Että miksei minua enää arvella kenenkään tukinikiksi.
Ihan epäreilua.
Kysynpä vaan
10
141
Vastaukset
- Öitä!
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
- vaan joukkoa
buddy-love kirjoitti:
Haukkua Joukoa, sillä ei se nyt ihan tyhmin kuitenkaan ole.
Miltä kuulostaisi jos sanoisi Joukkossa tyhmyys tiivistyy? Taitaisi joku pilkunviilaaja olla kimpussa.
Sakissa tyhmyys tiivistyy. - haukukaan
vaan joukkoa kirjoitti:
Miltä kuulostaisi jos sanoisi Joukkossa tyhmyys tiivistyy? Taitaisi joku pilkunviilaaja olla kimpussa.
Sakissa tyhmyys tiivistyy.'
vaan joukkoa kirjoitti:
Sakissa tyhmyys tiivistyy.Luokalla oli eräs jouko ja opettaja käytti tuota sanontaa aika usein.
Jouko puolestaan käytti jotain muuta ilmausta opettajasta, mutta melko kiltisti kuitenkin.buddy-love kirjoitti:
Luokalla oli eräs jouko ja opettaja käytti tuota sanontaa aika usein.
Jouko puolestaan käytti jotain muuta ilmausta opettajasta, mutta melko kiltisti kuitenkin.J
- ;)
botti:)
- BlueNightSatin
siksi et sä olet kaikki :) Kukaan ei osaa epäillä sua, koska sä puolustelet kaikkia. Tulee mieleen tää kommentti "hyvin sä vedät" ..
- Siksi...
ei arvella koska kaikki tietävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543