Mitäs tänne palstalle kuuluu?
:D
Vieläkö muistatte?
Terve tutut
31
461
Vastaukset
etkös se ollu sinä joka meitä muussiaivoiksi kutsuit?
- Pumpulipaj
Olen aina tiennyt että omat aivoni ovat muusia ;), yritin etsiä kaltaistani, tuloksetta.
Osta poro? Ü
Mukava nähdä ääntäsi. Missäs ollu kussas kulkenu?- Pumpulipaj
Yritin iskeä miehen palstalta, ei onnistanut :D
- Pumpulipaj
...että kyllä ehdottomasti livessä käy aina parempi flaksi, aina jostain löytyy.....
http://www.youtube.com/watch?v=fyNwIFqFT50 Pumpulipaj kirjoitti:
merta edemmäs kalaan, täällähän näitä vonkaleita on uiskennellut haaviin ;)
Pumpulipaj kirjoitti:
...auto- vai kotiremppaa suunnitteilla? Ü
- Pumpulipaj
BonnieBonBon kirjoitti:
merta edemmäs kalaan, täällähän näitä vonkaleita on uiskennellut haaviin ;)
Noin sitä toiset vaan haavittaa vonkaleita tosta noin vaan!
ja minä yritän tuloksetta vuosikausia :(
No jaa, voi kai sitä hullumminkin aikansa viettää ;) - Pumpulipaj
Zone kirjoitti:
...auto- vai kotiremppaa suunnitteilla? Ü
Mutta kun ei niin ei, olen tyytynyt kohtalooni ja kestän kuin nainen kestää. Ja kestähän sen jos ei ole vaihtoehtoja.
Siirryn siis liveen, josko siellä nappaa ;)!
mun vanhat silmäni näkevätkään. *hieroo silmiään, avaa ja sulkee ja avaa...usokako näkemäänsä.* Hauska tappa vanha tuttu, muistan aina miten kierit avaruudessa ja aloituksesi paljonko on liikaa :))
- Pumpulipaj
Nyttemmin olen hieman rauhoittunut :D
Kyllähän me pidettiin lystiä ja haukuttiin puskia se mikä ehdittiin :)
Oikeessa elämässä menee mukavasti, olen rakastunut ja tosi onnellinen Pumpulipaj kirjoitti:
Nyttemmin olen hieman rauhoittunut :D
Kyllähän me pidettiin lystiä ja haukuttiin puskia se mikä ehdittiin :)
Oikeessa elämässä menee mukavasti, olen rakastunut ja tosi onnellinenSama täällä, seesteisyys on ottanut vallan, mutta usein kyllä hymynkare nousee suupieliin kun muistelee menoa muutaman vuoden takaa.
Onpa mukava kuulla että sun elämässäsi menee noin hienosti, onnittelut. Vaan voisit sä silti aina välillä piipahtaa täällä virtuaalitovereitten luonakin :)- Pumpulipaj
TaikisN kirjoitti:
Sama täällä, seesteisyys on ottanut vallan, mutta usein kyllä hymynkare nousee suupieliin kun muistelee menoa muutaman vuoden takaa.
Onpa mukava kuulla että sun elämässäsi menee noin hienosti, onnittelut. Vaan voisit sä silti aina välillä piipahtaa täällä virtuaalitovereitten luonakin :)Mikäpä ettei, on vaan kymmenen tulta vahdittavana ja yksi kulta jahdattavana ;)
Paljon on vettä virrannut niistä päivistä, mutta toki on paljon sellaistakin, mikä ei onneksi muutu :D
muistaa..:)) Mukava nähdä tuttuja nikkejä..:)
- Puhurix
Kyllä mä muistan sut. Mä olen ollu täältä kanssa tosi pitkään poissa kun alko tympimään. Nyt vilkuilen aina välillä vasemman olkapään takaa.
- ?
miks?
- Pumpulipaj
Tosi asiassa tämä palsta on kaikista palstoista kaikkein paras, täällä on mukavimmat ihmiset juttuseurana ja hauskimmat kisat, eikä kahvi ja pullakaan lopu :)
Pumpulipaj kirjoitti:
Tosi asiassa tämä palsta on kaikista palstoista kaikkein paras, täällä on mukavimmat ihmiset juttuseurana ja hauskimmat kisat, eikä kahvi ja pullakaan lopu :)
Kuten tiedettyä, niin syvätietoinen ihminen kahvitteleepullittelee juuri tällä palstalla. Ü
- Teemuna
Terve terve. Ensimmäiseen kysymykseesi en osaa vastata, mutta toiseen ehdottoman myönteisesti.
- Teemuna
Okei. Unohda koko juttu, tai oot jo unohtanu.
- Pumpulipaj
Mä olen varmaan yrittänyt iskeä sua (hehmosi taustavoimia) täältä palstoilta toisaalla viimeisen seitsemän vuoden ajan, ja into on jo hieman laantunut ;), tulokset ovat olleet sen verran lohduttomia. Johtuisko siitä, että täällä on niin paljon virtuaalihahmoja, ja jotenkin minusta tuntuu siltä, että Teemuna on yksi sellainen ;)? Salakapakassa ollaan niin salaperäisiä, ettei edes voi tietää ketä yrittää iskeä ;)
Ihan vaan pienen epäilyksen heitin tuohon epätoivoon, jota vastauksessasi hehkutit, epäilyttää vähän paljon koko viesti, oli sen verran kevyttä keittoa. Toinen juttu olisi jos olisit nähnyt enkelimäiset kultakutsini, langanohuen vyötäröni, timangiset tekoripseni ja punahuuleni, minimekon, 25cm korkeat korot joilla leijun kepeästi eteenpäin...enkä edes uskalla kertoa sinulle ihan kaikkea...etteivät lihaksesi revi paitaasi kun huokailet perrään.
Pumpulipaj on rakastunut, muttei kuitenkaan virtuaalihahmoon vaan ihan lihalliseen ihmiseen :) !
Onhan tässä jo muutama vuosi vierähtänyt, muttei tunteet näemmä kuole edes salakapakassa sekoillessa.
Kyllähän minä pikku rouwan muistan ja vieläpä melko hyvin.:) Siitä onkin aikaa melkoisesti kun sinua nähtiin näillä tatameilla. Yhdessä vaiheessa luulin sinun vaihtaneen nimimerkin kokonaan toiseksi ja heiluvan vielä täällä.
- Pumpulipaj
Taisin olla kyllä aika monta vuotta pois täältä yhtä menoa, jotenkin tuntuu, että Pumpulipaj oli ihan viimeisimpiä nimimerkkejä, mitä täällä käytin.
No mites Waffen, elämä heittelee? Vai onko ollut tasaista taapertamista? Pumpulipaj kirjoitti:
Taisin olla kyllä aika monta vuotta pois täältä yhtä menoa, jotenkin tuntuu, että Pumpulipaj oli ihan viimeisimpiä nimimerkkejä, mitä täällä käytin.
No mites Waffen, elämä heittelee? Vai onko ollut tasaista taapertamista?Elämä heittelee miten sattuu, kuten nyt jokaikisellä konsanaan tapahtuu. Minä muuten muistin sinun parit nimmarit ennen pumpulipaijaita. Sattumoisin kerroit ne jossain chattitapaamisessa jossa nämä tuli puheeksi. Kummasti sitä jotkut asiat jää mieleen.
Tuolla toisaalla olikin ( Vege)puhetta chattitapaamisesta ja luulen että se oli tuo sama kerta jossa meikä oli mukana.- Pumpulipaj
Waffe kirjoitti:
Elämä heittelee miten sattuu, kuten nyt jokaikisellä konsanaan tapahtuu. Minä muuten muistin sinun parit nimmarit ennen pumpulipaijaita. Sattumoisin kerroit ne jossain chattitapaamisessa jossa nämä tuli puheeksi. Kummasti sitä jotkut asiat jää mieleen.
Tuolla toisaalla olikin ( Vege)puhetta chattitapaamisesta ja luulen että se oli tuo sama kerta jossa meikä oli mukana.Minulla ei ole enää hajuakaan, mitä ne olivat?
Mitä ne olivat? Pumpulipaj kirjoitti:
Minulla ei ole enää hajuakaan, mitä ne olivat?
Mitä ne olivat?Yksi oli maxvel tai jotain sinne päin. Toisen jo ehdin aiemmin mainitakkin. Eikös ole hyvä että joku edes muistaa, jos itse sattuu unohtamaan.
- Pumpulipaj
Waffe kirjoitti:
Yksi oli maxvel tai jotain sinne päin. Toisen jo ehdin aiemmin mainitakkin. Eikös ole hyvä että joku edes muistaa, jos itse sattuu unohtamaan.
,,,ja Maxwell tai jotain sinnepäin, niin olikin :)
Mulla oli siihen aikaan joku hullu ajatus siitä että netti tulee täyteen ja että kaikki mitä mä palstoille kirjoitan, pitää siivota pois. Niinpä mä hävitin ketjun toisensa perään ja taisin saada siitä aika voimakasta kritiikkiäkin.
Niin ja olihan täällä lehtikin, eikö vaan ollutkin?
Se on ihanaa, että joku aina muistaa :D Pumpulipaj kirjoitti:
,,,ja Maxwell tai jotain sinnepäin, niin olikin :)
Mulla oli siihen aikaan joku hullu ajatus siitä että netti tulee täyteen ja että kaikki mitä mä palstoille kirjoitan, pitää siivota pois. Niinpä mä hävitin ketjun toisensa perään ja taisin saada siitä aika voimakasta kritiikkiäkin.
Niin ja olihan täällä lehtikin, eikö vaan ollutkin?
Se on ihanaa, että joku aina muistaa :DOli lehti, sumppisanomat oli sen nimi. Sitä lehteä ei enää tule, vaikka mun tilaus on käsittääkseni vielä voimassa. Ei vaan ole kuulunut:)
- Pumpulipaj
Waffe kirjoitti:
Oli lehti, sumppisanomat oli sen nimi. Sitä lehteä ei enää tule, vaikka mun tilaus on käsittääkseni vielä voimassa. Ei vaan ole kuulunut:)
Sumppisanomat :)
Voi, vieläköhän siitä saisi jonkun irtonumeron jostain!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511893
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131796Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391634Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851188
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3761055- 62879
- 49841
- 50836