Oltiin lomalla Kreikassa ja mukana oli myös vaimon 8-vuotta nuorempi sisko. Vaimoni on hyvännäköinen 26-vuotias, mutta hänen sisko se vasta hyvännäköinen onkin. Kroppa aivan uskomaton. Lomalla sitten tuli käytyä kolmistaan baareissa lähes joka ilta, toiseksi viimeisenä iltana vaimolla oli tullut vatsatauti ja minun "piti" lähteä siskon turvaksi baarikierrokselle. Arvaatte varmaan, kuinka siinä sitten kävi. Muutaman drinkin juotuamme naimme baarin wc:ssa ja baarikierroksen päätteeksi hotellin uima-allasalueen aurinkotuolivarastossa.
Nyt 1kk loman jälkeen vaimon sisko ilmoitti minulle, että on raskaana! Tiedän että tein virheen ja en käyttänyt kondomia hänen kanssaan. Hän tosin sanoi syövänsä pillereitä, mutta oli kuulemma lomalla muutaman kerran unohtanut ottaa e-pillerin. Hän ei ole valmis tekemään aborttia ja uhkaa kertoa sikolleen eli vaimolleni asiasta. Eli kusiset paikat tässä. Olen varma että jos vaimoni kuulee asiasta niin ero tulee.
Olisiko mitään neuvoja, hädässä olevalle??
Vaimon pikkusisko
30
1953
Vastaukset
- pelastit päiväni...
...vahvistaa itsetuntoa lukea tuollaista...niin ne inssit...
- kalastaminen
TROLLI... varmaan hauskaa siellä yläasteen ATK-tunnilla keksiä näitä juttuja...
- emohe
Sopiiko vaimollesi että pikkusiukku tulee asuu teille. Voisitteko kokeilla kolmestaan eloa? Jos toista rakastaa myös anteeksi antaa.Vai? Kaikilla ois hyvä olla sun vaimollas ois sisko ja sulla kaksi pilluu. Myöhemmin voit hankkia vaikka vaimon äidin raskaaksi...Ja sun vaimos vois alkaa odottaa sun veljelles lasta, sun veljes ois sun kaverina samassa talossa. Miesten puuhat hoituisivat näppärästi kahden kullin voimin jne...Rakkaus on mahtava voima .....
- Cloetta..
Oikeastaan ei muuta voi neuvoa, kuin että, tässä vaiheessa voisit rueta käyttäytymään kuin aikuinen mies konsanaan eli kerrot vaimolle ja mietitte miten jatkatte. Jos vaimosi sisar synnyttää lapsen, olet sen isä. Ei sinulla ole ollenkaan kusiset paikat, itse vain määrittelet tilanteen noin.
Monen hetken hurman seurauksena usean ihmisen elämä muuttuu, nyt sinä ja sisar olette tuhonneet monta elämää tai ainakin tulevaisuuden suunnitelmaa. TOivottavasti syntymätön lapse ei ole se, joka joutuu teidän tyhmyydestänne maksamaan. Minusta sinä olet juuri sellaisessa tilanteessa, kuin olet ansainnutkin olevan. - :::
.
- otaneuvostavaari...
HERÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
- yks oikeesti söde
Taisi tosiaan olla päiväunelmiasi ja taisi siinä oikeesti vaan naama palaa punaiseksi ja suuri läskimahas! :))))
Niinku aikuisten oikeesti!
Neuvoja täältäkin, tee se mitä aina teet, käy ostaan se koppa kaljaa ja jatka unelmointias, ei susta muuhun oo! ;)))))) - mk
Lankaan koska sitä vaimonsi pikkusiskoa on muutkin nussinu kuin sinä ja yrittää tehdä sinusta syntipukin ja älä myönnä mitään kun ei pysty todistamaan mitään ja sitten vasta kun saat isyyssyytteen ja sitä ennen sanot vain että eivoisi vähempääkiinnostaa ja vihjaat että olet tainnut nussia muittenkin kanssa ja niin edelleen.
- stöde
Tämä on provo,pariskunta
- oksennanko?
Vaikea ymmärtää näitä ihmisiä, joiden on pakko jahdata sukulaisten tai kavereiden puolisoita.
Eikö nyt mitään voi jättää rauhaan?
Eipä silti on varmasti tässä siskollakin oma osuutensa.
Eiköhän tästä jo ero tule ihan pelkästä pettämisestä.
Todella törkeää ja edesvastuutonta on hankkia lapsi pettämisestä.
Siinä menee monen ihmisen elämä pilalle, eniten sen lapsen oma elämä.
Jos lapsia hankitaan, niin pitää olla molemmat valmiita vanhemmiksi.
Ei varmaan ole siskoilla paljon sanottavaa toisilleen, kun serkkupojilla on sama isä. YÖK! - vihaksipistää8x
Voisit kerran elämässäsi olla Mies ja ottaa vastuun tekemisistäsi. Jos tuo kertomasi on totta, niin et ansaitse vaimosi rakkautta, hän ansaitsee jonkun sinua paljon paremman miehen joka häntä arvostaa.
Steriloi munasi, ajele pääsi ja muuta tiibettiin munkkiluolaan pohtimaan pahoja tekojasi seuraavaksi 650 vuodeksi kädet ristissä seläntakana nenä kiinni korallissa. - Ja lehmät lentää
On neuvo, että lopeta noiden hölmöjen trollien kirjoittaminen (fantasioistasi?) ja keksi hyvä nuorimies itsellesi järkevämpää tekemistä.
- voi elämä
nyt sitte olit vaimos pikkusiskon kanssa? Sähän panomies olet, nii ja matkustelija. Ainakin näitten juttujes perusteella.
- Kalimera!
Nypi satiaiset mulkkusi karvoituksesta ja syö ne.
- Hyviä neuvoja! ;)
Kyllä nauratti!!
- Se oikea
Älä yhdy vaimosi sisareen, kielletty sukupuolisuhde, verisukulainen, olet tehnyt suuren synnin...vie asiasi seurakunnan vanhimmille ja puhu papille.
- Hah !
Miten vaimon sisko on "verisukulainen", kun vaimokaan ei ole sellainen ?
- Sitä saa mitä tilaa
Sähän olet verrattavissa pedofiiliin! Toivottavasti vaimosi kuulee asiasta, jos ei siskoltaan niin ehkäpä lukee täältä ja osaa yhdistää :)
Elät vaan päivän kerrallaan. Jos asia tulee julki annat sisarrusten päättää kumpi kanssasi asumaan. Jos ei kumpikaan niin ilmoitat tulevan lapsesi vauva uintiin. Jk. Toivottavasti lapsi ei ole tolkuttoman tumma...
- SUURET korvat?
...tai apin...siis isänsä näköinen...!
- veera1979
Olet joko provo tai täyskusipää. Jos juttu oli totta niin HAH.
Sitä paitsi jos jonkun naisen moraali on sitä tasoa, että makaa oman sisarensa aviomiehen kanssa, niin voit olla täysin varma, että hän on maannut vaikka kenen kanssa eikä lapsen oikeasti isästä ole mitään tietoa. - Huhhhuuhh
tai jos olet ja tämä ei ole provo niin olet sekaantunut lapseen ja pilannut lisäksi vaimosi, hänen siskon ja oman elämäsi. Huh!
- @ksu
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. - elämätön elämä
@ksu kirjoitti:
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA JA VARSINKAAN ELÄ!!!!!
- @ksu
elämätön elämä kirjoitti:
ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA JA VARSINKAAN ELÄ!!!!!
Siitä me tiedämme rakastavamme Jumalan lapsia, että rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjään. Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. Sinä valitset omantuntosi mukaan kuinka elät.Ei Jumala ketään velvoita tai pakota noudattamaan 10 käskyä.
- Armoterapiaa
@ksu kirjoitti:
Siitä me tiedämme rakastavamme Jumalan lapsia, että rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjään. Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. Sinä valitset omantuntosi mukaan kuinka elät.Ei Jumala ketään velvoita tai pakota noudattamaan 10 käskyä.
Pyydän Jeesukselta anteeksi, jos olen tietämättäni tehnyt syntiä ja kavaltanut kirjoituksillani ystäviäni... rakastan Jumalaa, koska on rakastanut meitä. Siunausta ja menestystä lukijoille....
- sinkkumies36
Ei ole mitään neuvoa. Ihan oikein sulle kun menit pettämään. Toivottavasti vaimosi kynii sut puhtaaksi eron tullessa
- Hah !
Oletpa loistava osoitus inssin aivokapasiteetin koosta. Luojalle kiitos, että se järjestää "kusisia" paikkoja kusipäille.
- jotkut on sit tyhmii
Jumalaa ei ole olemassa vaan tuomari joka antaa avioeron vaimollesi.
- hässi hessu
Sitä saa, mitä tilaa! Oliko WC ilmastoitu? Ei kait sitä nyt paskanhajussa, joku raja sentään.
Onneksi olkoon, olet kaulojasi myöten nesteessä josta mainitset.
Iloinen yllätys anopille tulevasta perheenlisästä, syntyy sopivasti jouluksi pukkiseni!
,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684