Teen toimistotyötä ja samassa toimistossa työskentelee myös kaksi muuta henkilöä, viikko sitten saimme kuulla että meillä alkaa YT-neuvottelut ja meidät kaikki kolme irtisanotaan. Syynä:toimintojen tehostaminen, tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Tilalle tarjottiin mahdollisuutta siirtyä vastaavaan työhän toisella puolella suomea sijaitsevaan konttoriimme tai vaihtoehtoisesti siirtymistä tuotannollisiin töihin (ei vastaa yhtään työnkuvaamme).
Olemme kaikki kolme hylkäämässä nuo vaihtoehdot, mutta miten se vaikuttaa tästä eteenpäin, työnantajamme mukaan ei pitäisi vaikuttaa päivärahaamme yms "tukiin". Mikä mahtaa olla esim työkkärin kanta jos "hylkäämme" vaihtoehdot. Työsuhteen keston perusteella minulla on 1 kk irtisanomisaika ja kuulun Toimihenkilöunioniin. Ihan pihalla kaikesta koska ikinä ennen en ole joutunut vastaavaan tilanteeseen. Kiitos asiallisista vastauksista.
YT-tietoa
häh??
0
770
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7506Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498