirtyi iäksi tuo näky, kuinka punatut huulet ahnaasti ottavat kaluni yhä syvemmälle nieluun... Ja se, kuinka sperma valui hänen suupielistään ja siitä huolimatta suihinotto jatkui.

      Nykyisin harrastamme seksiä hyvinkin säännöllisesti. Perjantaisin minun on mahdollista treffata hänet ja harvemmin nuo tilaisuudet jää käyttämättä

      • Anonyymi

        Juuri noin hyvä. Olimme pari vuotta sitten koko perheen voimin lomalla Kreikassa ja anoppi maksettiin mukaan lapsenvahdiksi lapsillemme, jotta saisimme vaimoni kanssa myös omaa aikaa. Viikon puolivälissä kun vaimoni meni lasten kanssa päiväksi kaupunkikierrokselle. Anoppi tarjoutui minulle oppaaksi kaupungin syrjäisempään osaan, koska oli kokenut Kreikankävijä. Päivän kierreltyämme ja maisteltuamme hieman ouzoa pääsyimme rakastelemaan erään talonraunioihin. Oli todella herkullista olla itseään vanhemman, mutta erittäin kokeneen naisen kanssa. Palatessamme hotellille kuljimme rantatörmän kautta jossa kuin puolihuolimattomasti tönäisin anopin mereen kalojen ruuaksi. Loman lopussa paikallisella torilla käydessä eräällä kalatiskillä oli anopin pää myynnissä.


    • Anonyymi

      Oikein hienoa.

    • Anonyymi

      Semmosia ne anopit, apit, vävyt ja miniät on. Tavallisen sinkun seksielämä tuntuu niin vaatimattomalta 😂näihin kokemuksiin verrattuna, oli sitten keksittyjä tai ei.

      • Anonyymi

        Niin tuntuu.. ☺️
        Mun anoppi tasan 20vuotta mua vanhempi ja appi oli 17vuotta vanhempi kuin anoppini.
        Sit se tapahtui anoppilassa vaimoni läksi käyttää appea Jyväskylässä ja me jäätiin kahdestaan.
        Kesäkuuma mulla shortsit väljät anopilla uimapuku. Siinä katseet ja halut kohtas ja lyötiin kättä päälle sopimus ei muille kerrota.
        Sen jälkeen raju 30v mies isolla kävi anopin päälle.
        2tuntia annoin anopille kyytiä mitä appi ei pystynyt enää.
        Itki ja nauroi vinkui potki aivan huumassa.. Melkein kymmenen vuotta tilaisuuden tullen rakastelimme.
        Tälläistä on elämä nyt anoppi dementoituu hoitelen häntä kun työstä kerkeen. Vaimoni on tyytyväinen kun autan


    • Anonyymi

      Anopin ja apen kanssa touhuaminen on paljon yleisempää kuin ihmiset arvaakaan.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi Nikodemokselle: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

    • Anonyymi

      Tulin yövuorosta ja anoppi oli tullut aamulla lapsenvahdiksi, kun vaimo meni töihin. Menin suihkuun ja anoppi tuli juttelemaan. Hän tarjoutui selänpesijäksi ja pesikin sitten vähän muitakin paikkoja.

      • Anonyymi

        Kolme vuotta sitten kun anopista aika jätti ja terveyskeskuksesta ilmoittivat, että arkku haetaan perjantaina. Kävin vielä kerran heittämässä jäähyväiset rakkaalle anopille. Sanoin minut kylmiöön vieneelle hoitajalle, että haluan olla hetken vainajan kanssa kahden. Ovi sulkeutui, niin kipusin arkkuun ja heitin viimeiset satsit sisään...kylmää ja kuivaa oli mutta hyvää kuin huurteinen olut. Jäi mukava muisto antavasta anopista.


    • Anonyymi

      Olin anoppilassa yötä ja kerran anoppi oli leski, niin rakasteltiin usein. Parin vuoden kuluttua anoppi alkoi käydä tosi kuumana, joten pistin pakastimeen.

    • Anonyymi

      Anopille lisää munnoo

    • Anonyymi

      Viime syksnä anoppi lupautui hirvipeijaisiin paistin tekoon. Peijaisia edeltävänä iltana saunottiin ukkoporukalla ja anoppi tulla tupsahti pyyhe ympärillään ja tarjoutui selänpesijäksi koko porukalle. Osa porukasta hävisi ulos kaljottelemaan ja meitä jäi kolme miestä saunaa, sanottiin notta nyt pestäänkin tämä nainen kunnolla. Porukalla vuoronperään pestiin ja naitiin anoppia ihan kunnolla. Anoppi jo alkoi tuskailla, että paikat alkaa olla hellänä. Juotettiin kossua anopille, niin jo rupesi taas paikat vertymään ja muna maistumaa saunan höyryissä. Yöllä nostettiin sammunut anoppi lihakoukkuun roikkumaan ja leikattiin tavara irti. Yön pimeydessä tyrkättiin raato kosken syövereihin ja nykyään vitunnahkat karvoineen roikkuu majassa hirvensarvissa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe