Itsensäpaljastelija

mmkk..

Olin tuossa joku viikko sitten puistossa koiran kanssa ja kuulin kun joku vislasi. Käänsin päätä ja huomasin että se oli äsken vastaantullut nuorehko mies. Verkkarihousut oli nilkoissa ja vatkoi siinä muniaan. Kuulemma tuollaiset tyypit ovat harmittomia, mutta olisiko silti pitänyt ilmoittaa poliisille? Hämmästyneenä katsoin hetken ja jatkoin sitten vaan matkaani, kun käänsin päätäni, niin oli kaveri jo kadonnut.

Tuo tapahtui pari viikkoa sitten ja pidin koko juttua jotenkin koomisena tapahtumana, mutta harmittaa kun käyn edelleen koiran kanssa lenkillä, niin olen huomannut että katselen vastaantulijoita vähän säikkyen että ei kai tuo ole se sama tyyppi, jonkinasteinen hulluhan se kuitenkin oli.

13

3984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappulii

      Mun poikakaveri on harrastanut itsensäpaljastelua . Mulle ja mun kavereille. Toisinaan poikakaverini saa siitä maksua. Kaikki ei suvaitse tollasta, musta on tosi ihkuu noi itsensäpaljastajat, mut komea miehen tulee olla ,kerran puistos yks jäbä näytti mulle kyrpää, mieletön kokemus.

      • Anonyymi

        Itse aloitin paljastelun jo pikkupoikana.olin jotain kymmenen, kun kikkelini oli jäykkänä melkeinpä koko ajan. Meidän talon tytöt, jotka olivat ikäisiäni olivat innoissaan, kun shortseissa pullotti. Niinpä tytöt kyselivät, saisivatko nähdä kikkelini. Itselleni tuolloin siinä ei ollut mitään seksuaalista, joten näytin tytöille jäykkänä sojottavan kikkelini. Tytöt kikattivat ja olivat innoissaan. Myöhemmin , kun itseäni ei huvittanut näyttää, tytöt lahjoivat karkeilla, josko taas saisivat nähdä kikkelin ja seisokissa totta kai. Näin tapahtui monta kertaa ja joskus tytöt myös sormilla tökkivät kikkeliä. Aloin pikku hiljaa pitämään siitä. Myöhemmin aikuisena aloin sitten paljastelemaan kalua naisille itsensäpaljastajana.


    • huoh...

      Olin töissä miestenvaateliikkeessä, sisään tuli lenkkiasussa aikuinen mies, valkkas housut tangolta ja sanoi menevänsä sovittamaan. Hetken päästä menin kyselemään että no sopivatko vai vaihdetaanko kokoa. Kuului joo ihan hyvät nää on. Sattui huitaisemaan verhoa (selvästikin vahingossa) joten näin mitä se oli tekemässä. Runkkasi sovituskopissa.
      Menin kertoon myymälävastaavalle, mutta äijä ehti luikkia mäkeen. Ei sentään sotkenut myytäviä housuja mutta seinälle se jätti siemennestenäytteensä.
      Ja meillä on sen ulkoiset tuntomerkit.

      • Anonyymi

        Sekä ulkoiset että sisäiset tuntomerkit.


    • Ehkä ensi kerralla

      Olisit hihkaissut koiralle PUSKII ja osoitellut sinne munien suuntaan. Ei olisi haitannut, vaikka koirasi olisi pikkupuudeli; jo ajatus kylmästä kuonosta munaskuissa saa miehen juoksemaan ihan yhtä kovaa kuin dobermanni hampaat sojossa. Nytkin olisi paljon enemmän kerrottavaa! ;)

      • Juu, neuvotaan,

        että tällaiset ilmoitettaisiin aina poliisille. Aika, paikka ja henkilön ja tekojen kuvaus, ei kai siinä muuta. Hyvä olla rekisterissä vastaisen varalle, ehkä ilmoituksesi ei ole edes ensimmäinen. Ainakin "suuressa maailmassa" tällaiset saattaa mennä vähitellen pidemmälle, kun fantasiat ei enää toimi.


      • ....................
        Juu, neuvotaan, kirjoitti:

        että tällaiset ilmoitettaisiin aina poliisille. Aika, paikka ja henkilön ja tekojen kuvaus, ei kai siinä muuta. Hyvä olla rekisterissä vastaisen varalle, ehkä ilmoituksesi ei ole edes ensimmäinen. Ainakin "suuressa maailmassa" tällaiset saattaa mennä vähitellen pidemmälle, kun fantasiat ei enää toimi.

        Jeps. Kyllä noista voi poliisille vinkata niin ottavat pois. Ei välttämättä fyysistä vaaraa ole eikä noissa fyysisesti kajotakaan mutta henkisesti, esim. päiväsaikaan puistossa nakuilijat ei välttämättä kiva näky lapsille ja aikuisillekaan.


      • 5+7
        Juu, neuvotaan, kirjoitti:

        että tällaiset ilmoitettaisiin aina poliisille. Aika, paikka ja henkilön ja tekojen kuvaus, ei kai siinä muuta. Hyvä olla rekisterissä vastaisen varalle, ehkä ilmoituksesi ei ole edes ensimmäinen. Ainakin "suuressa maailmassa" tällaiset saattaa mennä vähitellen pidemmälle, kun fantasiat ei enää toimi.

        "Ainakin "suuressa maailmassa" tällaiset saattaa mennä vähitellen pidemmälle, kun fantasiat ei enää toimi."

        Jep, hyvä olla merkintä vastaisuuden varalle. Täällä päin ainakin liikkui kymmenisen vuotta sitten itsensäpaljastelija, joka sitten siirtyi astetta vakavampaan ahdisteluun nuoria tyttöjä kohtaan.

        Se ei taida kylläkään olla hirveän yleistä... muistan lukeneeni että suurin osa itsensäpaljastelijoista kiihottuu ihan siitä itsensä esittelystä, eikä ole mitenkään väkivaltaisia. Mutta koskaan ei tiedä.


    • näkevänainen

      Niin, että itsensäpaljasteli on rikollinen. Mutta miksi vain miespuolinen. Kesällä naiset kulkee paljastavissa asusteissa. lyhyissä hameissa. Kumartuuessa paljastuu pylly, joko ilman pikkuhuosuja tai strigeillä. Puseroiden, paitojen kaula-aukot eivät peittele paljoakaan. Paidat läpinäkyviä jne. Minihame ja polkupyörä todella yleinen pari kesäaikana.
      Mitä lapset heistä näkevät ja milloin ja missä. Lapset näkevät heissä sitä luonnollisuutta mitä aikuiset naiset esittelevät, paljastelua. Sitä jota naiset sallivat päiväsaikaan julkisilla paikoilla
      Entäpä mies, jos hän kulkisi vastaavasti niin poliisit kulkisivat perässä - naisten soittamana.
      Kun mies vatkaa munia metsäpolulla omassa yksinäisyydessä tosin aikuisille tekoaan näytellen hänestä tulee heti lapsiin sekaantuja, raiskaaja ja seksuaalisesti väkivaltainen. Joka joutaa heti poistettavaksi syyllä jos joku lapsista näkee, siis sen mitä naiset vastaavasti rohkealla ja avoimella pukeutumisella esimerkkinä näyttävät.

      • kldjfglgg

        Höpsis. Jos poliisit kulkisivat Suomen kaikkien "rekkamiehen hymyjen" perässä, eivätpä he paljon muuta joutaisi tekemään.


      • katsoessanäkee

        Niin miksemme voisi auttaa. Lesboilla on omat baarinsa ja keimipaikkansa, samoin homoilla, transviitit kokoontuvat jossain. Heteroillekki on paikkansa. Siis oikeastaan kaikilla muilla paitsi exhibitionisteilla, siis itsensäpaljastajilla.
        Olen seurannut seksitreffien seuranhakupalstoja, sieltä löytyy näitä jotka etsivät naiskatselijaa itsetyydytystapahtumaansa katsomaan. Löytyy myös naisia jotka haluavat katselijaa, tosin heitä on harvoin.
        Itse olen sovitusti katsonut miehen itsetyydytystä, en saanut siitä mitään erikoista tunnetta, mutta koska se ei pahalta näyttänyt niin katsoin. Eikä se paljoa aikaa minulta vienyt. Mutta olihan tämä mies poissa "pusikosta" ja sai tyydytyksen omaan poikkeavuuteensa.
        Olen lapista, täällä on pitkät etäisyydet ja on oma kustannus käydä tumputtamassa naapurikylässä. Pienissä kylissä kaikki tuntee toisensa niin on toivotonta tehdä se pusikossa seisten ja odottaa että nainen menee ohi - se joka tunnistaa. Ja jos nainen menee, menee se rollaattorilla eikä huomaa ketään eikä kuule vihellystä. Mutta ehkäpä kuitenkin täällä on juuri vähäisen naismäärän vuoksi seksipalstalla enemmän miehiä katselijaa etsimässä. Ainakin minä vastaan heidän "kutsuun" mikäli matkan vuoksi on mahdollista.


    • pohjosenkäsityöläinen

      Olen kiinnostunut itsenipaljastelusta. Tiedän, ettei ole soveliasta tulla yllättäen näytille. Toisaalta ei aina ole miellyttävää nähdä naistenkaan kovin paljastavaa pukeutumis- ja esiintymistyyliä etenkään siellä missä on lapsia ympärillä
      Mutta pienessä kylässä jossa kaikki tuntee toisensa on hyvin uskaliasta mennä paljastelemaan itseään. Isolla paikkakunnalla ei taas tiedä turvallisia paikkoja.
      Joten joudun tyytymään naisen katseen korvikkeisiin kuten uutistelukijaan tms. Olen muutaman kerran yrittänyt seksipalstoilla etsiä etsiä katselijaa. Ja olenkin saanut vastauksia - tosin maksullisia 100 euroa tunti jne.
      Arvon naiset minkä neuvon annetta minulle, meille tämmöstä mielihyvää etsiville. Olemmeko se osa seksuaalista poikkeavuutta joille ei ole muuta kuin moitteet vastassa

    • Anonyymi

      On näitä nähty. Kerran olimme parin työkaverin kanssa menossa töihin. Työskentelen sairaalassa ja joku nuori mies juoksi kovaa vauhtia ohitsemme sairaalan edessä olevan pensaikon taakse. Kun tulimme kohdalle seisoi siellä housut kintussa.
      Voi herrajumala miten me naurettiin! En edes ehtinyt nähdä mihin hävisi, hyvin liukkaasti häipyi paikalta! Loukkaantui kai kun nauroimme? :D
      Toinen tapaus oli joskus nuorena kun vielä asuin kotona. Meidän lähellä eräällä metsän reunustamalla kävelytiellä oli erään tällaisen paljastelijan tapana väijyä naisia ja tyttöjä. Veljeni sattui kerran näkemään että äijä siellä taas lymyilee ja odottelee uhria.
      Veljeni oli koiran kanssa liikkeellä ja huusi miehelle ja alkoi juosta kohti. Äijä sai kintut alleen ja painui metsään niin että ryske kävi! :D Veljellä oli hauskaa.
      Se ukkeli kyllä sieltä korjattiin pois viimein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe