hyvästi..

särkynyt..

Rakastin sinua ja rakastan edelleen hyvin paljon..mutten saa sinua koskaan enää, tiedän sen.. Tähän täytyy tottua, vaikka se on todella vaikeaa.. Miksi kerrot rakastavasi minua? Mksi kerrot kaiken olleen totta mitä kerroit minulle? Mikset voi edes valehdella minulle,ettet sinä rakasta ja välitä minusta? Mksi sanot minua hyväksi ihmiseksi?miksi et hauku ja puhu minusta pahaa..jotta minun olisi helpompaa luovuttaa ja päästää irti sinusta,unohtaa sinut jonnekkin sydämmen syövereihini..
Miksi elämä on niin vaikeeaa? en haluaisi tehdä tätä,mutta minun on lakattava ajattelemasta sinua..en saa ajatella sinua hyvänä ihmisenä,sielunkumppanina..koska jos olisit ollut sielunkumppanini niin en olisi tässä nyt yksin..en todellakaan..et sinä oikeasti tainutkaan rakastaa?

4

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

      Kenelle kirjoitit?

    • your soulsister

      Itselläni samat fiilikset. Miten päästä omien tunteidensa Herraksi, kun tunteet ovat niin vahvat edelleen. Silti tiedän, jotten toista enää saa vierelleni.

    • asua

      Kuin minun näppiksiltäni tämä viesti.

      voisin heittää ilmoille muutamia toiveita:

      1. älkää ihmiset hyvät käyttäkö sanaa "rakastan" turhaan. Kertokaa rakkaudestanne vain kun olette täysin varmoja tunteistanne

      2. älkää suotta säästelkö toisen tunteita eron hetkellä. kaikki tällainen lässytys "omasta epävarmuudesta ja haluan vain sinun parastasi ja ansaitset enemmän" on ihan pelkkää diipadaapaa

      3. kertokaa suoraan, että ette rakasta, ette halua olla kyseisen ihmisen kanssa

      4. kantakaa vastuu omista sanoistanne, tekemisistänne ja virheistänne

    • Mutta mitäs menin mokaamaan. Tiedät varsin hyvin miten mua hävettää. Et hyvästi vaa ittelles.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe