Voiko harjoittelemalla oppia laulamaan matalammalta/korkeammalta?
Mulla ääni ei mene ihan tarpeeksi korkealle ja haluaisin harjoitella laulamaan korkeammalta.
KYSYMYS
2
459
Vastaukset
- laulua, laulua
Kannattaa kuitenkin kääntyä hyvän laulunopettajan puoleen, sillä itse harjoittelemalla voit pilata äänesi.
Laulunopettajia on monenlaisia, joten toivottavasti löydät hyvän opettajan. Ei ole aivan sama, kuka ja millainen on äänesi kouluttaja.
Itse lauloin aikoinaan alttoa, koska luulin ääneni olevan vain alttoääni. Koulutuksen myötä korkeat äänet soivat jopa paremmin kuin matalat äänet ja minusta kehittyi opiskelun myötä koloratuurisopraano. Ja vieläpä hyvä sellainen.
Onnea yrityksellesi. - Tiedän kaiken
Helpoin tie on varmaan helium, mutta harjoittelemalla voit oppiakin jotain. Usein näkee tusinaesiintyjiä, jotka "laulavat" jotain iskelmää suunnilleen puheäänellä, mutta eivät ikipäivänä pystyisi laulamaan yhtään kunnollista teosta. Ylös pääsee vain treenaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741