Nykyajan farkut ! ! !

paksupohje(ko)

Kyllä sitten risoo, kun nykyajan farkut on aina sitä kapeaa mallia taikka sitten ihan äly matala vyötärö taikka hirmu korkea! Ei ole sitten millään sitä kultaista keskitietä!
Kokeilin yhdessä kaupassa farkkuja koko 50 (oli joustavaa materiaalia), niin tuntui hieman löysältä vyötäröltä, mutta pohkeiden kohdalta olivat todella pienet!!! =o
Siis tehdäänkö housuja vain pohkeettomille??????

Ja sitten se, että kun tehdään isoille tytöille farkkuja, ne on niin tylsiä ja "nuorettomia".
En tarkoita, että pitäisi olla paljetteja ja hileitä, vaan että olis ihan sellainen nuorekas ja ryhdikäs farkku!!!
En halua kuitenkaan mitään perus farkkua (perus sininen ilman kulutuksia ym...).

Hoh hoijaa...

9

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farkuton

      Mie en löydä kaupasta ollenkaan farkkuja, mut halenssilta löytää onneks ihan hyviä farkkuja, Elloksen taso on laskenut tosi paljon

      • jioj

        Löysin kolmet ihanat ja nuorekkaat farkut jumbosta sellainen liike kuin zizzi. Se on isojen tyttöjen liike. Muistaakseni heidän vaatteita saa tilattua myös ellokselta. Kannatta käydä kokeilemassa, saa todella hyvää palveluakin kaupan päälle :)


    • löfdslödjflöadj

      toi malli on hollantilainen ja tekevät hyviä farkkuja - myös pitkille! ja isoille (koot 1-5 ja toi 5-koko mahtuu hyvin 56-60 kokoisellekin ja farkkujen lahkeet riittävät hyvin 180 cm pitkällekin). sääli etten ole nähnyt niitä suomessa myytävän kuin tuurin siltalan velj. liikkeessä kerran. luulisi että niitä muuallakin olisi myynnissä... noi zizzin ym. mallien koot kun tuppaavat loppumaan viimeistään kokoon 56 ja mallit/lahkeet ovat kapeita!

    • .

      El Ash V Raw Denim. Napitettavat, kokoja löytyy. Ostin 33 tuumaiset, tuntuvat miellyttäviltä ja hyvälaatuisilta. Perussiniset joo, mutta tykkäsin. 100 egee, luulen silti että kannatti.
      Lewis tulee mieleen kuluneen näköisestä. Ostin joskus kaksi vuotta sitten, nyt näyttävät hyviltä, 65 e.

    • Ziiria

      Itselleni löysin farkut pitkän etsimisen jälkeen Kapphallista ( xlnt). Suosittelen!

    • Ansku8585

      Kävin tänään Jeansroom nimisessä liikkeessä Helsingissä Firetrapin farkkuja sovittelemassa, ostin tosin miesten housut ;) ...mut oli niin siistit :)

      • istuvuus

        Onhan noita miestenkin farkkuja kokeiltu, mutta ei oikein houkuttele kun niissä on "määrätyssä paikassa" ylimääräistä tilaa. Koska minulla on reippaasti tuota lantionympärystä ja vyötärö suhteessa vielä isompi (olen melkein tasapaksu) reidet taas lähes tikut, sopivien farkkujen löytyminen on ollut vaikeaa. NP:n Ellat ovat olleet aika hyvin sopivat, vaikka niissäkin reisistä jää hieman liian löysäksi jos koon valitsee vyötärön mukaan. Jollakin muullakin valmistajalla olen löytänyt muissa housuissa samanlaisen mittasuhteen: iso vyötärö kapeat reidet.


      • .
        istuvuus kirjoitti:

        Onhan noita miestenkin farkkuja kokeiltu, mutta ei oikein houkuttele kun niissä on "määrätyssä paikassa" ylimääräistä tilaa. Koska minulla on reippaasti tuota lantionympärystä ja vyötärö suhteessa vielä isompi (olen melkein tasapaksu) reidet taas lähes tikut, sopivien farkkujen löytyminen on ollut vaikeaa. NP:n Ellat ovat olleet aika hyvin sopivat, vaikka niissäkin reisistä jää hieman liian löysäksi jos koon valitsee vyötärön mukaan. Jollakin muullakin valmistajalla olen löytänyt muissa housuissa samanlaisen mittasuhteen: iso vyötärö kapeat reidet.

        Havaitsin, näissä Topstreetwearin farkuissa on yksinkertainen sivusauma, siitä on helppo ottaa sisään, jos haluaa reisistä istuvat.
        Farkkujen on oltava helposti puettavat, siksi tykkäsin näistä, saan alle trikoot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe